2024-11-14, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megabambino
Dumpen gör det viktigaste opinionsarbetet i Sverige. Att skydda barn är ett av samhällets viktigaste uppgifter. Tyvärr klarar inte samhället ansvaret och därför är det så otroligt glädjande att Dumpen kan driva opinion för hårdare lagstiftning. Bäst vore om alla mentalt störda pervon sökte vård själva, men det är de tyvärr för odugliga till.

Det finns ett otroligt enkelt sätt att undvika dumpning, ingen har något att frukta som inte söker utnyttja barn i sexuellt syfte. Gör peddosar det ändå kommer Sara & Patrik som riddare av hederlighet och anständighet att dumpa. Vissa individer grinar över pervos som tröttnat på sig själva efter publicering till den grad att de tagit sig själva av daga. Dessa personer förtjänar blommor på sina gravar för att de hellre flydde än illa fäktade. Vet man att inte hålla kuken i styr så är det bäst för alla att begrava den med sin ägare. Första gången de kanske tar ansvar för sina mordförsök på oskyldiga barn.
Dumpen räddar liv!
Nu visar det sig att dom inte skyddat barn. Dom tjänar pengar på utsatta barn och peddon. Fräscht 🤮
Citera
2024-11-14, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Nu visar det sig att dom inte skyddat barn. Dom tjänar pengar på utsatta barn och peddon. Fräscht 🤮

” Riddare av hederlighet och anständighet ”?
Har Sara eller Patrik konto här?
Citera
2024-11-14, 08:29
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Robert är på hugget rejält. Ny förstasida på Aftonbladet.
”Erbjöds 15 000 för att fixa män till Impulskollen”
https://www.aftonbladet.se/

Jag förutsätter att grabbarna bakom IK tillsammans med Sara och Patrik är rökta. Det som är mer intressant är hur många som kommer dras med i fallet - "Jackie" säger att hon fått erbjudande om pengar och informerat Sara detta. Hur många andra fiskare har tagit mot pengar?

Vi får också veta hur pengar kan ha kommit till Sara och Patrik utöver eventuella annonspengar:

Citat:
– Han erbjöd då olika lösningar för att jag skulle kunna ta emot betalning utan att det registrerades. Han erbjöd sig att betala kontant eller att swisha till personer i min närhet.

Intressant då om Saras dotter bor hos Patrik. Ska vi gissa att hon betalar honom "hyra"?
Citera
2024-11-14, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Detta förstår inte sektmedlemmarna.
De förstår inte heller att P och S gör detta som en slags terapi för sina skador de har.
Det är deras hämnd på dem som de påstår skulle förgripit sig på dem.
Citera
2024-11-14, 08:37
Medlem
Får en känsla av att det finns ett stort mörkertal med personer som betalt men som inte vågar träda fram.
Och det var nog det som P och S kalkylerade med när de kom på affärsidén att lura personer på pengar i tron att de kan köpa sig fria från publicitet. Nu hade de inte gjort en tillräcklig SWOT analys så det sket sig fett när några trädde fram och anlitade Bodström och Rahmpe.
Citera
2024-11-14, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dusapa
Ja, logiken är totalt absurd. Sektmedlemmarna beskriver gäddorna som
gräsligt fula , äckligt feta , ofräscha och superkorkade som tror att en fjortis trånar efter dem. De bekräftar också att det finns inte på världskartan att en fjortis skulle träffa monstret. Så långt är jag med och håller med.
Trots detta hävdar de att gäddan minsann har våldtagit x antal fjortisar
Hur fan det gått till kan man ju undra?

Har varit pengar inblandat i alla fall jag sett. En gädda betalade ju uppåt 30 000 för att träffa en trettonåring. Det kan inte klassas som att något barn trånat efter en gädda.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megabambino
Dumpen gör det viktigaste opinionsarbetet i Sverige. Att skydda barn är ett av samhällets viktigaste uppgifter. Tyvärr klarar inte samhället ansvaret och därför är det så otroligt glädjande att Dumpen kan driva opinion för hårdare lagstiftning. Bäst vore om alla mentalt störda pervon sökte vård själva, men det är de tyvärr för odugliga till.

Det finns ett otroligt enkelt sätt att undvika dumpning, ingen har något att frukta som inte söker utnyttja barn i sexuellt syfte. Gör peddosar det ändå kommer Sara & Patrik som riddare av hederlighet och anständighet att dumpa. Vissa individer grinar över pervos som tröttnat på sig själva efter publicering till den grad att de tagit sig själva av daga. Dessa personer förtjänar blommor på sina gravar för att de hellre flydde än illa fäktade. Vet man att inte hålla kuken i styr så är det bäst för alla att begrava den med sin ägare. Första gången de kanske tar ansvar för sina mordförsök på oskyldiga barn.
Dumpen räddar liv!
Lägg ner skitsnacket, de har inte räddat ett enda liv. Deras utåt sett ädla syfte är avslöjat nu
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Så är det ju. Men de män som kommer till mötesplatsen har ju haft möjlighet att besinna sig. Att reflektera över om det är lämpligt att träffa en 14-åring. Så nån jävla lös skruv har de ju, och om inte pedofila böjelser så antagligen en lättare utvecklingsstörning.

Sen tror jag kanske heller inte att alla faktiskt avsåg att ha sex. En del är nog ärliga med att de gick dit på grund av nyfikenhet.

Hyfsat resonabel diskussion – men du bortser från skillnaden mellan "pedofili" (aktiverad genom en "bit-flip" redan i moderlivet (liksom t.ex vänsterhänthet – som jag själv INTE "LIDER" av) enligt senare forskning, som jag har länkat till tidigare i tråden) och övertalning till ett möte med ett "underårigt offer"...
Citera
2024-11-14, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dusapa
” Riddare av hederlighet och anständighet ”?
Har Sara eller Patrik konto här?
Det kan du hoppa upp klappa dig i röven på att de har!
Citera
2024-11-14, 08:41
Medlem
Nu börjar det lukta lite ruttet kring dumpen tycker jag:

Citat:
Jackie erbjöds pengar för att lämna Dumpen-män till Impulskollen
”10 000–15 000 för varje man, kontant eller swish”

Ingen rök utan eld, men vi får se vad som bevisas antar jag.
Citera
2024-11-14, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Jag förutsätter att grabbarna bakom IK tillsammans med Sara och Patrik är rökta. Det som är mer intressant är hur många som kommer dras med i fallet - "Jackie" säger att hon fått erbjudande om pengar och informerat Sara detta. Hur många andra fiskare har tagit mot pengar?

Vi får också veta hur pengar kan ha kommit till Sara och Patrik utöver eventuella annonspengar:

Intressant då om Saras dotter bor hos Patrik. Ska vi gissa att hon betalar honom "hyra"?
Utan tvekan så pekar allt på att Sara visste och var med på upplägget. Men det som förvånar mig och gör att jag inte riktigt är övertygad. År att jag inte kan förstå att Sara är så korkad. När hon har allas ögon på sig som bara väntar på att hon gör minsta felsteg. Skulle ge sig in i dessa vidriga affärer.
Citera
2024-11-14, 08:47
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Utan tvekan så pekar allt på att Sara visste och var med på upplägget. Men det som förvånar mig och gör att jag inte riktigt är övertygad. År att jag inte kan förstå att Sara är så korkad. När hon har allas ögon på sig som bara väntar på att hon gör minsta felsteg. Skulle ge sig in i dessa vidriga affärer.

Newsflash: kriminella pundare är inte kända för att varken vara smarta eller tänka långsiktigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in