2024-11-05, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BallaBella
Inget nytt i ärendet och fortfarande bara ett namn som figurerar som BO?

Är det Denic3 M3lin som är den som anmält MBappe.

Någon borde ha koll eller har alla försatts med Munkavle.
DM verkar vara trådsanning.
Citera
2024-11-05, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greatgargamel
Om så är fallet att Mbappe har lämnat fröer av sin säd i kvinnans slida eller anal är väl endå något att gå på. Finns det vidare bevisning att han har tömt sin säd i ettan eller möjligen tvåan i kvinnan trots att hon gjort motstånd och inte ville detta ska han väl dömmas, eller?

Hur och på vilket sätt vet du/vi om hon gjort det minsta motstånd, sagt nej eller hur man nu uttrycker sig i en sådan situation. Man kan väl knappast döma en individ för ett sådant grovt brott på straffskalan med att enbart ha målsägarens version. Lagen är så oerhört labil och en person kan totalt förstöra livet för en annan bara med att säga.."jag sa nej" eller "jag vill inte" typ. Lite mer hållfast bevisföring måste till av lagföraren och inte bara påståenden utan grund.
Citera
2024-11-05, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ToZon
Hur och på vilket sätt vet du/vi om hon gjort det minsta motstånd, sagt nej eller hur man nu uttrycker sig i en sådan situation. Man kan väl knappast döma en individ för ett sådant grovt brott på straffskalan med att enbart ha målsägarens version. Lagen är så oerhört labil och en person kan totalt förstöra livet för en annan bara med att säga.."jag sa nej" eller "jag vill inte" typ. Lite mer hållfast bevisföring måste till av lagföraren och inte bara påståenden utan grund.

Moderatorns meddelande:

Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Vänligen håll er till att diskutera det aktuella fallet! Avsteg från detta medför obönhörligen varning för 0,03! Det räcker nu!

/Mod
Citera
2024-11-05, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Hon är troligen inte prostituerade på den nivå att Mbappe eller festarrangören (hallicken) gav henne 1000 euro till exempel.
Men hon är ju inbjuden på festen med en baktanke. Det finns ett utbytte. Hon får komma in på festen med fri alkohol och kanske droger och umgås med en kändis. Men det finns förväntningar på att hon ska leverera.
Hade hon varit en nykter nucka som inte tror på sex utanför/innan äktenskapet och som sitter och diskutera Nietsche hela kvällen hade hon inte blivit inbjuden.
Det är så nära sugerdating kan komma prostitution utan att vara prostitution.

Låter troligt. Det är som du skriver ingen prostitution men i min värld är det ändå en typ av prostitution, alltså en lite mer städad prostituerad. Kan tillägga att jag inte har någon personlig åsikt om det är ok eller inte med prostitution. Bara ett konstaterande att jag tror det ligger en peng/vinning i potten så att säga.
Citera
2024-11-05, 19:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ToZon

Inget vet vad som skett förutom gärningsmannen och offret.
Citera
2024-11-05, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmannen
Har någon hört om Linda Skugge är inblandad? Målsägare?

Måls(u)gare kanske ?
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Anna Ardin hälsar att hon var med i alla fall

Haha - skulle dessa två vara inblandade så vore det ju en spännande följetong det blivit.
Tänk er de två brudarna lägger ut texten om Patriarkatet i TR ?

Citat:
Ursprungligen postat av claan719
Kan det vara som så att MBappé fattat tycke för någon av tjejerna i umgänget via slamp-plattformen framför alla andra, dvs Onlyfans ? Jag bara spekulerar nu.

Linda Skugge och Anna Ardin har ju nämnts, inte vet jag om Ardin är med där, i så fall har väl även hon något artistnamn på OnlyFans:
AssangeGroupien ? Vad tycks om det ?

Citat:
Ursprungligen postat av Greatgargamel
Jag tycker också att det är aningen märkligt att han verkar synas mer i Paris än i Madrid..men det kan vara så att han är i Paris på kvällarna efter träning och jobb och där lever han rövare istället för i Madrid där han bor..eller så är han sugen på att flytta till Paris..

