Citat:
Ursprungligen postat av
Reiwa
Men poängen är att du inte följt valet alls. Du har följt en av media påhittad och förljugen bild som inte har någon koppling alls till den objektiva verkligheten. En påhittad saga. Det är utefter denna falska verklighet du baserat allting på.
Nu har dock den riktiga verkligheten kommit ifatt dig - Trump vann enkelt. Varenda inlägg du spammat på forumet dagligen om USA-valet har samtliga visat sig ha fel om precis allting. En tänkande individ kommer till insikt när man ställs för den verkligheten - en hjärntvättad åsna fortsätter dunka huvudet i samma vägg och fortsätter att vara helt oförmögen att förstå hur Trump kunde vinna.
Du är dock inte ensam om detta i Sverige, där en majoritet levt i samma fantasivärld som du gjort, men få är ändå så extremt vilseledda som du visat upp med dina inlägg.
Det kan ändå inte kännas särskilt bra att ha haft fel om precis allting, inte sant?
Fast.. det är rätt efterblivet att tänka som dig.
Eller tänkte du att Biden var skitbra helt plötsligt.. bara för att han vann förra valet? Då hade ju majoriteten rätt och du helt fel om precis
allting? Verkligheten kom ikapp dig då? Är du 12 år?
Jag förstår hur Trump kunde vinna. Och tycker absolut inte att han förtjänar mindre kritik för sitt agerande, sin pisspersonlighet och Megalomani (som han självklart lider av).
Jag tycker fortfarande att Kamala är en otroligt mer sympatisk person, som jag mycket hellre har i mitt umgänge än Trump. Och som jag litar på betydligt mer än Trump.
Min kritik gällande Trump har inte förändrats något nämnvärt. Han är fortfarande en bedragande begagnad-bil-bettlare. Men.. han visade en sida igår som jag gillade, så han får EN chans. Och framför allt så har han några vuxna och intelligenta individer runt sig som jag respekterar, och det bidrar också.
Om du däremot tror att Trumps vinst på något sätt tvättar hans smutsiga byk och förlåter alla dumheter, så är den uppenbara åsnan du. Likaså om du fortsätter inbilla dig att de som inte tycker som du är zombier som är lurade av media, för att du inte har hjärna att bilda dig en annan uppfattning.
Men nu tittar vi framåt.. och hoppas att det blir bra.