2024-11-06, 17:16
Medlem
EpicUsernames avatar
Han är typ dement, eller för gammal, och har uppenbara kopplingar till pedofili, Epstein o.s.v.
Alltså på senare tid har han blivit allt skevare, var inte sådär skev tidigare men med åldern blir ju folk ofta sådana när hjärnfunktionerna detorierar.

Men vem vet kanske det blir mindre krig i världen eller något?

Ska bli roligt och se vad galningen ska hitta på som någon annan skrev. Kanske inte blir så dåligt som många antar?

Dock är valet en show, tror inte ett dyft på att rösterna avgör något. Sedan styr ändå andra högre upp, Trump är bara en frontfigur typ.

Och folk här som tar upp Trump med covid i negativ bemärkelse, ärligt talat så var det republikanernas starka sida då man inte föll offer för den korrupta läkemedelsindustrin. Rabiata provaxxare som litar blint på läkemedelsindustrin ska knipa igen och inse att man gjort bort sig. Finns andra saker att kritisera Trump för, spelar ingen roll om han sa något skevt om covid, vi såg ännu skevare saker från extrema provaxxare som ville ha fascistpass och tog folks jobb ifrån folk som inte vill riskera sin hälsa mot en mild sjukdom som till stor del drabbade äldre och svårt sjuka. Alla icke vaxxade skulle hamna i respirator ju? Jag känner noll folk som skadades i covid(och alla jag känner har typ liknande upplevelse, i synnerhet i Sverige, massa icke vaccinerade i alla möjliga åldrar t.o.m. gamla) men känner folk som råkat ut för vaccinbiverkningar.
Senast redigerad av EpicUsername 2024-11-06 kl. 17:18.
Citera
2024-11-06, 17:16
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Triton5150
Demokraterna såklart eftersom man visste att en del skulle rösta på honom om han var kvar.
Tas han bort kan dom inte rösta på honom. Då skulle en del av dessa ha röstat på Trump.
Det jag säger kommer direkt från Kennedy själv.
Ge mig källa för åsikter tagna ur röven intresserar mig inte.

Jag har följt media i usa och undrar vad du grundar påstående på.
Citera
2024-11-06, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Men jag har utbildning nog att diskutera Trumps störning och det tragiska är att han lyckas luras skiten ur folk.

Ja, det är NPD och han klickar i för flera kriterier som krävs.
Nej du har inte utbildning på sådant om du tror att du kan sätta en diagnos genom en tv-skärm där personen framträder i offentliga sammanhang. Det visar snarare att du saknar kunskap i ämnet helt och hållet.

Men jag kan däremot sätta diagnos på dig bara genom att läsa dina inlägg här. Du lider av grav TDS och risken är överhängande att den kommer försämras kraftigt och snabbt framöver. Det kommer bli fantastiskt kul för oss andra att beskåda.

Det är en av de bästa sakerna med att Trump vann, att man kommer få se TDS på helt nya nivåer. Snälla, behåll ditt användarnamn hela vägen till nästa val så att vi kan följa denna kollaps.
Citera
2024-11-06, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aniani1
Underbart att se och höra besvikelsen och bedrövelsen hos såväl SVT som Tv4-studion över Trumps kross. Det verkar för fan som att någon dött. Haha, in your face!!

Jag uppmanar alla som bryr sig att anmäla Fouad Youcefi SVT:s USA-korrespondent till granskningsnämnden. Dags att dessa straffas för sina lögner.

Han skriver idag att Trump ska betala skadestånd för att ha våldtagit en kvinna. En ren jävla lögn.

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/y...-lyckades-igen
Citera
2024-11-06, 17:18
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Triton5150
Jag noterar en sak som på ett sätt hänger samman med att sabotera ett val.
När Robert F. Kennedy Jr. hoppade av Demokraterna så gjorde demokraterna allt för att få bort honom från valsedlarna. När dom fick veta att han skulle stödja Trump ville man ha kvar honom. En oerhört smutsig taktik.

Han fick över 12 000 röster i Alabama. Nu kvittar det eftersom Trump krossade totalt där.
I Wisconsin har han nu 16 667 röster. Där var det mer jämnt mellan Harris och Trump vilket i värsta fall hade kunnat ge Harris den delstaten. Tror det skiljer c:a 32 000 röster där.

länk?

