2024-11-06, 22:32
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nintendoKalle
Skönt att han hindrat en kvinna från att bli president två ggr om.

Det enda folk gemensamt hatar mer än judar är tjejer/kvinnor speciellt styrande såna. Vi kommer aldrig få en kvinnlig president.
Citera
2024-11-06, 22:34
Bannlyst
Hennes tal visar varför hon förlorade, ingen fattar vad hon pratar om 🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Man reagerar med ett instinktivt äckel av att bara höra hennes gnälliga, darriga röst och falska positivitet.

Håller med. Jag höll givetvis på Trump men hade kunnat hjälpa Demokraterna att göra ett bättre val.
Jag kan se saker objektivt. Dom har gjort alla fel man kan göra i stort sett.
Att låta denna inkompetenta kacklande lågbegåvade kuksugande fyllekärring överhuvudtaget ställa upp var det största.

En vicepresident som räknades som den sämsta i historien som till råga på allt satt under 3,5 misslyckade år med Biden hade ingen chans att vinna. Detta kunde en idiot förutse dock inte Demokraterna och fake news media vilket visar hur totalt frånkopplad dom är från verkligheten.
Hon blev krossad i primärvalet 2019. Det borde ha diskat henne från alla politiska positioner.
Sen har hon en personlighet absolut ingen kan gilla.
Citera
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibululan
Hennes tal visar varför hon förlorade, ingen fattar vad hon pratar om 🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️
Precis, det är bara floskler.
Citera
2024-11-06, 22:35
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Så du menar att ett barn inne i mammans livmoder inte existerar? Den korrekta termen när någon avsiktligt dödar någon är "mord".
Jag menar det jag skrev. Att infanticide, att döda barn är förbjudet i usa.
Det klassas som mord.
Håll dig till rätt terminologi om du ska diskutera, även om du vill kalla embryon för barn.
Citera
2024-11-06, 22:35
Medlem
BavarianBeetles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Triton5150
One of the biggest disasters in the history of the Democratic party. Kamala Harris !!

För Sveriges del finns det bara nackdelar med det här resultatet.
Citera
2024-11-06, 22:36
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Jag menar det jag skrev. Att infanticide, att döda barn är förbjudet i usa.
Det klassas som mord.
Håll dig till rätt terminologi om du ska diskutera, även om du vill kalla embryon för barn.
Fast om det sker vid födelseögonblicket är det okej i vissa blåa delstater.
Citera
2024-11-06, 22:36
Medlem
USA och världen behöver en stark ledare. Nu kan det bli fred.
Citera
2024-11-06, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Precis, det är bara floskler.

Haha! Hon drog precis en variant av "efter regn kommer solsken" fast på engelska! Vilken jävla infantil dåre.
Citera
2024-11-06, 22:37
Medlem
Triremers avatar
Alltså Harris är ju helt taktlös. Nu stod nyss kärringen och talade om att hon som åklagare mötte människor som kämpade för rättvisa, att de lärde sig finna styrka och stå upp för sig själva.

Kul liknelse
Citera
2024-11-06, 22:39
Medlem
MrsEjPKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibululan

Exakt !
Och jag tänkte för mig själv när hon fick frågan i debatten om folk har det bättre nu än för 4 år sedan & hon svarade inte utan börja med i grow up in a middle class ...jag tänkte må folk notera att hon inte svarade på.det eller ett rakt svar någonsin !!!
Citera
2024-11-06, 22:39
Medlem
TompaOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nintendoKalle
Skönt att han hindrat en kvinna från att bli president två ggr om.
Yes, vilken misogyn jävel. Han skulle lagt sig platt när Kamala blev presidentkandidat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in