Citat:
Ursprungligen postat av
SithMaster
Drama? Notera att jag skrattar åt er lilla sexstrejk (som inte drabbar mig)
Jo då. Jag förstår att ribban ska försöka läggas där. Lite klämkäcka.
Jag ifrågasätter dock avsaknad av logik då det samtidigt ses helt overksamt.
Ergo. Inget att dramatisera och skramla om med grova generaliseringar om kvinnor.
Citat:
Håller med om att du ljuger friskt i trådarna.
Jag nämner inte enbart tullar även om detta absolut kan påverka Sverige negativt.
Speca vad jag ljuger om relaterat till att ställa mig frågande kring att sätta RFKjr att "go wild" relaterat till CDC.
Speca vad jag ljuger om relaterat till att anse att det finns orosmoln kring Natofrågan och även kring Ukraina.
Citat:
Trump tror inte för ett ögonblick att det går att deportera alla dessa miljoner. Det blir de kriminella som åker och det är helt rätt. För övrigt innehar Obama rekordet i att utvisa illegala inte Trump.
Trump nämner de 11 miljoner det berör (han har dock kryddat siffran under valupptakten).
Om han räknar papperslösa som kriminella så blir siffran nånstans därhän.
Han har inte konkretiserat ett skit hur detta ska genomföras, hur det ska finansieras, noll om logistik.
Befintliga platser, befintlig personal och polis lär inte räcka till relaterat till prislappen som kommer bli enorm.
Nåt lär behöva stryka på foten för hans diskussioner om tullar är inte i närheten av att kompensera.
Citat:
Valresultatet är en följd av att ni vänstermänniskor gått för långt. Jag betraktar mig själv som progressive (om än i viss mån högerliberal sådan) och Trump, Rogan, Musk är alla f d Democrats. Förstår ni inte nu att ni gått för långt så kommer resultatet att bli Handmaid's Tale, och det blir ni som orsakar det.
Valresultatet är inte vad jag diskuterar.
Jag diskuterar Trumps politiska agenda och dess finansiering.
Citat:
USA behöver sannerligen någon som rensar i det där träsket. Totalt vansinne har fått råda. Huruvida Kennedy är rätt person för jobbet återstår att se, men det kan knappast bli värre än det redan är.
Se ovan.
Citat:
Jag skrattar gott åt er radikalfeministiska lilla sexstrejk, som bara drabbar "män" i era egna led, fradgatuggandet står du för sötnos.
Sorry din misfit men jag är varken vänster, radikalfeminist och ingår inte i sexstrejk, varken i usa eller här i Sverige.
Det är liksom inte mig och mitt sexliv det handlar om.
Detta sätt att diskutera från ditt håll visar att du föga kan hålla isär vad som är debatt kring frågor och verklighet.
Nåt jag faktiskt finner intressant hos Trumps anhängare, att de går så upp i Trumperiet att det rent av är som om vi bodde i usa med rösträtt och har förlorat nån slags tävling.
Läs sandlådenivå.