2024-11-11, 13:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bernael
En sån liten smörklick att ett land ändrar lagen så att det blir lagligt att anamma kulturen. Ooookej.

Muslimer än människor, men islam är ondska.
Vilket då betyder att muslimer har en ond kultur

Muslimer är människor och Islam är ondska. Det är en bra separation mellan människa och ideologi/religion.
Citera
2024-11-11, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riksdrotsen
Det är vårt eget fel som släpper in dem.

Jo men nu är olyckan redan skedd pågrund av inkompetenta politiker. Men självklart är denna nyhet relevant för oss. Hur kan du säga något annat? Vi har hundratusentals av dessa kräk i vårat land.
Citera
2024-11-11, 13:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Moretex
Dom är vad människor alltid varit. Tror du våra kungar och vår adel var något bättre? Dom ligger efter eftersom vi ständigt bombar dom och inte gillar deras ledare som inte ger oss deras naturresurser. Att i sådana lägen återgå till religösa fantasier och starka ledare blir ju då lätt. Lämna dom i fred så utvecklas deras samhällen enligt deras tidsbas och välstånd. Du anar inte hur det kommer att se ut i Europa efter ett kärnvapenkrig där familjers barn tillsammans med annat återigen blir handelsvara för att stärka familjer och religös utbredning blir det också. Tänk på det då du hejar på nästa bombkampanj och invasion.

Men visst är det fel för oss och vår samhälls och kunskapsninvå så se till att råskinn inte får makt.

Vilka vi?

Citat:
Ursprungligen postat av Benny98
Så du menar att det innerst inne är västvärldens fel att de vill våldta nioåringar?

Det verkar fan inte bättre. Vilken idiot.
Citera
2024-11-11, 13:58
Medlem
Riksdrotsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guldvask
Jo men nu är olyckan redan skedd pågrund av inkompetenta politiker. Men självklart är denna nyhet relevant för oss. Hur kan du säga något annat? Vi har hundratusentals av dessa kräk i vårat land.
Iraks kultur angår oss inte.
Släpper vi in kriminella personer så ska de straffas enligt svensk lag.
Citera
2024-11-11, 14:02
Medlem
Jag är inte bekant med det irakiska samhället eller deras lagar men det skulle förvåna mig om det hör till vanligheterna att person under 18 gifter sig. Jag bryr mig inte vad de sysslar med om de fungerar för dem så fungerar det.

Islam är givetvis bättre än dåligt och destruktivt nutida västerländskt levnadsätt.

Den grundläggande funktionen som borde fungera är att man skapar familjer och avkomma så att samhället kan fortsätta att existera. Det fungerar definitivt inte i det svenska landet.

Till och med ett sådant ställe som DDR eller Nordkorea fungerar familjebildning och fortplantning bättre än i nutida Sverige.
Senast redigerad av larsjohansson 2024-11-11 kl. 14:13.
Citera
2024-11-11, 14:13
Medlem
Flumerides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guldvask
Nu ska Irak införa en lag så att man kan börja sätta på 9-åringar också.

"Iraks regering tänker sänka den sexuella minimiåldern från 18 till 9 år.
Samtidigt ska kvinnor berövas rätten till skilsmässa, arv och vårdnad om barn.
Något som möter våldsam kritik från omvärlden."

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/al8007/iraks-lagforslag-ha-sex-med-nioaringar

Dags att stänga dörren helt och hållet för de här odjuren nu.
Samtidigt som de sprider lögner om att vi tvångsomhändetar muslimska barn. Men jag bryr mig inte. Stanna kvar där nere och gör vad ni vill med era egna barn.
Citera
2024-11-11, 14:15
Medlem
Flumerides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flumeride
Samtidigt som de sprider lögner om att vi tvångsomhändetar muslimska barn. Men jag bryr mig inte. Stanna kvar där nere och gör vad ni vill med era egna barn.
P.S. Dumpen hade haft mycket att göra. Fast de hade väl fått sänka gränsen till 7 år.
Citera
2024-11-11, 14:23
Medlem
AndersPersson99s avatar
Vidrigt.

Men det är märkligt, är inte Irak en demokrati? Borde inte åtminstone kvinnorna som rimligtvis är ca 50% av befolkningen motsätta sig det här?

Men helt vidrigt. Ociviliserade jävlar.
Citera
2024-11-11, 14:28
Medlem
Flumerides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99
Vidrigt.

Men det är märkligt, är inte Irak en demokrati? Borde inte åtminstone kvinnorna som rimligtvis är ca 50% av befolkningen motsätta sig det här?

Men helt vidrigt. Ociviliserade jävlar.
Håller med. En stark kvinnlig motrörelse vore bra. En klassisk metod är ju att sexstrejka. Kanske svårt att få barn att förstå varför de ska sextrejka iofs?
Citera
2024-11-11, 14:31
Medlem
Ny och ny, back to Islamic basics snarare
Citera
2024-11-11, 14:32
Medlem
Rundcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andy2132
Det är omtvistat om hon var 6, 9 eller äldre. Men skit i det. Du verkar inte ha läst artikeln. Det finns många som fördömer det här.

Det är inte alls omtvistat.

Al Bukharis hadithsamling anger att hennes ålder var 9 år då profeten (= idealmänniskan, förebilden för alla människor) förgrep sig på henne.

Den som har nån som helst koll på islam vet att Al Bukharis hadithsamling är den mest ansedda skriftsamlingen jämte koranen.
Citera
2024-11-11, 14:36
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trasig-axel
Nej, om man ska tolka Islam ordagrant så är kvinnor bara objekt, oavsett ålder. Du känner till att slöjan finns till för att förhindra män att bli attraherade av kvinnor? Och att samma muslimer sätter slöjor på deras barn, även i Sverige? Det är norm att ha sex med barn i Islam.

I sådana fall existerar inte "pedofili" som en sexuell avvikelse inom den muslimska kulturen, eftersom sex med minderåriga är en norm, som alla redan omfattar (eller borde omfatta). Då hade den där araben - eller vad han var - helt rätt som sa på radio att pedofili var något som "svennar" ägnade sig åt, eftersom inom den västerländska kulturkretsen samlag med minderåriga betraktas som en avvikelse från normen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in