Flashback bygger pepparkakshus!
2024-11-06, 16:23
Medlem
TiredEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zappazen
När vanföreställningar utvecklas till masspsykos och utmynnar i flaggviftande och aggressioner på gator och torg, föreläsningssalar och antagningsenheter blir livet för de flesta människor osäkert och oroligt. Orcherna måste motas ut från både gator och institutioner.

Off-topic: det där kommer inte att försvinna. Det kommer bara växa och bli större. En härlig framtid att se fram emot. Bara för att Trump vann så betyder det inte att ideologerna tar paus. Tvärtom.
Citera
2024-11-06, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Det var knappast Trump som vann valet. Det var Elon, Rogan, Dana och gänget från dalen.

En bra ledare formar ett starkt lag.
Citera
2024-11-06, 16:24
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mefa
Vad jag är mest missnöjd med är hur Public Service rapporterat under valrörelsen. Vi har dagligen matats med att Kamela Harris är den bäste och att Trump är ond, galen och maktlysten. Public Service har totalt misslyckats med att förklara varför Trump ändå är så populär.
Stämmer inte ett dugg.

Det har framgått med all tydlighet hur blåst han är som narcissist med megalomani, men Trump har uppenbart lyckats manipulera folk i usa.

Han är nämligen ond, galen och maktgalen.
Citera
2024-11-06, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vindpinad
Inte konstigt egentligen att Trump vann. Men det var i grevens tid. Den planerade massinvandringen var nära att tilta balansen för evigt till demokraternas fördel.

Folk är fan rädda för demokraterna med deras Woke och massinvandringspolitik. Många röstade i ren panik tror jag.

USA har nu sin MAGA president och Europa borde så som motvikt till detta ha ledare som förespråkar MEGA (Make Europa Great Again). Dvs sätta hårt mot hårt och svara med samma mynt ifall Trump gör allvar av sina tull hotelser.
Citera
2024-11-06, 16:27
Medlem
Manginazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bukovsky
Eventuellt ett rejält bakslag för WEF och agenda 2030. Framtiden får utvisa.

Definitivt ett bakslag för dom efter som Harris är en av deras, och nu har vi något att stå på, nu börjar arbetet.
Citera
2024-11-06, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Stämmer inte ett dugg.

Det har framgått med all tydlighet hur blåst han är som narcissist med megalomani, men Trump har uppenbart lyckats manipulera folk i usa.

MSM har lyckats manipulera dig, måste erkänna att jag njuter av att höra er gråta.
Citera
2024-11-06, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tompers

Det inom spoilern är ju bevisligen inte helt sant... Det visade du ju själv med din tidigare länk.

Åny; vad är det som "ligger bakom kriget" enl. dig? Vad anser du att det faktum att den psykotiske dvärgen i kreml inte har lyckats betvinga, och besätta, västra Ukraina "bevisar"? Hen drivs som tidigaer nämnt av sin "vision" om att "återupprätta" det ondskans imperium hen är en produkt av, men även av att stjäla Ukrainas naturtillgångar, eller hur?
Citera
2024-11-06, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knash
Ja, Henrik jönsson summerar upp det rätt bra idag i expressen
https://www.expressen.se/debatt/jag-tycker-synd-om--alla-som-tittar-pa-svt/

Gammedia, skärpning på alla plan!

Jag är inget fan av Jönsson men här skriver han faktiskt en träffsäker och bra debattartikel. Gammelmedia kommer dock aldrig ändra kurs, då deras roll av att vara ett propagandaorgan är inbyggt i själva systemet, istället kommer de bli allt mer irrelevanta för att till sist tyna ut helt. Deras död är oundviklig och det finns inget som kan stoppa det.
Citera
2024-11-06, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Stämmer inte ett dugg.

Du är så hjärntvättad att du inte ens begriper att du bekräftar det personen du svarade skriver genom ditt svar.
Citera
2024-11-06, 16:34
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommelaism
MSM har lyckats manipulera dig, måste erkänna att jag njuter av att höra er gråta.
Drama och överdrifter, finns ingen som gråter mer än möjligen de som bor i usa.

Trump lyckas dra fram det absolut värsta ur varenda mörkt kaninhål som finns.

Problemet med Trump är att han är gravt manipulativ snarare än media.

Problem två är att folk är extremt lättlurade vad det gäller populism som Trump kör med;
Att rena konspirationer vinner mark.
Citera
2024-11-06, 16:35
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Du är så hjärntvättad att du inte ens begriper att du bekräftar det personen du svarade skriver genom ditt svar.
Jag är tyvärr inte det.
Jag är däremot högst medveten om att folk faller för konspirationer som fört Trump framåt.
Citera
2024-11-06, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TiredEyes
Off-topic: det där kommer inte att försvinna. Det kommer bara växa och bli större. En härlig framtid att se fram emot. Bara för att Trump vann så betyder det inte att ideologerna tar paus. Tvärtom.

Japp. En spännande framtid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in