Inget från Harris ännu, men hur lätt är det att framträda under ett mentalt sammanbrott?
Tur att en så labil person inte blev världens mäktigaste.....
Citera
2024-11-06, 17:19
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EpicUsername
Han är typ dement, eller för gammal, och har uppenbara kopplingar till pedofili, Epstein o.s.v.
Alltså på senare tid har han blivit allt skevare, var inte sådär skev tidigare men med åldern blir ju folk ofta sådana när hjärnfunktionerna detorierar.

Men vem vet kanske det blir mindre krig i världen eller något?

Ska bli roligt och se vad galningen ska hitta på som någon annan skrev.

Dock är valet en show, tror inte ett dyft på att rösterna avgör något. Sedan styr ändå andra högre upp, Trump är bara en frontfigur typ.

Och folk här som tar upp Trump med covid i negativ bemärkelse, ärligt talat så var det republikanernas starka sida då man inte föll offer för den korrupta läkemedelsindustrin. Rabiata provaxxare som litar blint på läkemedelsindustrin ska knipa igen och inse att man gjort bort sig. Finns andra saker att kritisera Trump för, spelar ingen roll om han sa något skevt om covid, vi såg ännu skevare saker från extrema provaxxare som ville ha fascistpass och tog folks jobb ifrån folk som inte vill riskera sin hälsa mot en mild sjukdom som till stor del drabbade äldre och svårt sjuka. Alla icke vaxxade skulle hamna i respirator ju? Jag känner noll folk som skadades i covid(och alla jag känner har typ liknande upplevelse, i synnerhet i Sverige) men känner folk som råkat ut för vaccinbiverkningar.
Ja, det ska bli intressant att följa utvecklingen.
Men inte roligt...

Den stora faran är JFKjr och vad han nu hittar på med bla CDC eftersom det ger påverkan internationellt.
Ang usa kan man bara beklaga vad de kommer få uppleva IRL.
Citera
Medlem
Citat:
Ge mig källa för åsikter tagna ur röven intresserar mig inte.

Jag har följt media i usa och undrar vad du grundar påstående på.

Om du tror jag tänker leta fram en intervju med Kennedy så tror du jävligt fel. Jag tycker allmänt illa om dig så tro för fan inte att jag gör dig tjänster då.
Citera
Medlem
EpicUsernames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gofigur
länk?

Inget från Harris ännu, men hur lätt är det att framträda under ett mentalt sammanbrott?
Tur att en så labil person inte blev världens mäktigaste.....
Lol som om Trump är bättre mentalt, såg du inte hans sammanbrott typ på grund av debatter?

Citat:
Ja, det ska bli intressant att följa utvecklingen.
Men inte roligt...

Den stora faran är JFKjr och vad han nu hittar på med bla CDC eftersom det ger påverkan internationellt.
Ang usa kan man bara beklaga vad de kommer få uppleva IRL.
They asked for it isådanafall. Ignorance is bliss. Men okej kanske det blir inte som vi antar som sagt. Trump är oberäknelig. Tyvärr är magaextremister typ sekterister dock, men förmodligen långt ifrån alla som röstar på Trump.
Senast redigerad av EpicUsername 2024-11-06 kl. 17:21.
Citera
2024-11-06, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mammanmedbollar
Nej jag är inte för krig. Därför tycker jag att Ryssland inte ska vinna någonting på kriget.
Du är emot krig så därför vill du ha fortsatt krig.

Ajjemän…
Citera
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Men poängen är att du inte följt valet alls. Du har följt en av media påhittad och förljugen bild som inte har någon koppling alls till den objektiva verkligheten. En påhittad saga. Det är utefter denna falska verklighet du baserat allting på.

Nu har dock den riktiga verkligheten kommit ifatt dig - Trump vann enkelt. Varenda inlägg du spammat på forumet dagligen om USA-valet har samtliga visat sig ha fel om precis allting. En tänkande individ kommer till insikt när man ställs för den verkligheten - en hjärntvättad åsna fortsätter dunka huvudet i samma vägg och fortsätter att vara helt oförmögen att förstå hur Trump kunde vinna.

