2024-11-14, 23:16
Medlem
dialektikers avatar
Jag håller med er som säger att Nicklas kompis är riktigt creepy.
Senast redigerad av dialektiker 2024-11-14 kl. 23:27.
Citera
2024-11-14, 23:35
Medlem
Det är en bra intervju med Hector i Göteborgsposten. Han säger en del intressant om hur illa insatt psykologerna är i skeendet mellan paren, och att de inte är tillgängliga för samtal utan kameror. Här får produktionen för att de castat en 40-åring som inte håller tyst om kritiken!

https://www.gp.se/kultur-noje/noje-k...5-e07a6d7c47ad

Sexualrådgivaren Delphine Cartier, ny expert för säsongen, var den som skulle guida paret i relationen, men Hector Lopez säger att en miss av produktionen gjorde att stödet delvis uteblev.

– Vi trodde att hon var mer informerad om hur det stod till i förhållandet, men tydligen fick hon inte se det filmade materialet så hon visste inte hur dåligt läget var när vi var på väg till parhelgen.

Hector Lopez säger också att han upplevde att det var svårt att ventilera saker med experten mer privat, utan att kamerorna var på.
Citera
2024-11-14, 23:39
Medlem
Hector kör live ikväll igen, det ska jag kolla. Jag tror att han gör så att man kan kolla i efterhand som sist:
https://www.instagram.com/p/DCXfM1oOfpu/
Citera
2024-11-14, 23:58
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Det är en bra intervju med Hector i Göteborgsposten. Han säger en del intressant om hur illa insatt psykologerna är i skeendet mellan paren, och att de inte är tillgängliga för samtal utan kameror. Här får produktionen för att de castat en 40-åring som inte håller tyst om kritiken!

https://www.gp.se/kultur-noje/noje-k...5-e07a6d7c47ad

Sexualrådgivaren Delphine Cartier, ny expert för säsongen, var den som skulle guida paret i relationen, men Hector Lopez säger att en miss av produktionen gjorde att stödet delvis uteblev.

– Vi trodde att hon var mer informerad om hur det stod till i förhållandet, men tydligen fick hon inte se det filmade materialet så hon visste inte hur dåligt läget var när vi var på väg till parhelgen.

Hector Lopez säger också att han upplevde att det var svårt att ventilera saker med experten mer privat, utan att kamerorna var på.
Dom kanske kan (s)kratta sig lyckliga att hjälpen uteblev, eftersom experternas främsta uppgift är att försvara sina döfödda matchningar med nya dåliga råd, dom kanske hade kört med Hectors huvud ända in i kaklet (bokstavligt talat) till slutet på experimentet för att parafrasera NiccoJ

Jag tror kanske att Del-fin kan ha stått i duschen https://www.instagram.com/p/C-5Qsm6CGXu/ när hon behövdes som mest!! (minst), men hon efterkollade Hectors plaskvåta nödrop!! på streamen mens hon 'skrollade' på musen
Senast redigerad av Crapmagic 2024-11-15 kl. 00:19.
Citera
2024-11-15, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Dom kanske kan (s)kratta sig lyckliga att hjälpen uteblev, eftersom experternas främsta uppgift är att försvara döfödda matchningar, dom kanske hade kört med Hectors huvud ända in i kaklet till slutet på experimentet för att parafrasera NiccoJ

Jag tror kanske att Delhine kan ha stått i duschen när hon behövdes som mest!! (minst) https://www.instagram.com/p/C-5Qsm6CGXu/

Ja, det har du faktiskt helt rätt i. Det var bra att hon var totalt borta.
Citera
2024-11-15, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Ja, herregud.
SÅ. JÄVLA. OATTRAKTIVT.
Tror hon på allvar att någon kille vill ha en sån "högsta-önskan-att-bli-hollywood-fru-bombad-brud"?
Hon är ju riktigt korkad och visar prov på vilken jävla under-wt-brud hon är.
Vad fan har hon att komma med själv egentligen?
Absolut ingenting utom att vara en riktig nolla till blåst bimbo. Och ändå verkar hon tro att hon är något.
Jävligt glad för Adams skull om hon försvinner ur hans bild, för hon är verkligen en riktig nolla.

Skulle inte uttryckt mig så hårt men håller med alltså, plågsamt att se en fin kille som Adan vända ut och in på sig för att imponera på en tjej som Elsa - hon är inte vidare snygg, håller på med smink, hår och naglar hur mycket som helst för att se lite bättre ut, ytlig som tusan och blåst, ja hon kommer verkligen inte med något och har inte ens vett att dölja att hon gärna vill vara en hemmafru till en rik kille. Kom igen Adam om du vill försörja en tjej så välj för tusan någon bättre.

