Citat:
Ursprungligen postat av
Kulturmannen
Har någon hört om Linda Skugge är inblandad? Målsägare?
Måls(u)gare kanske ?
Citat:
Ursprungligen postat av
outback4
Anna Ardin hälsar att hon var med i alla fall

Haha - skulle dessa två vara inblandade så vore det ju en spännande följetong det blivit.
Tänk er de två brudarna lägger ut texten om Patriarkatet i TR ?
Citat:
Ursprungligen postat av
claan719
Kan det vara som så att MBappé fattat tycke för någon av tjejerna i umgänget via slamp-plattformen framför alla andra, dvs Onlyfans ? Jag bara spekulerar nu.
Linda Skugge och Anna Ardin har ju nämnts, inte vet jag om Ardin är med där, i så fall har väl även hon något artistnamn på OnlyFans:
AssangeGroupien ? Vad tycks om det ?
Citat:
Ursprungligen postat av
Greatgargamel
Jag tycker också att det är aningen märkligt att han verkar synas mer i Paris än i Madrid..
men det kan vara så att han är i Paris på kvällarna efter träning och jobb och där lever han rövare istället för i Madrid där han bor..eller så är han sugen på att flytta till Paris..

Hmm, MBappé har ju pengar nog att hyra privatjet Madrid - Paris,
men det tar drygt 2 timmar enkel väg, så det blir långa pendlingsresor i så fall ?
Har svårt att tro att han skulle ägna över 4 timmar per dygn åt att sitta i ett privatjet ?
För att sitta och supa i Paris - Men vad vet jag ?
Fast vi vet egentligen ingenting här - Att det är dödstyst kan ju tyda på att det skulle varit någon minderårig inblandad. Eller att storyn är 100 % hittepå ?
BO kan ha varit någon som kom till festen från utlandet och åkt tillbaka, vad vet vi ?
Just genom att Mbappé var snabbt ute med att det var Fake News kan tyda på,
tja vem vet egentligen ?