Citat:
Ursprungligen postat av
Huzzah
Tragiskt att människor luras att betala 6 lax för sånt skräp i tron om att det ska få dem att må bättre. Cold exposure är betydligt trevligare att göra i valfri sjö alldeles gratis och Wim Hofs andningsövningar finns på yt likaledes gratis.🤷🏼♀️
Skaffa riktiga jobb istället era jävla nötter! Sina fritidsintressen får man lixom hålla på med på fritiden, blir så fascinerad att folk går på sånt här?? Och av alla låtsasvuxna med låtsasjobb men det är en annan tråd.
Hm ja du kanske har rätt angående Elsa, förra veckan tyckte jag hon var vedervärdig men hon sa väl i sista scenen att hon ville att han ska steppa upp å sätta på henne eller hörde jag fel..? Får se nästa vecka helt enkelt. Annars en rätt mid säsong, varken tråkig eller rolig så hade ju sett fram emot att de skulle supa ihop och bli lite uppsluppna men jaja. Bögarna lär ju avbryta i nästa avsnitt, annars är de hjärnskadade av viljan att vara med på teve.
Och han har hintat i sin instagram att han kommer steppa upp. Så ja, de kommer provköra varandra.
Jag kan redan se Elsas besvikelse efteråt.
Hon vill bara göra det "för att hon vill ha någon".
Hon inser nog att hennes karaktär gör att hon inte kommer få till det överhuvudtaget med någon kille?
Vem vill ha en prepubertal, wannabe-instagram-diva. Som tycker att hon är högre stående varelse fast hon har noll intellekt, konstant självupptagen med hur hon framstår, konstant upptagen med instagram och Tiktok för att lägga ut matbilder och dansa Tiktok.
Detta ihop med att hon är blase, lynnig och instabil. Lägg till att hon är 27 år och beter sig så.
Om hon verkligen är sådär ombytlig i humöret irl. Galen och ond ena veckan och sen övergår till att vilja ligga andra veckan, så kommer ju den potentiella partnern tappa förståndet med henne.