2024-11-05, 19:20
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Jag har inte dunderkoll, men det förvånar inte mig att de har rekordet. Sektion 12 har växt enormt sedan jag brukade åka över. Danmark i allmänhet är ju inte så speciellt, men just FCK har bra supportrar.

Tack för svar men rekordet ska vi slå på Söndag!

Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Nästan 28k
https://fotbolldirekt.se/2024/10/29/publiksiffran-som-ger-aik-skandinaviskt-rekord

Låter som Bajen matematik ja skitsamma vi tar det på Söndag!
Citera
2024-11-05, 20:25
Medlem
TzOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Milovanovic, Axel Henriksson, Lucas Hedlund och Egzon Binaku bl.a.
Och dom hade platsat i häckens lag?
Citera
2024-11-05, 20:29
Medlem
ZlatanManias avatar
Surt som fan med torsken igår men temperaturen är fan så mycket högre inför söndag med vad som nu står på spel.. Vinn för helvete! Inte för att det råder brist på tändvätska men Tim Rönnings ord kan bidra lite till:
Citat:
Tre raka segrar i allsvenskan – för första gången på tio år.

Halmstads BK har kvicknat till när det som bäst behövs.

– Nu ska vi åka upp till Stockholm och spöa AIK, säger målvakten Tim Rönning, 25.
https://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/halmstad-utspel-infor-avgorandet-ska-upp-och-spoa-aik/
Citera
2024-11-05, 22:20
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
En dålig värvning (hittills) som går under radarn är Elfsborgs köp i vintras av Eggert Aron Gudmundsson. De hostade upp cirka tio miljoner för honom och han har knappt sett en allsvensk spelplan i år - 207 minuter enligt Transfermarkt. Dock bara 20 så han kan såklart spotta upp sig nästa år. Det vore inte första gången en spelare fick jäsa långsamt i Borås.

För Blåvitts del är väl Oscar Pettersson (känns knappt allsvensk emellanåt) den stora besvikelsen, tillsammans med sommarfönstret i stort skulle jag säga. Erlingmark och Ramon Pascal Lundqvist är väl okej men en sån som David Kruse har gjort en mycket slät figur. Jonas Bager inte alls den klass man hoppades på heller. Lånet av Baden-Baden behöver vi inte gå in på... När vi nu fick in så stora pengar på Malick Yalcouyé hoppades man på ett bättre utfall på transfers in. Dags för Ola Larsson att steppa upp i vinter.
Det känns som att vad Blåvitt än värvar blir det skit så fort det sätter en fot på Ullevi. Pettersson var en av seriens bästa spelare ifjol men sett riktigt dålig ut i år.

Sen värvar man väl en hel del ren och skär skit också. Carlén, Salomonsson och Norlin osar inte direkt allsvensk klass. Att man kryddar det med att inför varje säsong gå ut med målsättningen Europa eller topp 5 är bara lyteskomik.
Citera
2024-11-05, 22:53
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Vad säger ni är Ekdal denna säsongs största flopp?

Han skulle enligt Kukräven vara ren klass och tokdominera alla matcher
Hur har Djurgårdens form varit sedan hans skada? 🤔
Citera
2024-11-06, 05:34
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Hur har Djurgårdens form varit sedan hans skada? 🤔

Vilket trams vad snittar killen 20 min per match?

Jag sa åt dig att han kommer gå sönder men du ville inte lyssna på det.
Citera
2024-11-06, 05:43
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Vilket trams vad snittar killen 20 min per match?

Jag sa åt dig att han kommer gå sönder men du ville inte lyssna på det.
Fast han har ju inte varit i närheten utav så skadebenägen som du trodde. Bara inte varit bra nog för att starta oftast.
Citera
2024-11-06, 07:41
Medlem
Valvantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Fast han har ju inte varit i närheten utav så skadebenägen som du trodde. Bara inte varit bra nog för att starta oftast.

Det är ju ännu värre haha
Citera
2024-11-06, 07:45
Bannlyst
Citat:

Nu målar du ju in dig i ett hörn? Hur ska du ta dig ur detta?
Citera
2024-11-06, 07:49
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CP-Fisk
Nu målar du ju in dig i ett hörn? Hur ska du ta dig ur detta?
Varför gör jag det? Jag har hela tiden sagt att han inte är så skadebenägen bara. Och det är han ju inte?
Citera
2024-11-06, 07:52
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Det är ju ännu värre haha
Värre för vem då? Honom? För oss är det väl skönt att andra spelare varit ännu bättre?
Citera
2024-11-06, 07:53
Bannlyst
Citat:
Varför gör jag det? Jag har hela tiden sagt att han inte är så skadebenägen bara. Och det är han ju inte?

Du fortsätter ju påstå att Ekdal är en bra värvning? Eller glömmer du bort vad du skriver?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in