Citat:
Ursprungligen postat av
erik.otuktsson
Ja, för färger som grön och "brun" existerar givetvis inte i din svartvita, kuksugande värld, va?
På sätt och vis är jag, å Flashbacks vägnar, tacksam för att du valt att försöka bemöta mina inlägg i den här tråden, för nu kan alla - med all tydlighet - se att du är något mått av kliniskt efterbliven, och således går det både enkelt och snabbt att avfärda allt annat du någonsin kommer skriva här på forumet som en dåres feberdröm. Du spelar inte i min liga.
Jag förstår nu att du har grava problem med att förstå en text. Vet inte riktigt vad som begränsar din läsförståelse, men det är tydligt att du själv inte mår bra av dina begränsningar.
Detta ger sig uttryck i ditt sätt att kommunicera. Du är vulgär och försöker trycka ner andra omkring dig.
Problemet, för dig, är att det är så genomskinligt. Der finns liksom ingen substans i dina inlägg. Och det blir än tokigare, när du inte kan förstå en text, utan bara svarar på något du trodde det stod i texten.
Detta är en tråd om generaliseringar. Du har inte förstått det, så jag är snäll och hjälper dig nu.
Vad gör man då i en sådan tråd? Jo, man generaliserar.
Man förenklar alltså. Delar t.ex. upp Flashback i två politiska grupper. Höger och vänster.
Utifrån detta kan man sedan föra statistik, om man har tid för det.
Jag gjorde istället som TS, jag generaliserade. Använde min egen erfarenhet, och utifrån det drog en slutsats.
Hur kan det vara svårt att förstå, när jag beskrivit det i tydligt text?