2024-11-08, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Han har också återkommande sagt att de båda skulle få tillbaka grejerna som beslagtogs förra gången. Kanske har hon trott honom - men så har dagarna gått utan att det hänt nåt.

Och kanske fler lögner, och hon är ute med en kompis dricker drinkar eller vad hon dricker kommer hen och ställer frågor, och i hans ögon är lite väl på, det är ju ändå han som fixar allt?
Citera
2024-11-08, 01:57
Medlem
Taebbans avatar
Det är uppenbart ett rop på hjälp, utifrån vad han lägger ut.
Har Linnea lämnat honom tro? Börjar självmordstankarna dyka upp i skallen, tro?
Citera
2024-11-08, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Tänkte på detta också. Han vill kontrollera henne. Precis som han vill med Jocke Jacke Luggen osv. Så typiskt narcissist.

Även kompisarna ja. Och Julia satte han tänderna i när hon var riktigt ung så hon har aldrig tränat på att vara vuxen riktigt. Han har ju fixat allt som han säger.

Man hörde ju bara hur Chrippa lät mot Jacke när han hade en åsikt som inte helt överensstämde med Chrippas. Direkt aggro i stället för att acceptera att Jacke är en egen människa. Tur han har sin tjej. Jacke har ju drillats genom barndomen att låta Chrippa bestämma men nu har han blivit en egen människa och vad gör Chrippa då. Jo, han blir arg.
Citera
2024-11-08, 02:01
Medlem
Citat:
Ja Marbs knark och huvudet i sanden löser allt. Livscoach Berg 😆😆 Skulder på miljoner knark inga vänner och lever i ett stormigt förhållande. Får inte träffa sitt barn ens.

Är han ens youtuber längre?

Jag misstänker att han förlorat kontrollen över kanalen igen - kanske att inlogget till den fanns I den beslagtagna datorn. Efter tillslaget har han ju visat noll intresse för YT, trots att han tidigare tänkt på att "differentiera" inkomstkällorna.

Nu är det ingen Memo och ingen YT.
Citera
2024-11-08, 02:03
Medlem
Citat:
Ja Marbs knark och huvudet i sanden löser allt. Livscoach Berg 😆😆 Skulder på miljoner knark inga vänner och lever i ett stormigt förhållande. Får inte träffa sitt barn ens.

Är han ens youtuber längre?

Det går inte så bra om man säger så.

Tur att barnet inte var där.
Citera
2024-11-08, 02:09
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
För åtta timmar sedan. Men vi vet ju att i Chrippas liv finns det kreativa personer.

Sedan nån bild på en väg och låttexten för 4 timmar sedan.

Och för 3 timmar sedan en bild på honom i något hotellrum (kan vara gammal bild) där han sitter med glas i handen och klocka på armen med texten: "När det blåser som mest, ser man alltid vilka som är 100%

Jag behöver inte nämna er alla vid
namn, men Jag älskar er, och jag vill
att ni ska veta, att det spelar ingen
roll vad ni vill ha hjälp med, lojalitet
har inget pris"

Han greps efter dessa tider.

Det tyder på att det stormar i förhållandet!
Citera
2024-11-08, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag vet inte om han omger sig med dylikt ..

Det ena jag vet är att han är tillsammans med en vacker, smart och tilltalande tjej som Jocke vill ha..
Hon är vacker, fin och smart,

På vilket sätt tycker du hon är smart?
Citera
2024-11-08, 02:11
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taebban
Det är uppenbart ett rop på hjälp, utifrån vad han lägger ut.
Har Linnea lämnat honom tro? Börjar självmordstankarna dyka upp i skallen, tro?

Det tyder verkligen på att deras förhållande iaf inte är så jävla bra som 3 st vill hävda här.
Citera
2024-11-08, 02:13
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Även kompisarna ja. Och Julia satte han tänderna i när hon var riktigt ung så hon har aldrig tränat på att vara vuxen riktigt. Han har ju fixat allt som han säger.

Man hörde ju bara hur Chrippa lät mot Jacke när han hade en åsikt som inte helt överensstämde med Chrippas. Direkt aggro i stället för att acceptera att Jacke är en egen människa. Tur han har sin tjej. Jacke har ju drillats genom barndomen att låta Chrippa bestämma men nu har han blivit en egen människa och vad gör Chrippa då. Jo, han blir arg.

Umgås man med Christopher gäller Christophers åsikter enbart.
Citera
Medlem
Hade missat denna detalj tidigare, men redan i januari 2023 hade kräket faktiskt beslagtagit sambons visakort från Nordea - bilder från när polisen kontrollerade hans plånbok:

https://ibb.co/wsDGcwC
https://ibb.co/wr1jxrZ
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Den känns bekant

Ja det gör det sannerligen 😄
Citera
2024-11-08, 02:17
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Jag misstänker att han förlorat kontrollen över kanalen igen - kanske att inlogget till den fanns I den beslagtagna datorn. Efter tillslaget har han ju visat noll intresse för YT, trots att han tidigare tänkt på att "differentiera" inkomstkällorna.

Nu är det ingen Memo och ingen YT.

Men han har ju kommenterat på sin kanal efter eko. Tror energin är slut eller nåt för YT o memmo. Nu vet han eko har koll på de så inga mer oskattade pengar där igenom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in