2024-11-25, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Semperexian
Tack. Jag har fortfarande en känsla av olika skäl att pengarfrågan tillkom lite senare, delvis för att jag inte tror de är listiga nog att ha planerat det i förväg

Officielt har dom samarbetat sedan 2023-08. Men jag har för mig att Sara försäger sig i någon intervju med någon kvinna från ETC, där hon säger typ att dom har lämnat över "chattrunkare" dom inte lyckats konfrontera till IK mycket tidigare. (Intervjun finns på dumpen i inlägget om "Sanna och ETC", fast dom har placerat den ganska långt ner mellan massor med text så de verkar nästan som dom försökt dölja den)
Citera
2024-11-25, 02:21
Medlem
Semperexians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanelbulleKungen
Officielt har dom samarbetat sedan 2023-08. Men jag har för mig att Sara försäger sig i någon intervju med någon kvinna från ETC, där hon säger typ att dom har lämnat över "chattrunkare" dom inte lyckats konfrontera till IK mycket tidigare. (Intervjun finns på dumpen i inlägget om "Sanna och ETC", fast dom har placerat den ganska långt ner mellan massor med text så de verkar nästan som dom försökt dölja den)

Ok. Det skulle ju kunna vara hans idé efter att de hade kommit igång, och dom tyckte det var en lysande idé, eller så har jag fel. Det gör nog ingen större skillnad
Citera
2024-11-25, 06:55
Medlem
Är det inte väldigt intressant hur enkelt man kan svärta ner dumpen?
Är det inte väldigt enkelt att välja vad svensken ska tycka genom att sondmata idioten med exakta åsikter.

Är det inte intressant att man samtidigt håller fakta borta från idioten så idioten som såklart inte söker information själv får känna sig smart.

Ta till exempel Epstein, ta till exempel P Diddy. Svensken är så enormt upptagen att hata både Trump och Putin så man vet inte vem av dessa man ska hata mest.

Och nu ska man visst ogilla dumpen?
Hahaha vilket överkvalificerat idiotland Sverige är.
Citera
2024-11-25, 12:27
Medlem
entilllirares avatar
Sara Nilsson på X:

Citat:
Efter ett halvårs Kafkaprocess i svensk massmedia, med grova anklagelser om utpressning efterfrågade jag en polisanmälan under en intervju i TV4 nyheterna i oktober.
Det är ju nämligen fullt rimligt att man först polisanmäler om man anser sig vara utsatt för brott, och sedan går till tidningen om man nu känner ett behov av det.
Inte omvänt, då agendan blir en helt annan.

Kände extrem lättnad när jag fick höra att saken slutligen lämnats över till rättsvårdande myndigheter.
Har nämligen betydligt högre tro på rättssäkerheten inom svensk polis än objektiviteten i svensk press.

Ironin är så ironisk att mätaren börjar ryka. Att frilansarbödlarna kallar den behandling de får för kafkaartad, att en polisanmälan ska föregå publika anklagelser, och att rättssäkerhet är viktigt
Citera
2024-11-25, 12:39
Medlem
Semperexians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frumsk
Är det inte väldigt intressant hur enkelt man kan svärta ner dumpen?
Är det inte väldigt enkelt att välja vad svensken ska tycka genom att sondmata idioten med exakta åsikter.

Är det inte intressant att man samtidigt håller fakta borta från idioten så idioten som såklart inte söker information själv får känna sig smart.

Ta till exempel Epstein, ta till exempel P Diddy. Svensken är så enormt upptagen att hata både Trump och Putin så man vet inte vem av dessa man ska hata mest.

Och nu ska man visst ogilla dumpen?
Hahaha vilket överkvalificerat idiotland Sverige är.

Min vän, man har vetat sedan Aristoteles att alla grupper utövar ett socialt tryck på sina medlemmar, det är ju det som utmärker en gruppering - Om du vill tillhöra vår grupp så är det dessa normer och regler som gäller! Ju snävare och slutnare grupp, desto viktigare blir det. Men du tillhör en mycket snävare grupp som är helt nätbaserad (den mest framgångsrika uppfinningen som någonsin funnits för att värva medlemmar till slutna grupper) på några hundratusen jämfört med de miljoner svenskar som inte alla tillhör samma facebookgruppering och är, rent matematiskt och enligt all vetskap vi har samlat på oss under ett par tusen år om grupptryck, utsatt för ett hårdare tryck.

Och om du tror att det bara är svenskar som reagerar negativt på Trump så har du ehhh...låt oss säga rätt fel om världen utanför ditt köksfönster. Jag avslutar med att parafrasera Nietzsche: Få individer är psykiskt sjuka men alla grupper är det. Med det menade han att det som ofta anses vara psykiska sjukdomar sällan är kliniska sjukdomar, utan det handlar ofta om att de samlat på sig en massa korkade idéer som behöver städas bort - men trycket inom grupper är riktigt stört. Det fiffiga med grupper är anonymiteten och det delade och reducerade individuella ansvaret de erbjuder jämfört med att agera som en ensam individ
Senast redigerad av Semperexian 2024-11-25 kl. 12:50.
Citera
2024-11-25, 12:41
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av entilllirare
Sara Nilsson på X:

Ironin är så ironisk att mätaren börjar ryka. Att frilansarbödlarna kallar den behandling de får för kafkaartad, att en polisanmälan ska föregå publika anklagelser, och att rättssäkerhet är viktigt

Kvinnan är psykotisk eller psykopatisk.
Citera
2024-11-25, 14:08
Medlem
Citat:
Sara Nilsson på X:

Också väldigt roligt att hon vill ge sken av att hon ska vandrat in på nån polisstation på förhör (underförstått), och att polisen då helt sonika ska ha slängt upp alla bevis dom har för henne på bordet så nu har hon full koll på att allt är helt grundlöst.

Nej de funkar inte så, men dumplingarna sväljer de nog med hull o hår.
Citera
2024-11-25, 14:24
Avslutad
Citat:
Sara Nilsson på X:

Har hon ingen jävla självinsikt vad det är hon själv sysslar med?
Citera
2024-11-25, 14:29
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Har hon ingen jävla självinsikt vad det är hon själv sysslar med?

Människor som Sara har en tendens att anse att alla andra ska följa specifika regler medan dom själva kan bryta och ändra regler lite som dom känner för det...
Citera
2024-11-25, 14:41
Medlem
Finns det ens några konkreta bevis på att det stämmer?
Citera
2024-11-25, 15:03
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CB1
Finns det ens några konkreta bevis på att det stämmer?

Det finns NOLL chans att Thomas Bodström skulle ta sig an detta fall om det inte fanns överflöd av bevis. Dock kan det inte presenteras i dagsläget eftersom det är en del av utredningen.

Notera vidare att Bodström representerar minst 10 klienter.
Citera
2024-11-25, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Det finns NOLL chans att Thomas Bodström skulle ta sig an detta fall om det inte fanns överflöd av bevis. Dock kan det inte presenteras i dagsläget eftersom det är en del av utredningen.

Notera vidare att Bodström representerar minst 10 klienter.
Man är ju lite nyfiken på hur han lyckades få ihop 10 klienter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in