Citat:
Ursprungligen postat av
diseuse
Det är ju inte klokt! Polisen har inte resurser att utreda riktiga brott som lägenhetsinbrott och bilstölder, men har en äldre kvinna skrivit något som inte är annat än sanningen på sin egen Facebooksida (uppfattade jag det som?), så finns det hur mycket resurser som helst. Och även till domstolen, och till SKYDDSTILLSYN! Det finns nog andra som borde övervakas, i första hand sådana som har begått brott mot liv och lem... Men det här landet är ju bara... jag hittar inte ord!
Jag förstår hennes ilska för övrigt. Den här pojken - eller rättare sagt hans famlj, han har nog själv inte fått mycket glädje av dem - FICK bara den här enorma pengasumman, pojken gjorde inget för det, det var bara en massa PK-tanter som tyckte att de skulle visa sin "godhet" genom att ge till honom "elektroniskt", och kunna berätta överallt att de gjort det. Och sedan fick inte barn som var ute i ur och skur och försökte sälja på riktigt, mycket sålt på grund av detta.
Negerpojken (eller hypen runt honom, jag säger inte att det är pojkens eget fel) kraschade ju hela grejen med Majblomman. Jag brukade köpa varje år, men har inte gjort det sedan dess. Jag tappade lusten för hela organisationen. Det borde aldrig ha blivit tllåtet att "sälja elektroniskt". Man har inte huvudet att ha hatt på...