Bisarrt att se hur mycket nöjdare hon blev när han visade lite manlighet och tog inititaiv till bra sex, advokatkontor på det och hon var såld. Jag är övertygad om att slutet var en kreativ klippning av svt för att få till lite drama, hon sa säkert att hon förut tänkt på att hon inte skulle ge så mycket för att han inte skulle bli sårad.
Citera
2024-11-15, 00:29
Medlem
Är Elsa och hennes syster seriösa?

- Var det najs eller?
- Jamen faktiskt. Jätte.
- Va!? Det är det ju aldrig.
- Nej, jag vet.

Vad är det för jävla snubbar de hänger omkring?
Citera
2024-11-15, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nemeiska-Lejonet
Är Elsa och hennes syster seriösa?

- Var det najs eller?
- Jamen faktiskt. Jätte.
- Va!? Det är det ju aldrig.
- Nej, jag vet.

Vad är det för jävla snubbar de hänger omkring?

Adam är det närmaste Elsa kommer uppleva äkta kärlek. Hon kommer antagligen att ringa Adam i framtiden varje gång nån av hennes badboys hamnar i trubbel med farbror blå och har egen tråd på Aktuella brott och Kriminalfall.
Citera
2024-11-15, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jag håller med er som säger att Nicklas kompis är riktigt creepy.

Ja jag vill verkligen inte vara den som dissar djup manlig vänskap men det är något konsigt där. Har två teorier:

1) kompisen är gay och har varit förälskad i Niclas och sagt det till honom tidigare och typ erkänt att han tittat på hans snygga kropp etc och att detta är något folk runt dem kanske vet om och inte skäms för och att Niclas inte har något problem med detta. Kompisen har kommit över sin olyckliga kärlek till Niclas men blir känslosam på bröllopet och håller talet om hur fantastisk Niclas är - kompisen är troligen lite autistisk och förstår inte hur illa det blir. På festen pratar de om detta hur bra det blev och underliggande ligger att kompisen älskar Niclas men aldirg kommer kunna få honom och har accepterat det, på slutet säger han sådär 'här är bröllopsfotot också' sorgset liksom.

2) kompisen är en känslosam person som haft en väldigt svår period is sitt liv, kanske varit svårt deprimerad och velat ta livet av sig och Niclas har funnits där för honom då, han säger något sådant i talet. Kanske upplever han starkt att Niclas typ räddat hans liv. Detta får honom att bli verkliget känslosam nu när Niclas är gift. Det förklarar inte riktigt talet - men han kanske har lite tourettes och blir tvungen att säga sådant man inte 'får' säga på bröllopstal inför kameror och Niclas har överseende.

Vad tror ni? Jag får inte vibbar av att något är jättekonstigt eller att de varit kära, inte från Niclas håll iaf, men det finns en historia där bakom som är känslosam på något sätt.
Citera
2024-11-15, 00:38
Medlem
Citat:
Adam är det närmaste Elsa kommer uppleva äkta kärlek. Hon kommer antagligen att ringa Adam i framtiden varje gång nån av hennes badboys hamnar i trubbel med farbror blå och har egen tråd på Aktuella brott och Kriminalfall.

Jag tänker att de menar att det inte brukar bli så bra första gången?
Citera
2024-11-15, 00:41
Medlem
Citat:
Ja, det har du faktiskt helt rätt i. Det var bra att hon var totalt borta.

Har känt från början att hon Delphine känns som en fejk (vilket 'artistnamn' Delphine Cartier, så pinsamt) hon har bara kommit med klyschor och inte sagt något vettigt. De hade behövt hjälp tidigare av en bra rådgivare, men jag tror inte Magnus är rätt för Hector alls så det är lika bra. Bisarrt att se Magnus stå och inse att han borde gått på salsan!

Men Delphine - nej, bort med henne till nästa säsong!
Citera
2024-11-15, 00:43
Medlem
Tror ni 'vinterskrud' kommer vara kvar? Det var lite fint med vinterbröllopen men annars har det varit eländigt med allt gråväder och slask - mycket mysigare med sommarbröllopen. Men jag antar att detta är så att experterna får ha lite sommarlov själva, det var ju därför Kalle lämnade till slut, han har ägnat för många somrar åt att coacha paren...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in