Citat:
Ja i alla fall mer än 2 veckor
Det tar ett år innan man börjar lära känna en person på riktigt, så det är väl rimligt att ge det ett år.
Vi hörde då helt olika saker, tyckte inte att han lutade åt inga barn alls. Han sa nåt i stil med att det kan komma om någon månad, om ett år, eller inte alls (avsnitt 5). Han ville vara ärlig med att han inte visste, det betyder inte nödvändigtvis att suget aldrig uppstår. Som många varit inne på är han 25, genomsnitt för första barn är 31 i större städer. Ge honom en chans att hinna känna efter själv också.
Finns folk som gjort slut för att partnern inte varit redo för barn och sedan levt som singel och ändå inte fått några barn – under den tiden har killen kanske hunnit bli redo och skaffar barn med någon annan. Så tror man bör fokusera på att hitta en bra relation i första hand.
Det tar ett år innan man börjar lära känna en person på riktigt, så det är väl rimligt att ge det ett år. Vi hörde då helt olika saker, tyckte inte att han lutade åt inga barn alls. Han sa nåt i stil med att det kan komma om någon månad, om ett år, eller inte alls (avsnitt 5). Han ville vara ärlig med att han inte visste, det betyder inte nödvändigtvis att suget aldrig uppstår. Som många varit inne på är han 25, genomsnitt för första barn är 31 i större städer. Ge honom en chans att hinna känna efter själv också.
Finns folk som gjort slut för att partnern inte varit redo för barn och sedan levt som singel och ändå inte fått några barn – under den tiden har killen kanske hunnit bli redo och skaffar barn med någon annan. Så tror man bör fokusera på att hitta en bra relation i första hand.
Äsch, jag tycker han är för ung för henne.
Roligare att börja dejta någon som har samma livsmål från början än att sätta en tidsgräns. De skulle ha parat ihop henne med en 32-åring. Men de är ju lite kära redan så de kanske fortsätter ändå.Blev ändå förvånad över att Selma vill bli mamma för hon verkade bara vilja slippa krav och allvar i relationen de första avsnitten. Cred till den chilla 25-åringen där som tar hennes växlingar av avstånd och sen närhet till avstånd till närhet med en klackspark. Samtidigt som hans chill lugnar henne verkar hon dock provoceras av den i senaste avsnittet. Jag hade blivit förvirrad av Selma.
Hector ser bra ut och är trevlig, konstigt att han alltid varit singel. Han ser leken som just en skojig lek medans den andra ser det som en intimitetsövning och vägrar röra Hector med tång. Säger ändå en del varför de inte går ihop, den ena är allvarligare och den andra lekfull men istället för att komplettera varandra sänker de varandra. Men tycker det är lite taskigt att Hector ska bara sitta där vid de andra paren. Jag hade själv känt mig ganska förnedrad i hans situation.
Elsa deppar för att hon inte är attraherad av Adam plus har ångest för sitt beteende medan Adam gör TV-reklam om sin stabila och diplomatiska karaktär. Tycker ändå att Elsa har mer självinsikt än många andra människor. Adam borde nog dock sluta försöka ty sig till tjejer som inte ger samma tillbaka.
Ninni och Niklas är som vanligt jättesöta och felfria. Det enda paret man inte får ångest av att följa.
Frågar mig igen varför jag utsätter mig själv att titta på detta när det är som upplagt för drama och konflikt.