Citat:
Ursprungligen postat av
Alkibiades
Byström säger ju att han inte sett det, sedan gör ha en mer allmän kommentar.
Jag har svårt att förstå varför man tycker det är kontroversiellt att säga att man tycker att det bra att vara ödmjuk.
Registrerer at du ikke vil svare på temaet i mitt innlegg, som er at farbror Aftonbladet i motsetning til den denne gang modige Tomas P, fortsetter med sine ensidige trakkaserier av en idrettsutøver fra et vennligsinnet grannland. Og denne gangen ser vi helt tydlig at uansett va Kristine gjør og ikke gjør, har noen som helst betydelse for hvordan de velger å omtale henne.
Ba om at vi holdt oss til hovedtemaet. Først se på videoen, for så å forsøke å finne noe som helst holdepunkter for Aftonbladets nesten injurierende tekst. Men det vil du altså ikke,( oppfatter nog at du slingret lite der) så vi får vel heller begrave stridsøksen for denne gang
Men da du er så opptatt av Bystrøm, så får jeg vel gi deg en liten tankeställare.
Tar bare kvintessensen av deres svar på Aftonbladets tendesiøse og ledende spørsmål. Vem av disse er den voksne i rommet?
"Vad säger du om sättet hon avslutar på att demonstrativt åka över mållinjen?"
– Linn: Är man klar etta får man väl göra vad man vill.
-Bystrøm: – Vill hon vara kaxig får hon vara det, men jag tycker ödmjukhet är finare.
Som jeg ser det, er Linns svar så klart og konsist, at det på et vis motsetter seg ordlyden i spørsmåls-stillingen,
medan Bystrøm ikke gjør noe som helst anstrengning for å motsette seg artikkelens agenda, snarere tvert i mot.