2024-11-06, 19:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dream.71
Han kommer givetsvis inte att kunna skapa fred inom 24 timmar, inte 24 månader heller. Det är fakta, sedan att han själv har fått för sig det ja det kommer ju bli hans problem så småningom när folk inser att han hittat på.
Han kan ju hjälpa ryssland genom att skita i Ukraina och sluta stödja dem. Då skulle kriget sluta ganska fort med en vinst för Ryssland.
Citera
2024-11-06, 19:45
Medlem
USA hatarna har börjat tycka fiasko. USA hatarna gnäller på Trump röstarna.
Citera
2024-11-06, 19:45
Medlem
Jag är glad och (mest) lättad över att Trump vann. Hanterar han saker rätt kommande fyra år kan han bli ihågkommen som en av USAs viktigaste och mest betydelsefulla presidenter genom historien. Jag hoppas detta blir en folklig revolution, mot ett korrupt och elitistiskt maskineri, som förhoppningsvis kan dra upp ogräset med rötterna från Washington och ändra skutans kurs på riktigt. På samma gång en nystart och en återgång till USAs och hela västs rätta riktning.

Jag hoppas att vi nu en gång för alla kan slänga Demokraternas woke-galenskaper på historiens skräphög och börja om på något nytt. En ny riktning som är baserad i verklighet, sanning och sunt förnuft.

Också, underbart att se amerikanska folket ge blanka fan i vad en massa kändisar tycker. Skit på er, Taylor Swift, Beyonce och Eminem. Ingen bryr sig vad ni har att säga. Jävla klägg.
Citera
2024-11-06, 19:46
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Du är förblindad av ditt hat mot Trump.

Jag ser minst lika mycket hat om inte mer från andra sidan. Trump kritiserar Kamala för hennes misslyckanden. Kamala kallar honom för fascist och skit som man gör när riktiga argument saknas men hon är god och mycket bättre än Trump. Så fejkar hon sin dialekt mm också. Normalt icke narcissiskt beteende det. Okej.

Vi kommer nog inte längre så ha det bra
Nej. Jag är däremot väldigt berest ang vad narcissism är och har följt Trump med stort intresse efter att han blivit kraftigt värre.

Att Harris har betecknat honom fascist beror på följande:

det är nämligen en republikan i Trumps direkta närhet och i hög position som uttalat detta.
Citat:
John Kelly, tidigare befälhavare inom USA:s flotta, var stabschef i Vita huset 2017–2019. Dessförinnan var han minister för inrikes säkerhet, tillsatt av Trump. Få topptjänstemän har tillbringat mer tid bakom lyckta dörrar med Trump än Kelly, skriver The New York Times.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/0VWQq2/varningen-trump-kommer-styra-som-en-diktator
Citera
2024-11-06, 19:46
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Vart har Harris tagit vägen?

Har hon erkänt sig besegrad?

Har hon gratulerat Trump till segern?

Sitter hon och grinar?

För att Trump fuskade?

Vill inte resten av partiet att hon ska visa upp sig?

Hon ska tydligen visa upp sig om 2 timmar:
https://www.youtube.com/watch?v=8JGXcHV2yoY
Citera
2024-11-06, 19:47
Medlem
Flaklypans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cadde
Är du snurrig?

Hur menar du nu? Missföstår vi varandra? Siffrorna säger ju att Trump har fler röster än Harris!
Citera
2024-11-06, 19:48
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Ang tråden om Vance.
Jag har definitivt djupdykt ang hans personlighet och de kopplingar han har och det är absolut red flag på honom.

Det är nämligen inte enbart det som kommer ur höstens mun som bör bedömas, det handlar om hans kontakter, kopplingar, avslöjade mail och hur han slingrar sig som en hal ål när han konfronteras.
Hur han följer förintelseförnekare på X och väldigt mycket annat skräp.

Har du lust att länka till dessa konton, så vi får bilda oss en egen uppfattning?
Citera
2024-11-06, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaklypan
Hur menar du nu? Missföstår vi varandra? Siffrorna säger ju att Trump har fler röster än Harris!
Ja, det har han ju.
Ordningen på siffrorna jag använt är höger mot vänster?
EDIT: Nu blev jag själv snurrig. Vände på det i detta inälgget.

Trump vinner, och i nuläget med 3.4% mot tidigare 3.5%
Citera
2024-11-06, 19:51
Medlem
Manginazs avatar
Citat:
Ang tråden om Vance.
Jag har definitivt djupdykt ang hans personlighet och de kopplingar han har och det är absolut red flag på honom.

Det är nämligen inte enbart det som kommer ur höstens mun som bör bedömas, det handlar om hans kontakter, kopplingar, avslöjade mail och hur han slingrar sig som en hal ål när han konfronteras.
Hur han följer förintelseförnekare på X och väldigt mycket annat skräp.

Hmm intressant! Jag ska granska honom!
Citera
2024-11-06, 19:51
Medlem
Citat:
Vilket jävla svammel.

Röster och val är inte ifrågasatt, den konspirationen står nämligen Trump för. .
Aha. Du menar att Demokraterna inte spenderade flera år med att försöka åtala Trump och få bort honom som president med argumentet att han fuskat sig till seger med hjälp av Ryssarna?

Hillary Clinton fick en psykisk kollaps efter det som hon aldrig återhämtade sig ifrån. Än idag åker hon land och rike runt och skriker om illegitimate president. Akta så du inte blir som hon för du är på god väg. Hat och mörker genomsyrar din hjärna. Det bästa du kan göra just nu är att stänga av dig själv från allt internet i en vecka. Ta en skogspromenad och gör sånt du tycker är roligt.

Jag har också i mitt liv stundtals fastnat för mycket i debatter på internet. Har insett att det inte gagnar mig själv särskilt mycket. Leder bara in i en negativ spiral och slöseri med tid man kan ägna sig åt annat som är mer givande.

Vill även påminna om att demokraterna vägrade godkänna valresultatet år 2000. Det hamnade till slut i högsta domstolen.
Citera
2024-11-06, 19:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Det var väl inte Putin som övertygade Ukraina att dissa fredsamtalen då Ryssland är en av de parter som skulle ha ingått i dessa samtal?

USA och Europa ville nypa åt Ryssland genom att skicka miljarder dollar och vapen till Ukrainarna som nu dör bärandes våra vapen medan vi sitter hemma i soffan och kollar på Så mycket bättre. Hur fegt är inte det?

Trumpen kommer fracka och trycka upp så mycket olja nästkommande 4 åren att han sänker Ivan.
Citera
2024-11-06, 19:52
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaklypan

Tror inte du ska lägga mer tid på den här.

Verkar vara slumpad vänstermänniska som beskyller det amerikanska valsystemet i ren desperation.
När sanningen presenteras så finns inte längre några skydds-spärrar och systemet går "Tilt"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in