2024-11-05, 16:30
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Haksabanovic ligger väl ganska bra till också?

Ja han har väl spelat typ 5 min denna säsong?
Citera
2024-11-05, 16:31
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Ja han har väl spelat typ 5 min denna säsong?
No clue. Jag hade helt glömt bort att Kalifatet ens värvade honom. Måste sitta på ett monsterkontrakt också.
Citera
2024-11-05, 16:46
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
No clue. Jag hade helt glömt bort att Kalifatet ens värvade honom. Måste sitta på ett monsterkontrakt också.

Ja han är nog inte gratis…

Förjävligt att vi torskade igår förövrigt och allt annat än köra över HBK nu är ett stort misslyckande!
Senast redigerad av Skarparattarn 2024-11-05 kl. 16:49.
Citera
2024-11-05, 16:54
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ja han är nog inte gratis…

Förjävligt att vi torskade igår förövrigt och allt annat än köra över HBK nu är ett stort misslyckande!
Jag väljer att se det från perspektivet att det sätter press på biljettförsäljningen till sista matchen. Hade varit kul att ta rekordet från FCK. Det där rekordet bara måste vara Bajenmatematik. Inte fan har danskjävlarna sånt tryck?
Citera
2024-11-05, 16:56
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Vad säger ni är Ekdal denna säsongs största flopp?

Han skulle enligt Kukräven vara ren klass och tokdominera alla matcher
Victor Bergh? 11 miljoner.
Citera
2024-11-05, 16:57
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Jag väljer att se det från perspektivet att det sätter press på biljettförsäljningen till sista matchen. Hade varit kul att ta rekordet från FCK. Det där rekordet bara måste vara Bajenmatematik. Inte fan har danskjävlarna sånt tryck?

Har inte läst om det? Vad påstås dom haft och när?

Igår hade dom drygt 21 000 hemma mot Silkeborg parken tar 38 000.

Vi får kalla in brandy han kan FCK.
Senast redigerad av Skarparattarn 2024-11-05 kl. 17:01.
Citera
2024-11-05, 17:00
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Victor Bergh? 11 miljoner.

Ja diffen har nog slängt mest pengar på skit denna säsong.
Citera
2024-11-05, 17:07
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Haksabanovic ligger väl ganska bra till också?

Men bra namn - Hackabenavic. Förmodligen en back.
Citera
2024-11-05, 17:19
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Citat:

Jag har inte dunderkoll, men det förvånar inte mig att de har rekordet. Sektion 12 har växt enormt sedan jag brukade åka över. Danmark i allmänhet är ju inte så speciellt, men just FCK har bra supportrar.
Citera
2024-11-05, 17:23
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Haksabanovic har kostat 1 miljon per spelad minut enligt studion igår, han är överlägset den största floppen i allsvenskan.

Vet inte ens vem Viktor Bergh är, googlade och såg att han har tydligen spelat 7 matcher i allsvenskan för Djurgården. Total speltid i Djurgården 393 minuter så han är rena fyndet, hoppas Bosse fortsätter betala dom där summorna för bänknötarna.

Har inte förstått Djurgårdens filosofi 2024, värva stjärnorna från småklubbarna och sen sätta dom på bänken. Tror det är det perfekta sättet att skapa missnöje i Djurgårdsgruppen, vi får hoppas att den nya tränaren skapar bättre harmoni och trevligare arbetsmiljö.

Fast jag gråter ju inte om dom även nästa år förlora alla derbyn och blir sämst i sthlm.
Citera
2024-11-05, 17:25
Medlem
Teus avatar
Citat:

Nästan 28k
https://fotbolldirekt.se/2024/10/29/publiksiffran-som-ger-aik-skandinaviskt-rekord
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Men bra namn - Hackabenavic. Förmodligen en back.
Citera
2024-11-05, 19:12
Medlem
snillet_1s avatar
En dålig värvning (hittills) som går under radarn är Elfsborgs köp i vintras av Eggert Aron Gudmundsson. De hostade upp cirka tio miljoner för honom och han har knappt sett en allsvensk spelplan i år - 207 minuter enligt Transfermarkt. Dock bara 20 så han kan såklart spotta upp sig nästa år. Det vore inte första gången en spelare fick jäsa långsamt i Borås.

För Blåvitts del är väl Oscar Pettersson (känns knappt allsvensk emellanåt) den stora besvikelsen, tillsammans med sommarfönstret i stort skulle jag säga. Erlingmark och Ramon Pascal Lundqvist är väl okej men en sån som David Kruse har gjort en mycket slät figur. Jonas Bager inte alls den klass man hoppades på heller. Lånet av Baden-Baden behöver vi inte gå in på... När vi nu fick in så stora pengar på Malick Yalcouyé hoppades man på ett bättre utfall på transfers in. Dags för Ola Larsson att steppa upp i vinter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in