2024-10-31, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bevisatsmartast
Jaj jag tror faktiskt personen menar det.
Att du sedan upprepar det som en papegoja får ju stå för dig.

Men jo det finns gott om bilder på detta och bevisen finns ju i Expressen som jag och andra redan skrivit till dig om? Du verkar ha svårt att kanske läsa och förstå?

Små personer skall hålla sig lugna och snälla så dem inte trampar på fel tå.

Du är mer än välkommen att komma så ska jag trampa dig på tårna nör som helst jävla pajas
Citera
2024-10-31, 19:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Route-66
Du är mer än välkommen att komma så ska jag trampa dig på tårna nör som helst jävla pajas

Ja absolut mer än jättegärna
Du verkar man säga tid och plats så ska jag möta upp det här på flygplatsen i Asien.

Och har du inte tid att komma hit här så kommer jag hem till Malmö i december så kan vi träffas då.

Du är inte den första jag har stämt träff med här inne på den här sidan som inte dyker upp ändå.

Men du är så välkommen kamrat. Du är inte den första mc-fjanten jag dansar runt med kan jag tala om.
Citera
2024-10-31, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bevisatsmartast
Ja absolut mer än jättegärna
Du verkar man säga tid och plats så ska jag möta upp det här på flygplatsen i Asien.

Och har du inte tid att komma hit här så kommer jag hem till Malmö i december så kan vi träffas då.

Du är inte den första jag har stämt träff med här inne på den här sidan som inte dyker upp ändå.

Men du är så välkommen kamrat. Du är inte den första mc-fjanten jag dansar runt med kan jag tala om.

Mc Fjant absolut. Inte.

Dansa runt med mig dröm vidare lilla du
Hör av dig när du e i Malmö så ska du få lite tango
Citera
2024-11-01, 03:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nockjalla
Mest Danskar som körde svenskarna åkte bil från South end.

Fadern åkte limo

Dom få svenskarna som körde va knappt handfull.

Som en Ak81 sa i Dk när dom va Satudarah
Ni är ingen riktig mc klubb.
Pappa åkte inte limo det var familjen och barn som gjorde. Pappan och en från Spanien åkte längst fram. Även många från Spanien körde cykel. Var där men visst några åkte bil.
Citera
2024-11-01, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Penispenis27
Pappa åkte inte limo det var familjen och barn som gjorde. Pappan och en från Spanien åkte längst fram. Även många från Spanien körde cykel. Var där men visst några åkte bil.

Dom blinda fattar inte så ingen idé o förklara för Nockjalla
Citera
2024-11-04, 14:00
Medlem
Citat:
Flesta med insyn i denna miljö har vetat om det länge.
Det är ett stort ? Varför anhöriga inte gjort något åt saken tidigare.

Det måste vara skönt för familjen att få ett avslut på denna tragiska händelse.

För det att de kanske hellre önskar att de personerna skall sitta fengslat livstid . Med allt vad det betyder ! Tid med barn o familj man aldrig får igen , om du blir fri är livet förstörd o framförallt - vetskapen om att de kommer till att leva med en oro o inte kan göra ett dritt från cellen !
Ett värdig avslut !
Citera
2024-11-04, 18:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zwehtti
För det att de kanske hellre önskar att de personerna skall sitta fengslat livstid . Med allt vad det betyder ! Tid med barn o familj man aldrig får igen , om du blir fri är livet förstörd o framförallt - vetskapen om att de kommer till att leva med en oro o inte kan göra ett dritt från cellen !
Ett värdig avslut !

Jag håller helt med dig!
Hämnd är som bäst när man inte reagerar på smutsen utan lutar sig tillbaka och iaktar och noterar och låter deras egna handlingar fälla dem i slutändan! Varför ta bort den offentliga förödmjukelsen de kommer att få gå igenom om man bara har tålamod!
För att nå toppen de säljer alla men är inte medvetna om att även stjärnor kan falla!
Citera
2024-11-04, 20:09
Medlem
Comanches ska nu öppna avdelning i USA. Sjukt
Citera
2024-11-04, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piledriver
Comanches ska nu öppna avdelning i USA. Sjukt

Är säkert ett satudarah chapter som patchar över som resterande.
Citera
2024-11-04, 20:58
Medlem
Citat:
Är säkert ett satudarah chapter som patchar över som resterande.
Du har nog rätt. Visste inte att Satudarah hade chapters i USA men såg det nu.
Citera
2024-11-04, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putteliten2020
Jag håller helt med dig!
Hämnd är som bäst när man inte reagerar på smutsen utan lutar sig tillbaka och iaktar och noterar och låter deras egna handlingar fälla dem i slutändan! Varför ta bort den offentliga förödmjukelsen de kommer att få gå igenom om man bara har tålamod!
För att nå toppen de säljer alla men är inte medvetna om att även stjärnor kan falla!

Vad han än väljer , går han mörker till mötes .
Långt fängselstraff eller att sjunga som en ” liten fågel ”o kanske få lite straffrabatt . Vi får se vart det slutar !
Lika snabbt som de sålte ut L kommer de kasta B***man . . . som inte betytt en dritt en gång !
Citera
2024-11-04, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwehtti
Vad han än väljer , går han mörker till mötes .
Långt fängselstraff eller att sjunga som en ” liten fågel ”o kanske få lite straffrabatt . Vi får se vart det slutar !
Lika snabbt som de sålte ut L kommer de kasta B***man . . . som inte betytt en dritt en gång !
Håller med dig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in