2024-11-04, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greatgargamel
Jag har tyvärr hört ryktesvägen om att Mbappe har det tufft just nu. Det känns viktigt att nå ut och erbjuda stöd. Tydligen sägs det att han dricker Whiskey på Paris gator och besöker kontinuerligt olika horhus. Detta är verkligen tragiskt på en sådan talang.

Om någon har mer information eller vet hur man bäst kan kan hjälpa till, tveka inte att kontakta mig. Varje liten gest kan betyda så oerhört mycket.
Tur att du skrev ryktesvägen, så man inte behöver lägga någon vikt vid inlägget.

Paris? Han både bor och jobbar väl i Madrid? Utgår ifrån att de jobbar typ varje dag. Flyga till Paris på kvällarna för att dricka sprit låter jobbigt.
Citera
2024-11-04, 18:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mergimsuger
Tur att du skrev ryktesvägen, så man inte behöver lägga någon vikt vid inlägget.

Paris? Han både bor och jobbar väl i Madrid? Utgår ifrån att de jobbar typ varje dag. Flyga till Paris på kvällarna för att dricka sprit låter jobbigt.

Jag tycker också att det är aningen märkligt att han verkar synas mer i Paris än i Madrid..men det kan vara så att han är i Paris på kvällarna efter träning och jobb och där lever han rövare istället för i Madrid där han bor..eller så är han sugen på att flytta till Paris..
Citera
2024-11-04, 18:35
Medlem
Citat:
Jag tycker också att det är aningen märkligt att han verkar synas mer i Paris än i Madrid..men det kan vara så att han är i Paris på kvällarna efter träning och jobb och där lever han rövare istället för i Madrid där han bor..eller så är han sugen på att flytta till Paris..
Du hör väl själv att det låter helt otroligt osannolikt?
Citera
2024-11-04, 20:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mergimsuger
Du hör väl själv att det låter helt otroligt osannolikt?

Det ligger i sjukdomsbilden att förneka sitt beroende av sex, narkotika, spel, alkohol etc och jag förstår att du försöker hjälpa honom men tyvärr skälper du mer än hjälper i detta fall.
Citera
2024-11-04, 23:12
Medlem
Citat:
Det ligger i sjukdomsbilden att förneka sitt beroende av sex, narkotika, spel, alkohol etc och jag förstår att du försöker hjälpa honom men tyvärr skälper du mer än hjälper i detta fall.
Stjälper*
Men sluta trolla, det hjälper inte tråden någonting.
Citera
2024-11-05, 01:14
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Back-Commenter
Här förklaras vad som egentligen pågår:

Europeisk arresteringsorder

Handbok för utfärdande och verkställighet av en europeisk arresteringsorder

Att utreda på nivån "skälig misstanke" är helt enkelt bekvämt och bra för utredarna.

Tids nog kan misstankegraden höjas om till exempel häktning och lagföring ska ske, dvs fler verktyg för uppdragets utförande behöver aktiveras.
Därav slutenheten och tystnaden.
Ja. Att det är så tyst vittnar snarare om att något är på gång. Om nu någon trodde något att annat menar jag. Det är så det funkar. Ju mindre glappade i media desto mer jobbas det så att säga. Mbappe har anledning att vara nervös även om han kanske inte förstår där han går omkring i Madrid för att inte tala om hans korkade advokat som lär få en chock när hon läst in sig på svensk juridik.

Men som sagt. Ställ in er på en rejäl soppa sedan, gott folk.
Senast redigerad av Steff83 2024-11-05 kl. 01:17.
Citera
2024-11-05, 01:38
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:

Är det Maja och offret du pratar om?
Citera
2024-11-05, 08:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Ja. Att det är så tyst vittnar snarare om att något är på gång. Om nu någon trodde något att annat menar jag. Det är så det funkar. Ju mindre glappade i media desto mer jobbas det så att säga. Mbappe har anledning att vara nervös även om han kanske inte förstår där han går omkring i Madrid för att inte tala om hans korkade advokat som lär få en chock när hon läst in sig på svensk juridik.

Men som sagt. Ställ in er på en rejäl soppa sedan, gott folk.

Håller med! Det här kan sluta riktigt illa för Mbappe
Citera
2024-11-05, 08:55
Medlem
Citat:
Håller med! Det här kan sluta riktigt illa för Mbappe

Men mest troligt så händer ingenting. Det mest märkliga i detta tycker jag är att inga namn har droppats.
Citera
2024-11-05, 09:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av claan719
Men mest troligt så händer ingenting. Det mest märkliga i detta tycker jag är att inga namn har droppats.

Jo men är antagligen för att det är ett extra känsligt fall belagt med sekretess etc..
Citera
2024-11-05, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av claan719
Det är mbappe den kända fotbollsspelaren som är misstänkt……
Citera
2024-11-05, 13:59
Medlem
BallaBellas avatar
Inget nytt i ärendet och fortfarande bara ett namn som figurerar som BO?

Är det Denic3 M3lin som är den som anmält MBappe.

Någon borde ha koll eller har alla försatts med Munkavle.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in