2024-11-08, 17:16
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M-W12
Finns fortfarande massor av bilder på dom på hans IG. Varför ta bort några men behålla andra? Makes no sense. Dessutom så var dom med varandra vid 11-tiden idag. Chrille gjorde ett misstag när hennes nagel kom med i bilden. Dom vill hålla sig relevanta, that's it. Jag ska erkänna att dom gjorde det bättre denna gången men långt ifrån bra.

En jäkla lättnad att Chloe äntligen skyddas från dessa två bottenskrap.
Menar du att gripandet var en lögn för att dem ville få uppmärksamhet?
Eller menar du att dem medvetet fick chrippa gripen för att få uppmärksamhet?
Citera
2024-11-08, 17:17
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Nej, har du?
Men du säger "Vänta tills vi får reda på mer kring utredningen så ska du få se vad din drömprins har ställt till med för sig själv och alla runtomkring sig.", som om du vet vad som finns i utredningen?
Citera
2024-11-08, 17:22
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Men du säger "Vänta tills vi får reda på mer kring utredningen så ska du få se vad din drömprins har ställt till med för sig själv och alla runtomkring sig.", som om du vet vad som finns i utredningen?

Man behöver inte veta exakt vad som finns i den för att förstå att det är illa. Tror du ekobrott gör tillslag hur som helst? De verkar ju även ha fått utreseförbud eller liknande. Tror du inte de hade varit utomlands nu annars?

Jag skrev "vänta tills vi får reda på mer", inte att jag skulle redovisa något.

Har du någon insyn i/några bevis på att han inte begår någon brottslighet, om vi vänder på det?
Senast redigerad av Wooqiprwo 2024-11-08 kl. 17:26.
Citera
2024-11-08, 17:24
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Har du insyn i en sekretess belagd utredning?

Funderat på att Julia kan gå ut med det kanske?

Börja boxas istället för att komma in här och bråka med allt och alla.
Citera
2024-11-08, 17:40
Medlem
Citat:
Menar du att gripandet var en lögn för att dem ville få uppmärksamhet?
Eller menar du att dem medvetet fick chrippa gripen för att få uppmärksamhet?

Hur vet du att han blev gripen?
Citera
2024-11-08, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Hade missat denna detalj tidigare, men redan i januari 2023 hade kräket faktiskt beslagtagit sambons visakort från Nordea - bilder från när polisen kontrollerade hans plånbok:

https://ibb.co/wsDGcwC
https://ibb.co/wr1jxrZ
Bekräftar alltså det Julia sa senast. Sinnessjukt.
Citera
2024-11-08, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Sofia är en klok tjej o mycket vacker dessutom.

Jätteklok och jättebra för Jacke. Otroligt naturligt vacker är hon. Inget botox och skit. Ser jättesund ut.

Hon såg ju genom Chrippa och hennes inställning till Chrippa hade hon inte fel om. Hon såg hur Jacke utnyttjades av Chrippa sedan länge.
Citera
2024-11-08, 18:24
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M-W12
Hur vet du att han blev gripen?
Menar du att användaren som sa att han blev gripen ljög?
Citera
2024-11-08, 18:26
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Funderat på att Julia kan gå ut med det kanske?

Börja boxas istället för att komma in här och bråka med allt och alla.
Lugna ner dig. Det var bara en fråga.
Det är ju du som försöker starta bråk och är så hetsig.
Användaren skrev som om användaren hade ner insyn än det som är offentligt. Och jag bara frågade, det är inget bråk.
Citera
2024-11-08, 18:28
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Man behöver inte veta exakt vad som finns i den för att förstå att det är illa. Tror du ekobrott gör tillslag hur som helst? De verkar ju även ha fått utreseförbud eller liknande. Tror du inte de hade varit utomlands nu annars?

Jag skrev "vänta tills vi får reda på mer", inte att jag skulle redovisa något.

Har du någon insyn i/några bevis på att han inte begår någon brottslighet, om vi vänder på det?
Jag tror att Eko brott gör tillslag som en del i sin utredning.
Jag har inte bett dig redovisa något. Jag frågade eftersom du antydde att du hade mer information än det som är offentligt.

Vem har sagt att det inte pågår någon brottslighet?
Citera
2024-11-08, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Ofan. Konstigt. Verkar ju sams ute nu. Kan Linnea ha raderat när han satt gripen?

Men konstigt att jag skulle hitta på att han är gripen och så försvinner bilder på deras IG timmar senare... Jag ljuger ju bara tydligen.

Det är så konstigt. Tydligen måste det ta jättelång tid för en person att tex messa en annan som messar den tredje. Jag skulle tippa på att det kan gå inom 1 minut om man skriver kort text.

Vi lever ju i en tid där inte röksignaler inte är det vanliga sättet att kommunicera så jag tycker inte alls att tidsaspekten kan ifrågasättas utan är rimlig och därmed är det dumt att ifrågasätta sanningshalten pga det.
Citera
2024-11-08, 18:49
Medlem
Citat:
Menar du att användaren som sa att han blev gripen ljög?

Jag menar ingenting, för jag vet ingenting. Användaren har inte gett några bevis på att han blev gripen. Det kan stämma men kan också vara lögn.

Jag tycker bara det var märkligt att du som alltid kräver bevis helt plötsligt tog användarens ord som sanning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in