2024-10-16, 14:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bromsback
Vem undersöker hotellets ev inblandning i brottet, våldtäkt/bedrägeri.

Jag hoppas att Polis och åklagare gör en grundlig undersökning så att detta inte också soppas under mattan som mycket annat...
Citera
2024-10-16, 14:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mammanmedbollar
Om det visar sig att hon har skador i underlivet och att hans säd finns där inne så antar jag att du inte försvarar svinet?

Om så är fallet ska MP dömmas till minst 3 års fängelse i Sverige....allt annat är hyckleri!!
Citera
2024-10-16, 14:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IsraelIsland
Hur kan det vara så klart? Har du svårt att se din lilla gulliga mulattgosse göra något sådant? Du verkar vara ett riktigt luder.

Exakt, Svensken är för godtrogen för att ens kunna tänka i dessa banor...och det är en stor del av problemet....
Citera
2024-10-16, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wayahead
6. Påhejad utav feministmedia, det är vår tur nu, You go girl!
7. Jag gör vad jag vill, det är min kropp!
8. Ingen status direkt, men ändå slynkändis!

Tyvärr har du rätt i att den avart av feminism som faktiskt underblåser, hetsar vissa unga osäkra kvinnor, kan leda dem rätt in i kändispatraskets amorösa klubbverksamhet.
Om polisanmälan mot Mbappé kommer att leda till ytterligare åtgärder blir intressant att se.
Aftonbladet maler på, många clicks.
Citera
2024-10-16, 14:45
Medlem
Finns det i tråden någon sammanställning över vad som har framkommit hittills?
Citera
2024-10-16, 14:46
Medlem
DonaldBidens avatar
Vi får hoppas att polisen gör sitt yttersta för att få monstret fällt.

I en värld där Mbappe går fri är ingen kvinna säker, han måste sättas bakom lås och bom!
Citera
2024-10-16, 14:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ytmamz
Detta är givetvis falsk marknadsföring utav Vladimir Putin för att ha en anledning att invadera Sverige så han använder elitidrottens största profil och rubricerar honom som en våldtäktsman.

Det var så invasionen utav Ukraina påbörjades.
Allt följts enligt planer ifrån testamentet som Stalin lämnade över åt Putin.

Jag svär på allt så är det!
Citera
2024-10-16, 15:03
Medlem
Kulturmannens avatar
Har någon hört om Linda Skugge är inblandad? Målsägare?
Citera
2024-10-16, 15:05
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjäll
Har han inte råd att fixa ett kontrakt innan han som världskänd pengapung ligger med främlingar?

Skyll dig sj på honom imo

Har ingen aning om vad du svamlar om och därför avslutas konversationen här - ha det gott!
Citera
2024-10-16, 15:14
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmannen
Har någon hört om Linda Skugge är inblandad? Målsägare?

Anna Ardin hälsar att hon var med i alla fall
Citera
2024-10-16, 15:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldBiden
Vi får hoppas att polisen gör sitt yttersta för att få monstret fällt.

I en värld där Mbappe går fri är ingen kvinna säker, han måste sättas bakom lås och bom!

Håller med, det är hög tid att Sverige tar i med hårdhandskarna och sätter negern bakom lås och bom!!! statuera ett exempel att de inte kan komma till Sverige och våldta utan straff!!
Citera
2024-10-16, 15:16
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mammanmedbollar
Om det visar sig att hon har skador i underlivet och att hans säd finns där inne så antar jag att du inte försvarar svinet?

Det är såklart försvårande bevis och troligtvis är han då skyldig, men i denna skruvade värld så kan de ha haft sex med samtycke (båda) och sedan har hon orsakat skadorna själv. Ja, jag vet hur det låter och att det är osannolikt, men att något är osannolikt betyder inte omöjligt... Skulle det visa sig att han är skyldig och att jag anser bevisen vara solida så försvarar jag självklart inte det eventuella svinet...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in