Hmm, MBappé har ju pengar nog att hyra privatjet Madrid - Paris,
men det tar drygt 2 timmar enkel väg, så det blir långa pendlingsresor i så fall ?

Har svårt att tro att han skulle ägna över 4 timmar per dygn åt att sitta i ett privatjet ?

För att sitta och supa i Paris - Men vad vet jag ?

Fast vi vet egentligen ingenting här - Att det är dödstyst kan ju tyda på att det skulle varit någon minderårig inblandad. Eller att storyn är 100 % hittepå ?

BO kan ha varit någon som kom till festen från utlandet och åkt tillbaka, vad vet vi ?

Just genom att Mbappé var snabbt ute med att det var Fake News kan tyda på,
tja vem vet egentligen ?
Citera
2024-11-05, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BallaBella
Inget nytt i ärendet och fortfarande bara ett namn som figurerar som BO?

Är det Denic3 M3lin som är den som anmält MBappe.

Någon borde ha koll eller har alla försatts med Munkavle.

Det som är mest förvånande för mig är att det inte ens kommit fram någonting om dom övriga "prostituerade" på festen.
Citera
2024-11-05, 20:15
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av claan719
Men mest troligt så händer ingenting. Det mest märkliga i detta tycker jag är att inga namn har droppats.
Varför skulle man hålla på i veckor om "ingenting" händer? Då hade vi vetat det vid detta laget.
Gå som sagt inte i fällan nu att tro det att det bara är det som står eller inte står i media som gäller.

Dessutom har det droppats namn. Läs och sök i tråden här tex.
Citera
2024-11-05, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrSvenne
Måls(u)gare kanske ?

Hmm, MBappé har ju pengar nog att hyra privatjet Madrid - Paris,
men det tar drygt 2 timmar enkel väg, så det blir långa pendlingsresor i så fall ?

Har svårt att tro att han skulle ägna över 4 timmar per dygn åt att sitta i ett privatjet ?

För att sitta och supa i Paris - Men vad vet jag ?

Fast vi vet egentligen ingenting här - Att det är dödstyst kan ju tyda på att det skulle varit någon minderårig inblandad. Eller att storyn är 100 % hittepå ?

BO kan ha varit någon som kom till festen från utlandet och åkt tillbaka, vad vet vi ?

Just genom att Mbappé var snabbt ute med att det var Fake News kan tyda på,
tja vem vet egentligen ?
Nu har det konstaterats att den du svarar på är ett troll eller har väldigt vilda fantasier.

Men att Mbappe skulle flyga dagligen till Paris är ju bara rena påhitt.
Även om pengarna inte är ett problem så tror jag att Real Madrid är ett stort problem. De tillåter knappast sånt beteende.
Citera
2024-11-05, 20:36
Medlem
BallaBellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WonDash
Det som är mest förvånande för mig är att det inte ens kommit fram någonting om dom övriga "prostituerade" på festen.

De har nog förbud att prata om festen och det som hände. Samtidigt är de livrädda att om de säger något blir det inga fler partyn med internationella kändisar.
Det är ju status.. och de känner sig utvalda.
Citera
2024-11-05, 23:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Varför skulle man hålla på i veckor om "ingenting" händer? Då hade vi vetat det vid detta laget.
Gå som sagt inte i fällan nu att tro det att det bara är det som står eller inte står i media som gäller.

Dessutom har det droppats namn. Läs och sök i tråden här tex.

Givetvis har polis och åklagare saker att gå på annars hade detta lagts ner redan..ju längre det drar ut på tiden testo troligare att Mbappe kommer bli ”på sannolika skäl misstänkt”…istället för skäligen misstänkt..
Citera
2024-11-05, 23:34
Medlem
Nfc har långa väntetider. Vi kan nog räkna med att det är tyst om fallet i åtminstone ett par månader.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in