2024-11-14, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Jag vet inte. Men det är väl bra att de raderar sin barnporr…

Däremot tror jag det är en uppenbar risk att de som hängs ut och får sina liv förstörda väljer att skita i allt. Har de levt ett dubbelliv med kanske vänner, arbete och familj å ena sidan och sexuella störningar å andra sidan, och vänner/arbete/familj försvinner så minskar också behovet av att leva dubbelliv.

Kvar finns dragningen till barn. Det finns inte särskilt mycket att förlora på att på ett eller annat sätt försöka leva ut dessa fantasier.

Raderar de kan ju polisen inte lagföra dem.
Kanske det och jag har ingen egentlig uppfattning hur de tänker och reagerar, förutom trolig större försiktighet.
Citera
2024-11-14, 09:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dusapa
Icke att förglömma de som dumpen gick hem till när de inte dök upp och de där dumpen gick till arbetsplatsen.

Det var väl dem jag närmast hade i åtanke, ja. Dumpen har väl sinnesnärvaro nog att detektera, vad som genererar mest swish...
Citera
2024-11-14, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blompissare
Det är en f.d sexualarbetare som har ett gediget brottsregister. Återkommande brott. Då borde man ju tycka att man borde lärt sig en läxa efter första gången. Fast hennes historik visar ju annat. Så det tyder på att det finns en större drivkraft bakom hennes handlingar än eventuellt straff.

Fast jag får allt ge duon cred för "Dumpenfinalen". Gädderiet har ju tappat sin forna glans och underhållning. Känns väldigt tragglande varje gång en ny gädda presenteras nuförtiden. Så då väljer duon att själva hamna i fokuset och bli en den nya underhållningen.

Jag kan inte bärga mig att få se Sjöfräset sitta i rätten och försöka köra på "stjärtgossekortet" från sin tonårstid. Han har ju kört på det i 20 år nu och mjölkat ut det på pengar och fördelar.
Sedan att få se Madrasshopparen få sin dom uppläst samtidigt som han blir blek i ansiktet och börjar frusta. När han inser att alla pengar han svindlat av till gäddorna konfiskeras och han själv blir tvungen att betala tillbaka till gäddorna. Vilken syn!

Kanske blir en gammal gädda som blir erbjuden hans knarkarkvart från boplats också. Detta är ju tvunderhållning när det är som allra bäst.

Även om rättsväsendets kvarnar mal långsamt är det med stor sannolikhet epilogen vi ser , trots att sektmedlemmarna klamrar sig fast vid riddarna av hederlighet och anständighet.
Citera
2024-11-14, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Det var väl dem jag närmast hade i åtanke, ja. Dumpen har väl sinnesnärvaro nog att detektera, vad som genererar mest swish...

Det är jag övertygad om. Det räcker väl med att någon har sagt hej till nån fjortis på någon app , för att de ska gå igång.
Citera
2024-11-14, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Tack Mega! Vi har väntat, tråden gått på tomgång i år och sen valsar du in och berättar hur det ligger till. Nu kan vi också se sanningen!

Väl bekomme. Tack för att du också predikar att vägen, sanningen och livet för pedofiler går genom Dumpen. Pedofiler som groomar små oskyldiga barn, förgriper sig sexuellt för att skada små barn för livet kommer bäst till fadern genom Dumpen snarare än Jesus. Verkar finnas många här som propagerar för att skydda pedofiler och sätter deras intresse före små barn som inte är könsmogna. Tack för att du i varje fall är klarsynt.
Citera
2024-11-14, 09:28
Medlem
Stor skandal detta! Att utpressas till att betala 1,8 miljoner för fejkvård och köpa sig fri, helt sinnesjukt. Har sagt det hela tiden att Dumpen är en oseriös skitsida, och nu kommer sanningen fram! Dom skiter egentligen i barnen, och vill bara tjäna pengar.
Citera
2024-11-14, 09:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
Det stora flertalet gäddor är dock inte pedofiler. De fiktiva personerna de chattar med är ju inte förbubertala barn.

Den distinktionen kan ju vara relevant i sammanhanget. Hur olämpligt och omoraliskt vi än anser att deras kontakt med fiktiva fjortonåringar är.

!
Citera
2024-11-14, 09:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Jag förutsätter att grabbarna bakom IK tillsammans med Sara och Patrik är rökta. Det som är mer intressant är hur många som kommer dras med i fallet - "Jackie" säger att hon fått erbjudande om pengar och informerat Sara detta. Hur många andra fiskare har tagit mot pengar?

Vi får också veta hur pengar kan ha kommit till Sara och Patrik utöver eventuella annonspengar:

Intressant då om Saras dotter bor hos Patrik. Ska vi gissa att hon betalar honom "hyra"?

Talmannen(talkvinnan) eller språkröret för Dumpen AB som även grundade förtal och häxjaktkanalen "gräv" under falsk flagg borde sitta löst. Kommer garanterad dra storpublik av att se en sådan gammal sköka sitta i rättssal och sedan bli placerad på lämplig anstalt.

Skall vara den administrativa motorn inom Dumpen AB. Har garanterat slunkit ner lite gäddpengar i hennes gamla tyghandväska.
Senast redigerad av blompissare 2024-11-14 kl. 09:40.
Citera
2024-11-14, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
Det stora flertalet gäddor är dock inte pedofiler. De fiktiva personerna de chattar med är ju inte förbubertala barn.

Den distinktionen kan ju vara relevant i sammanhanget. Hur olämpligt och omoraliskt vi än anser att deras kontakt med fiktiva fjortonåringar är.

Drygt 500 gäddor är ju en ganska komplex samling med olika beteenden ( alla har inte lagt ut bilder t. ex.) och olika bevekelsegrunder.
Dessutom har många först varit på en vuxensida, för att ombes att byta forum.
Trots komplexiteten och olika scenarier gör sektmedlemmarna inte någon distinktion alls ,utan förenklar och distraherar genom att hävda att alla egentligen är ute efter att knulla 5- åringar.
Citera
2024-11-14, 09:51
Medlem
Tortellis avatar
All heder åt Jackie. En förtjusande kvinna och hon har moral. Hade Jackie varit singel så hade jag bjudit ut henne på middag.
Citera
2024-11-14, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
All heder åt Jackie. En förtjusande kvinna och hon har moral. Hade Jackie varit singel så hade jag bjudit ut henne på middag.
Tufft att ta den fighten hon gör ja... hon har ju varit öppen med vilka hot hon utsatts för. Kräver ryggrad!
Citera
2024-11-14, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casiopeia2.0
Stor skandal detta! Att utpressas till att betala 1,8 miljoner för fejkvård och köpa sig fri, helt sinnesjukt. Har sagt det hela tiden att Dumpen är en oseriös skitsida, och nu kommer sanningen fram! Dom skiter egentligen i barnen, och vill bara tjäna pengar.
Det är lite jobbig för Dumpen nu ja...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in