Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Vilket jävla svammel.
Röster och val är inte ifrågasatt, den konspirationen står nämligen Trump för. .
Aha. Du menar att Demokraterna inte spenderade flera år med att försöka åtala Trump och få bort honom som president med argumentet att han fuskat sig till seger med hjälp av Ryssarna?
Hillary Clinton fick en psykisk kollaps efter det som hon aldrig återhämtade sig ifrån. Än idag åker hon land och rike runt och skriker om illegitimate president. Akta så du inte blir som hon för du är på god väg. Hat och mörker genomsyrar din hjärna. Det bästa du kan göra just nu är att stänga av dig själv från allt internet i en vecka. Ta en skogspromenad och gör sånt du tycker är roligt.
Jag har också i mitt liv stundtals fastnat för mycket i debatter på internet. Har insett att det inte gagnar mig själv särskilt mycket. Leder bara in i en negativ spiral och slöseri med tid man kan ägna sig åt annat som är mer givande.
Vill även påminna om att demokraterna vägrade godkänna valresultatet år 2000. Det hamnade till slut i högsta domstolen.