Pedofili görs lagligt i Irak, där man följer sin pedofilprofet Mohammads läror om giftermål med barn, om förslaget går igenom.
I Irak (och flera andra muslimska länder, bl.a. "Palestina" osv) gifter man sig ganska ofta redan nu med flickor ner till 9 års åldern, men i vissa länder görs det inofficiellt och oregistrerat, som i Irak. Nu vill man alltså gå ett steg längre i Irak och befästa detta i lagen så att man kan gifta sig med 9 åriga flickor öppet och lagligt.
"A conservative coalition in Iraq has pushed proposals to lower the legal age of marriage for girls to just nine-years-old"
https://www.dailymail.co.uk/news/article-13727427/iraq-proposal-lowering-legal-age-nine-girls-marry.html
Tycker ni att islam fortfarande är en bra och normal religion som bör skyddas från kritikerna?
Vad tycker kvinnor och feministerna om detta, ni som i princip aldrig uttalar er eller kritiserar islam och pedofili?