2024-11-09, 14:32
Medlem
Shattereds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
Tror produktionen gick in för att rädda kvar Anna lite till. De vill säkert ha kvar henne.

Ni som sett förra säsongen vet att när de lyckas förvisa en förrädare så får inte förrädarna mörda en kommande natt, utan då blir det dödslistan.
När en trogen dock åker, får de mörda som tidigare.
Var precis så förra året 😊
Citera
2024-11-09, 15:17
Medlem
Det var någon som skrev här i tråden att någon från en utländsk säsong hade blivit grillad vid runda bordet och utvisad (som förrädare) och därför ”blinkade” på en annan förrädare som hade vänt sig mot honom. Vart kan jag se detta? Googlat som en galning
Citera
2024-11-09, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Tror nog Thomas har koll på Kelda (vilket j-a namn, döpt efter en mejeriprodukt). Deras inbördes kamp måste vänta, det begriper dom säkert. Dom måste ju fortsätta samarbeta som förrädare, annars är båda rökta. I synnerhet som Marianne är så blåst.

Tvärtom Thomas alt Kelda måste göra sig av med den andre så snabbt som möjligt, innan den andre hinner krossa....
Marianne misstänks av alla, hon är inte ett dugg farligt att behålla. Dessutom lätt att lura med sig.
Citera
2024-11-09, 16:54
Medlem
Jannebigplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nasjeh
Det var någon som skrev här i tråden att någon från en utländsk säsong hade blivit grillad vid runda bordet och utvisad (som förrädare) och därför ”blinkade” på en annan förrädare som hade vänt sig mot honom. Vart kan jag se detta? Googlat som en galning

Det är s1 Nya zeeland. Kommer inte ihåg vilket avsnitt men den kvinnan var en idiot från första början.
Citera
2024-11-09, 17:00
Medlem
Jannebigplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Detta är den stora nackdelen med programmet skulle jag säga. Att det kostar för mycket att vara smart och att de trogna inte har mycket till försvar. Borde varit mer balans för det är övervägande till förrädarnas fördel. Jag har sett en del internationella versioner och Australiens säsong 2 är ju en klassiker gällande slutet:

Såg den säsongen och jag tror nog att jag höll på att få en stroke. Maken till idioter har jag nog aldrig sett!

Citera
2024-11-09, 18:46
Medlem
Var kan man lättast se säsonger från USA, Australien och NZ?
Citera
2024-11-09, 22:06
Medlem
Dikmen är fan olidligt jobbig.
Fruktansvärd
Citera
2024-11-09, 22:34
Medlem
kl4sseKocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gruppe
Fruktansvärd
Har sett att han figurerat i andra tv-program är han lika jobbig i dom?

Vissa verkar ju bara glida runt hänga på tåget , tänkte Niklas där med telefon höll på och fumla men ingen direkt reaktion eller efterspel.
Citera
2024-11-09, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gruppe
Fruktansvärd
Absolut, och att de inte på allvar börjar misstänka honom som han går på är ju märkligt.
Citera
2024-11-09, 22:57
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Marie visade sig mänsklig med att ha svårt att ljuga och tycka det är jobbigt att ljuga. Thomas visar att han inte har några problem alls med detta och tycker t.o.m. det är roligt.

Det säger väl ändå en del om personlighet? Katia var lika fulspelande som Thomas. Han lär ha ljugit ännu mer under sin tid som justitieminister.

Äh det där säger ingenting om hur en människa är i verkliga relationer. Detta är en lek där det gäller att spela sin roll på bästa sätt för att vinna.
Brukar du förfasas över film och teater också? Och tro att den skådis som gestaltar en otrevlig karaktär, är likadan på riktigt?

Herregud alltså…
Citera
2024-11-10, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
Är den där filip gay?

Förrädarna förövrigt sätta upp minst 1 förrädare på dödslistan.

Med tanke på hur osäker han är som människa hade det inte förvånat mig om han försöker täcka upp sin sexuella läggning
Citera
2024-11-10, 00:15
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Äh det där säger ingenting om hur en människa är i verkliga relationer. Detta är en lek där det gäller att spela sin roll på bästa sätt för att vinna.
Brukar du förfasas över film och teater också? Och tro att den skådis som gestaltar en otrevlig karaktär, är likadan på riktigt?

Herregud alltså…
Självklart är det lättare att ljuga i Förrädarna om man är van att göra det i verkliga livet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in