Citat:
Ursprungligen postat av
n.lite
Allvarligt? Killen har två tjejer lindade så totalt runt sitt finger att han kan hoppa fram och tillbaks mellan dom precis som han vill, och du undrar vad som driver honom?
Han gör precis vad han vill och börjar nån av tjejerna ställa krav så går han till den andra. Jag lovar dig att den dagen båda tjejerna ledsnar och sätter ner foten så kommer dom aldrig att se honom igen.
Slår man upp ordet "skitstövel" i en ordbok är det troligtvis en bild på honom där. Jag försvarar verkligen inte skitstövlar men det är fan inte konstigt att så många män är svin när det bevisligen fungerar.
Visst, det är väl så. Själv föredrar jag att gå vidare. Hellre nya kvinnor hela tiden, ett endaste seriöst förhållande eller celibat. Det sistnämnda är faktiskt det mest rofyllda, medan jag har tyckt att det mest är stressigt och utmattande att ligga med flera samtidigt, speciellt som det plötsligt kan komma en massa krav från olika håll som tvingar mig till en massa jobbiga beslut. Men om man inte får dåligt samvete av att hålla folk på halster under falska förespeglingar, så är det kanske trevligt.
Edit: sedan hade jag som yngre ofta kvinnliga vänner, med eller utan sex, som jag gjorde roliga saker med. Jag har alltid föredragit kvinnligt sällskap framför manligt, samt det är lättare att få med kvinnor på saker som museum, konstutställningar, utflykter m.m. Men redan vid 30 märkte jag att det hade blivit svårare att hitta kvinnliga vänner som inte ville ha ett förhållande. Saknar verkligen det.