2024-11-08, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Kan bråkat inatt berott på att Chrippa var på vårdnadstvist i Örebro och Linnea fick för sig då att Chrippa och Julia knullade på toan efter förhandlingen? Tänk efter. Är det verkligen ett långskott att Linneas kommer med sådana anklagelser?

Eller så vann han den tvisten och Linnea insåg. Att chloe skall bo med dom
Citera
2024-11-08, 16:52
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
När jag kollade i morse runt 11 tiden så fanns de bilder.. så vetti fan, måste skett efter jag kollat som sagt för jag tog print också eftersom jag såg då att deras namn var försvunna på vardera sida

Fan vad konstigt. Kan inte komma på nån bra anledning varför det är så.
Citera
2024-11-08, 16:54
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stickan888
Linnéa lämnar C, när hon inte har mer att hämta där.
Hon är bara ute efter uppmärksamhet, för att bli "kändis"
Tragiska människor är vad dom är

Glöm inte knarket. Och hon slipper jobba. Får resa mycket. Hon avskyr nog honom.
Citera
2024-11-08, 16:55
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Ibland bara? Ta bara när hon skulle förklara vem som satte Chrippa i häktet..

Sjukaste jag sett. Så pundig.
Citera
2024-11-08, 16:59
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CLJA
Eller så vann han den tvisten och Linnea insåg. Att chloe skall bo med dom

Hahahaha. Hennes mardröm. Men nej han vinner aldrig i rättsalen. Så kass han är.
Citera
2024-11-08, 17:00
Medlem
Så vad hade hänt om Chloe var hos Papap igår ?
När han åker in igen.
Hade L haft henne ensam då ?
Får hon det.
Eller hade soc tagit igen?

#åretsfarsamicro113
Citera
2024-11-08, 17:07
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CLJA
Så vad hade hänt om Chloe var hos Papap igår ?
När han åker in igen.
Hade L haft henne ensam då ?
Får hon det.
Eller hade soc tagit igen?

#åretsfarsamicro113

Soc hade nog blivit informerade på morgonen och kontaktat Julia att hämta. Fram tills dess hade nog Linnea gått och kallat Chloe för "saken".

Christofers gripande inatt är soc-anmält. Och polis lär ha informerat Soc.

- Socialförvaltningen i Karlskoga.
- Hej Polisen i Linköping här.
- Är Christofer gripen?
- Ja.
- Vi fattar.
Citera
2024-11-08, 17:08
Medlem
Finns fortfarande massor av bilder på dom på hans IG. Varför ta bort några men behålla andra? Makes no sense. Dessutom så var dom med varandra vid 11-tiden idag. Chrille gjorde ett misstag när hennes nagel kom med i bilden. Dom vill hålla sig relevanta, that's it. Jag ska erkänna att dom gjorde det bättre denna gången men långt ifrån bra.

En jäkla lättnad att Chloe äntligen skyddas från dessa två bottenskrap.
Citera
2024-11-08, 17:12
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det låter trovärdigt -- i synnerhet som du redan i natt gick ut med att det handlade om grannarna.

Mitt i natten går din källa till sin granne och berättar, grannen kontaktar sedan dig direkt så att du kan lägga ut på Flashback ... jupp serru.
Alla är total engagerade i Chrippa och att du skall få info en torsdagsnatt... hej och hå.
Folk säger att chrippa är totalt orelevanta, att ingen bryr sig.
Samtidigt har folk stenkoll på varje steg chrippa tar, dem är vakna mitt i natten så dem har koll när Chrippa grips, dem är hemma en vardag så dem kan fota och filma när chrippa grips och hans saker blir tagna. Dem gick t.o m ut och fotade regskyltarna.
Uppenbarligen är Chrippa väldigt relevant för väldigt många människor. Dem lägger ner extremt mycket tid och energi på Chrippa.
Citera
2024-11-08, 17:13
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Hur försvarar jag honom gällande ekonomin?
Jag har sagt att trots att folk påstår att han har låtsas pengar så har han uppenbarligen pengar tillräckligt för resor och köp som andra inte har råd med.
Jag säger det uppenbara - att årets inkomster deklareras nästa år så ingen kan veta om han smiter från skatten för i år förrän nästa år.

Jag försvarar hans föräldraskap - eftersom han tar hand om sitt barn, är engagerad och barnet och han helt tydligt har en bra relation med varandra. Han är den bättre föräldern av de två. Det innebär inte att han är felfri - inga föräldrar är det. Det innebär att han till skillnad från Julia försökt få till att barnet har två föräldrar och att han är bättre än henne på att se och ta hand om sitt barn.

Mellan raderna försvarar du honom i de flesta av dina inlägg. Oavsett om deklarationen kommer nästa år så kan han fortfarande begå annan brottslighet med pengarna han får in nu. Vänta tills vi får reda på mer kring utredningen så ska du få se vad din drömprins har ställt till med för sig själv och alla runtomkring sig.

Och att du på något sätt kan hävda att han är en hyfsat god förälder är ju bara skrattretande.
Citera
2024-11-08, 17:14
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Soc hade nog blivit informerade på morgonen och kontaktat Julia att hämta. Fram tills dess hade nog Linnea gått och kallat Chloe för "saken".

Christofers gripande inatt är soc-anmält. Och polis lär ha informerat Soc.

- Socialförvaltningen i Karlskoga.
- Hej Polisen i Linköping här.
- Är Christofer gripen?
- Ja.
- Vi fattar.
Om Chrippa blev gripen för våldsbrott så måste polisen enligt lag informera soc.
Så det är inget "lär ha".
Citera
2024-11-08, 17:15
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Mellan raderna försvarar du honom i de flesta av dina inlägg. Oavsett om deklarationen kommer nästa år så kan han fortfarande begå annan brottslighet med pengarna han får in nu. Vänta tills vi får reda på mer kring utredningen så ska du få se vad din drömprins har ställt till med för sig själv och alla runtomkring sig.

Och att du på något sätt kan hävda att han är en hyfsat god förälder är ju bara skrattretande.
Har du insyn i en sekretess belagd utredning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in