2024-11-15, 15:12
Medlem
Varför inaktivera instagram? Uppmärksamhet?
Citera
2024-11-15, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Nvm fick fram hans profil genom google men inte genom instagram.
Citera
2024-11-15, 15:15
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Vem har inaktiverat instagram - inte Chrippa eller Linnea i alla fall.

Om du inte kan se sidan så kan det handla om att du är "blockad"
Citera
2024-11-15, 15:34
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Du verkar ha koll på mycket. Skulle du vilja sammanställa en lista av allt som Chrippa och Linnea är misstänkta/anklagade för?

Börjar bli så mycket allt ifrån häxerier till pedofili så skulle vara intressant med en sammanställning.

Både kriminalitet och psykiska sjukdomar med mera.
Det som han är fälld för är brott som skedde när han var tillsammans med Julia - inte Linnea.

Ringa dopingbrott - innehav, ej bruk - rena up (Använde när han och Julia bodde i Spanien där det är lagligt, fick med sig lite hem som han inte använt i Sverige)
Ringa narkotikabrott - innehav, ej bruk - rena up (Förvarade åt en kompis)
Folkbokföringsbrott.

I rättegången tycker jag han sköter det mycket snyggt när han ser till att hålla Julia borta från ansvar.

Det är alltså ingen anabolapumpad dödsknarkare som en del vill framställa det som - och det är händelser som skett FÖRE han och Linnea träffades.
Citera
2024-11-15, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det som han är fälld för är brott som skedde när han var tillsammans med Julia - inte Linnea.

Ringa dopingbrott - innehav, ej bruk - rena up (Använde när han och Julia bodde i Spanien där det är lagligt, fick med sig lite hem som han inte använt i Sverige)
Folkbokföringsbrott.

I rättegången tycker jag han sköter det mycket snyggt när han ser till att hålla Julia borta från ansvar.

Det är alltså ingen anabolapumpad dödsknarkare som en del vill framställa det som - och det är händelser som skett FÖRE han och Linnea träffades.

Så Sälen ligger i Spanien nu? Sprutan in i rumpan framför både lilltjejen och Linnea. Har du glömt den?
Det stod åtminstone en vial framme i lägenheten på Tavastgatan vid husrannsakan där efter gripandet. Det var när han var med Linnea.
Så det har skett även EFTER han och Linnea träffades och det har skett i Sverige där det är olagligt.
Citera
2024-11-15, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Så Sälen ligger i Spanien nu? Sprutan in i rumpan framför både lilltjejen och Linnea. Har du glömt den?
Det stod åtminstone en vial framme i lägenheten på Tavastgatan vid husrannsakan där efter gripandet. Det var när han var med Linnea.
Så det har skett även EFTER han och Linnea träffades och det har skett i Sverige där det är olagligt.
Precis. Sanningen är inte så viktig för vissa.
Citera
2024-11-15, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bodi
Någon som vet om Trolljägarnas avsnitt med Chrippa finns att se någonstans?
Jag lyckades hitta det på youtube igår, men då är det 2 personer som reagerar på klippet. Kanske går att hitta bara klippet om man söker lite mer.
Senast redigerad av Karlhakansson 2024-11-15 kl. 16:14.
Citera
2024-11-15, 16:13
Medlem
Citat:
Tydligen folk som anmäler hans bilder
Citera
2024-11-15, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Tydligen folk som anmäler hans bilder

Ja han säger ju de själv att man inte kunde se hans profil för att han har inlägg som blivit anmälda.
verkar som någon som annars vet så mycket om Chrippa har dålig koll läget.
Citera
2024-11-15, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

Folkbokföringsbrott.

Ja det där var ju avklarat förra året på rätt sätt. Han erkände väll till och med, och tog sitt straff?

Det jag är lite fundersam över är att inget av allt han är anklagad för kom fram fören han blev ovän med Anjo och sekten.

Därför tänkte jag det kunde vara intressant med en total sammanställning. Så kanske folk kan se ett samband mellan vän med vissa och inga anklagelser och folkdomstolar på internet, VS ovän och paneldiskussioner och videor vecka ut och vecka in med anklagelser. Då tänker jag på alla anklagelser som är helt sjuka. Dom minst sjuka är ju skattebrott och penningtvätt.

Vad jag kan förstå så vet ingen vad för misstankar den äkta polisen ekomyndigheten har delgivit han.

Det är helt sjukt hur Anjo och sekten ens kan med att gå ut med vissa troligtvis påhittade saker, speciellt när dom tyckte han var ett geni och superhedervärd när han förra sommaren skällde ut Olof och puttade undan Tobbe bara för att dom störde hans bror.
Citera
2024-11-15, 17:29
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Han och Julia bodde i Spanien halvårsvis/delar av året. Frågor på det?

Stod det en liten flaska framme vid husrannsakan .. Jaha och?
Att man tar en spruta framför ett barn är knappast unikt. Jag vet många som tar sina sprutor framför barnen. Vad är det tror skall hända? För flera av dem vore det värre att inte göra det eftersom de skulle bli kraftigt sjuka utan sitt insulin t ex.
Vad sprutan innehöll vet inte du - det kan lika gärna vara en bost med vitaminer som något annat.
Domen gällande dopingbrott är från när han var tillsamman med Julia - inte Linnea.
Dopingbrottet bestod av innehav - han pinkade rent och hade inget i kroppen.

Så domen för ringa dopingbrott - innehav ej påverkan, ringa narkotikabrott - innehav, ej påverkan samt folkbokföringsbrott är från tiden när han var tillsammans med Julia - inte Linnea.

Trots det ansåg Jocke och en del brackor här inne att det var en bra ide att tvinga honom att bo med Julia efter att han träffat Linnea.
Så mycket (läs lite, är det väl bäst att förtydliga) omtanke handlar skitsnacket om de domarna om barnet mao.
Citera
2024-11-15, 17:31
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Ja han säger ju de själv att man inte kunde se hans profil för att han har inlägg som blivit anmälda.
verkar som någon som annars vet så mycket om Chrippa har dålig koll läget.
Jag har inga som helst problem att se hans profil - så ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in