2024-11-08, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Lika sant som när hon sa till Henrik att Chrippa skulle få ta över barnet - för det var i vägen för henne och Henrik .. Eller när hon sa till polisen att om Chrippa bara skötte sig och visade ödmjukhet så skulle hon belöna honom med hela vårdnaden och boendet om barnet ...

Läs på din idiot - barnet är inget annat än en handelsvara för henne.

Hon kan stå i världens finaste område, i världens bästa lägenhet och med världens bästa knull .. hennes barn skull fortfarande betyda inget mer än möjligheter för henne ,,
Hon är barnets mamma men barnet behöver Chrippa för att inte bli som sin morsa ..

Nja micro, nu ska du inte vara så helt säker på att det är så enkelt. Hon kanske faktiskt känner att hon inte någon bra jävla morsa. Så hon kanske såg det som att om hon kunde lite på Chrippa vad gäller att han tar hela vårdnaden vad gäller info och få träffa barnet och bli respekterad så kanske hon tänkte att det vore riktigt bra för barnet.

Du pratar om Henrik som ett knull. Men det kanske var så att hon såg en ny ledare för sig eftersom hon har svårt att ta beslut och handha verkligheten.

Barnet är inte alls en handelsvara för sig själv. Det tycker jag är onödigt hårt och väldigt nedsättande för en mamma som kämpar. Även om det inte går så bra för henne så gör hon nog så bra hon kan. Och det blir inte bra. Men hon skiter inte i det.

Att hon har barnet nu, beror det på att Chrippa körde barnet hem till henne eller varför är barnet hos henne nu? Varför låter Chrippa Julia ha barnet om hon nu är så dålig? Gör inte det till honom en dålig pappa?
Citera
2024-11-08, 00:37
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Youtube!
jag hittade ingen ny video på chrippas youtube kanal?
Citera
2024-11-08, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Vad har du själv bidragit med?
Vad skulle domstolen ge mig för information om Chrippa?

Hur tror du alla juridiska dokument hamnat i den här tråden?

Dagboksblad...? Vilken advokat som förordnats?
Citera
2024-11-08, 00:48
Medlem
Ny lajv från TT (via YT):
https://pixeldrain.com/u/6gP7PytC

Detta måste vara landets mest osympatiska par! Har några nånsin haft så här liten självinsikt? Nu har tydligen Skabbelina också tjänat otroligt bra med pengar.
Citera
2024-11-08, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Länka mig till "alla" -- eller åtminstone ett par - som ger stöd för det du hävdar.

Googla. Jättelätt. Prova att leva utanför flashback en liten stund, det klarar du.

Det är jättekonstigt att någon som påstår sig ha jobbat inom kriminalvården inte har bättre koll. Fast jag vet ju inte vilka uppgifter du hade men enligt dig själv är du ju expert och ingen slår dig på fingrarna. Hmm.
Citera
2024-11-08, 00:56
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Hur tror du alla juridiska dokument hamnat i den här tråden?

Dagboksblad...? Vilken advokat som förordnats?
är du intresserad av det kan du själv ringa domstolen.
Citera
2024-11-08, 00:59
Medlem
Pinto87s avatar
Christoffer är gripen igen!!

Nu släpps han väl fan inte.
Citera
2024-11-08, 01:00
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87

källa?
Citera
2024-11-08, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Ny lajv från TT (via YT):
https://pixeldrain.com/u/6gP7PytC

Detta måste vara landets mest osympatiska par! Har några nånsin haft så här liten självinsikt? Nu har tydligen Skabbelina också tjänat otroligt bra med pengar.

Chrippa har riktigt dåligt självförtroende. Han har också otroligt låg självkänsla. Den där vuxne mannen mår inte bra. Och när Linnea pratar med någon följare som pratar om Linneas inkomst så börjar hon prata om den men Chrippa skriker över och pratar om att han betalar så hon tjänar massor.

Det är liksom Julia i repris det här. Hon kan inte ens få prata om sig själv utan att han ska förminska henne och säga att han sköter allt. Så om de är gravida eller hon då, så kan han om några år säga samma sak till det barnet. Mamma Linnea tar bussen nu går det riktigt dåligt, hon har aldrig gjort något hör du det mitt barn, aldrig ens försökt, det är alltid jag som fixat.

Undrar om Linnea ens reflekterar att hon är lika dålig som Julia i Chrippas ögon. Så länge han inte hittar någon med fräschare hål som han pratar om att hon har.
Citera
2024-11-08, 01:02
Medlem
Citat:

Gripen för vad? Kan han och linnea gjort något mot varandra eftersom det varit väldigt kryptiskt på deras eller kanske specifikt chrippas instagram idag och nu på kvällen.
Citera
2024-11-08, 01:03
Medlem
Citat:

Åh herregud!

Ser du att han tycker att Linnea är en dålig människa för det han säger om Julia hånande och nedvärderande är ju samma sak som Linnea är och kan. Hon kan också bara ta bussen.
Citera
2024-11-08, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Gripen för vad? Kan väll inte vara samma som senast? Eller tror dom han kan förstöra bevis möjligen.

Mmm eller så gick han hem och gjorde några bevis!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in