2024-11-07, 11:03
Medlem
RazorKevlars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Fetat: Ingenting.

Det är en dålig egenskap när det är grav narcissism och blivit en störning.
Att så är fallet med Trump behöver du inte ens fundera över.

Citat:
Ursprungligen postat av Verderia
En djupt apelsinfärgad, misogyn och maktgalen gubbstrutt har fått makten över stormakten USA....jippi!
Samtidigt sitter de ännu maktgalnare asiatiska och ryska ledarna på sina poster och sammantaget är det hela upplagt för ännu ett världskrig. Jag får ångest av detta!
Ni kan alltid ansluta er till det dessa vrak!

https://9gag.com/gag/a9ynLyK

https://x.com/DissidentMedia/status/1854134993443869051
Citera
2024-11-07, 11:04
Medlem
Citat:
Jag får ångest av att det är för många extremt maktgalna män som har makt i stormakterna just nu, alldeles oavsett allting annat! Har folk missat hur nära vi själva är att dras in i något?
Rysslands president är värst av alla och han kommer att göra precis vad han vill oavsett vem som sitter vid makten i USA men Trump är en "loose canon" med ett ego lika stort som hela USA och han vill hamna i historieböckerna och skulle kunna starta krig bara för detta - det är jäkligt skrämmande!
Det räcker att titta på hans utseende för att fatta att något är väldigt fel. Han är smart men galen!

Jag tror det är bra att sluta se det i termer som ”maktgalna män”. Putin gör visserligen som han vill men han får ju inte som han vill däremot. Ukrainakriget är ett fett misslyckande och han kommer aldrig erövra Ukraina och har gjort en möjlig samarbetspartner till fiende för oöverskådlig tid.

Vad gäller Trump så visst, han är rätt svår att förutspå men minns du hur det lät förra gången han vann? Samma sak, världen skulle gå under. Gjorde den det? Startade han krig (som Obama)?

Bättre att skala en apelsin, äta klyftorna i lugn och ro och ta en sak i taget och inte döma apelsinen efter skalet.
Citera
2024-11-07, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JihadNU
Vad hände? Det var ju otroligt jämnt enligt MSM ?

Trump var återigen klart underskattad i olika polls.
Tredje gången på raken detta sker,så man måste ställa sig frågande till varför olika institut inte har korrigerat för detta,då det hände både 16 som 20.

Jag trodde att de hade korrigerat såsom exempelvis sker vid olika svenska mätningar gällande väljaropinion SD,men det är helt uppenbart att de amerikanska instituten helt misslyckats härvidlag.

Likt en dåre har de upprepat sitt tidigare misstag och förväntat annat utfall än fiaskoartat.
Det är svårförklarligt,men det kan vara så att amerikanska institut saknar det oberoende som är nödvändigt.De levererar de resultat som dess uppdragsgivare vill se helt enkelt.
Citera
2024-11-07, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JihadNU
Vad spelar hans utseende för roll? Röstar du efter utseende?

Du menar att det är ett tecken på att man tänker sunt och rationellt när man färgar sig som en apelsin och har håret som ett märkligt lock på huvudet? De valen han gör i hur han ser ut avslöjar trots allt att det är nåt som fattas rent psykiskt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varglig
Jag tror det är bra att sluta se det i termer som ”maktgalna män”. Putin gör visserligen som han vill men han får ju inte som han vill däremot. Ukrainakriget är ett fett misslyckande och han kommer aldrig erövra Ukraina och har gjort en möjlig samarbetspartner till fiende för oöverskådlig tid.

Vad gäller Trump så visst, han är rätt svår att förutspå men minns du hur det lät förra gången han vann? Samma sak, världen skulle gå under. Gjorde den det? Startade han krig (som Obama)?

Bättre att skala en apelsin, äta klyftorna i lugn och ro och ta en sak i taget och inte döma apelsinen efter skalet.

Startade Obama krig?
Vilket då?
Citera
Medlem
Erik Östs avatar
Hoppas Trump startar ett tredje världskrig och skrotar demokratin nu så svensk msm änteligen får rätt till slut! "även en blind höna...osv".

Citera
2024-11-07, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Båda problemen är skapade av USA och bör lösas av USA.
Det mest skrämmande är istället konflikten Israel. Hur Israel ska kunna stoppas överstiger mänsklig förmåga tror jag.

Delar inte dina åsikter och Trump kommer lyckligtvis inte stoppa Israel. Tvärtom kommer nog synen på terrorism skärpas. Det bästa vore om Trump också tog tag i att städa upp FN, för det är ju helt tappat numera. Fast det är nog inte särskilt prioriterat.
Senast redigerad av Varglig 2024-11-07 kl. 11:17.
Citera
2024-11-07, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hexen666
Trumps plattform går ju uttryckligen ut på att minska statens makt, inte uttöka den. Så jag begriper inte riktigt varför vissa tror att han är maktgalen. Det är precis tvärt om. Han säger också upprepade gånger att han vill vara vän med alla, inkl Putin. Vilket ju självklart är att föredra. Under kalla kriget så föredrod USA diplomati med Ryssland, trots att sovjetuntionen var en brutal, expansiv diktatur. Detta eftersom alternativet är kärnvapenkrig.

Men snälla du! Tror du att Trump blivit rik genom att vara en mysig och empatisk person eller på att han fullständigt skiter i vem han kör över på vägen? Han bryr sig om SIG SJÄLV och ingen annan!
Citera
2024-11-07, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RazorKevlar
Ni kan alltid ansluta er till det dessa vrak!

https://9gag.com/gag/a9ynLyK

https://x.com/DissidentMedia/status/1854134993443869051

Följer inte länkar.
Citera
2024-11-07, 11:11
Medlem
Citat:
Du menar att det är ett tecken på att man tänker sunt och rationellt när man färgar sig som en apelsin och har håret som ett märkligt lock på huvudet? De valen han gör i hur han ser ut avslöjar trots allt att det är nåt som fattas rent psykiskt.

Han hade också lite för stor kostym, illa illa!
Citera
2024-11-07, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varglig
Delar inte dina åsikterch Trump kommer lyckligtvis inte stoppa Israel. Tvärtom kommer nog synen på terrorism skärpas. Det bästa vore om Trump också tog tag i att städa upp FN, för det är ju helt tappat numera. Fast det är nog inte särskilt prioriterat.

Jag tror inte heller Trump kommer stoppa Israel. Sionisterna har troligtvis hållhakar på honom. Som sagt operation undo Israel är omänskligt svår att genomföra. Den sista rasist-staten förblir ett ständigt eskalerande problem. Krävs nog ett WW3.
Citera
2024-11-07, 11:13
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HyperboreanCREW-14
Ja det är kört för dig nu, blir inget mer springa runt naken på stan med regnbågsflaggor och rosa fjäderboa

Det är raka vägen in i garderoben utan att passera gå.
Du får lära dig hålla dina sexuella utsvävningar för dig själv, bakom stängda dörrar precis som vanligt hederligt folk.
Var kommer den här idén om att folk springer runt och svingar med kuken i Pride?

Här är bilder som jag tog från årets tåg i Göteborg:
https://imgur.com/a/FRVzAFd

Var på bilderna finns dessa "degenererade pervon som inte kan undgå från att visa sitt degenerativa beteende öppet"? Jag stod och tittade på hela tåget, och det närmaste var nån tjej som gick runt i underkläder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in