Du är dock inte ensam om detta i Sverige, där en majoritet levt i samma fantasivärld som du gjort, men få är ändå så extremt vilseledda som du visat upp med dina inlägg.

Det kan ändå inte kännas särskilt bra att ha haft fel om precis allting, inte sant?

Fast.. det är rätt efterblivet att tänka som dig.

Eller tänkte du att Biden var skitbra helt plötsligt.. bara för att han vann förra valet? Då hade ju majoriteten rätt och du helt fel om precis allting? Verkligheten kom ikapp dig då? Är du 12 år?

Jag förstår hur Trump kunde vinna. Och tycker absolut inte att han förtjänar mindre kritik för sitt agerande, sin pisspersonlighet och Megalomani (som han självklart lider av).

Jag tycker fortfarande att Kamala är en otroligt mer sympatisk person, som jag mycket hellre har i mitt umgänge än Trump. Och som jag litar på betydligt mer än Trump.

Min kritik gällande Trump har inte förändrats något nämnvärt. Han är fortfarande en bedragande begagnad-bil-bettlare. Men.. han visade en sida igår som jag gillade, så han får EN chans. Och framför allt så har han några vuxna och intelligenta individer runt sig som jag respekterar, och det bidrar också.

Om du däremot tror att Trumps vinst på något sätt tvättar hans smutsiga byk och förlåter alla dumheter, så är den uppenbara åsnan du. Likaså om du fortsätter inbilla dig att de som inte tycker som du är zombier som är lurade av media, för att du inte har hjärna att bilda dig en annan uppfattning.

Men nu tittar vi framåt.. och hoppas att det blir bra.
Citera
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MachDiamonds
Nej du har inte utbildning på sådant om du tror att du kan sätta en diagnos genom en tv-skärm där personen framträder i offentliga sammanhang. Det visar snarare att du saknar kunskap i ämnet helt och hållet.

Men jag kan däremot sätta diagnos på dig bara genom att läsa dina inlägg här. Du lider av grav TDS och risken är överhängande att den kommer försämras kraftigt och snabbt framöver. Det kommer bli fantastiskt kul för oss andra att beskåda.

Det är en av de bästa sakerna med att Trump vann, att man kommer få se TDS på helt nya nivåer. Snälla, behåll ditt användarnamn hela vägen till nästa val så att vi kan följa denna kollaps.
Jag säger det igen.
Jag är inte forumets ämne, det är Off topic.
Citera mig gärna men ämnet är Trump och politik.

Vad vill du diskutera om Trump?
Citera
2024-11-06, 17:21
Medlem
Citat:
Min poäng var att jag inte är forumets ämne, så watch out.
Ditt subjektiva tyckande om mig är väldigt ointressant.

Trump och Trumps politik gäller så du får lyfta nåt jag skriver om ang Trump och hålla dig på banan, allmänt trams är jag inte intresserad av.

Jag har följt valet konstant, like it or not, så vad vill du diskutera om Trump specifikt?

Det är inget subjektivt tyckande. Det är ett objektivt faktum att du haft fel i precis allting du dagligen spammat forumet med. Trump vann enkelt och det var helt uppenbart att så skulle ske. Alla viktiga indikatorer pekade hela tiden mot Trump med god marginal.

Jag förklarar för dig varför du har haft fel om precis allting. Det handlar alltså inte om dig per se utan mekanismerna bakom som gjorde att ni hamnade så snett i er verklighetsuppfattning. Det är så relevant det bara kan bli för om ni aldrig förstår varför ni hade så fel så kommer ni fortsätta ha fel om precis allting i framtiden också. Det är därför du är helt oförmögen att förstå hur Trump kunde vinna valet och det bästa du kan komma på som förklaring är att alla har lurats av en narcissist. Med din falska världsbild finns det ingen annan möjlig förklaring och vill man kunna förstå den verkliga förklaringen till varför Trump vann valet så måste man först göra sig av med din helt falska bild av verkligheten.

Kan du förklara varför någon ska lyssna på ett enda ord vad du och liknande människor har att säga om amerikansk politik när det visade sig att ni hade fel om precis allting?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in