2024-07-11, 07:55
Medlem
Maureliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Ett utmärkt ordval!
Carport borde kallas biltak, i all enkelhet.
Citera
2024-07-11, 09:06
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CehminCuk
Bostäder där svenska flaggan hänger uppe 24/7 är en väldigt bra WT-indikation, d.v.s. folk som vill skylta med att vara "stolta svenskar" men som fullständigt skiter i något så enkelt som att följa flaggningstiderna. Syftet med att vara en "stolt svensk" får motsatt effekt då, att inte följa flaggningsregler är nämligen bristande respekt mot svenska flaggan!

Jag förmodar att du menar flaggstången, eller inkluderar du även fasadflaggor också?
Citera
2024-07-11, 12:01
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maurelius
Carport borde kallas biltak, i all enkelhet.

Där har vi det!!
Citera
2024-07-11, 12:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
Jag förmodar att du menar flaggstången, eller inkluderar du även fasadflaggor också?

Både och.
Citera
2024-07-11, 13:19
Bannlyst
Att ha antihjälte/seriefigur som nick på Flashback tycker jag är väldigt WT.
Typ Willie Garvin, Snake Plissken, Clay Allison...
Citera
2024-07-11, 23:27
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Både och.
Flaggreglerna gäller inte fasadflaggor.

FAIL!
Citera
2024-07-11, 23:32
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mtflash
Ditt inlägg var väldigt flummigt och otydligt. Vill man ha en konstruktiv diskussion så är det ju bra om du kan göra dig förstådd. Annars riskerar det ju bara att bli svammel från din sida.

Vad är det för fel på det uttalandet?

Det är ju precis detta som tråden handlar om.

Är väl om något rätt WT av dig att gå in i en tråd som handlar om ett ämne som du inte är intresserad av att diskutera. Även om man inte skall missbruka WT-begreppet till allt och alla, så skulle jag ändå drista mig till att påstå att det passar väldigt väl in på ditt beteende här i tråden.
Blablabla,
du är alltså en sån räd som måste få sista ordet, oavsett om det har någon bäring på diskussionen eller inte?

Du kanske tyckte att mitt inlägg var flummigt och otydligt, men det kan också vara så att du har en bristande läsförståelse alternativt utmanad kognitionsförmåga.

Som det kan bli, när man glömmer bort att tänka när man deltar i diskussionen för att man är så stolt över sin nyodlade moppemustasch.

Men visst ja, du ville ha sista ordet så...

Varsågod.
Citera
2024-07-11, 23:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GaylordYanker
Flaggreglerna gäller inte fasadflaggor.

FAIL!

"Har du en fasad- eller balkongflagga bör du så långt som möjligt följa flaggningstiderna."
Källa: Stiftelsen Sveriges Nationaldag
Citera
2024-07-12, 16:18
Medlem
GertBennys avatar
Att diskutera med andra WT autister om ett tak över bilen ska kallas för carport eller inte i flera sidor måste vara höjden av WT:ism.
Citera
2024-07-12, 16:21
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GertBenny
Att diskutera med andra WT autister om ett tak över bilen ska kallas för carport eller inte i flera sidor måste vara höjden av WT:ism.

Jag håller med.
Citera
2024-07-13, 02:45
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
"Har du en fasad- eller balkongflagga bör du så långt som möjligt följa flaggningstiderna."
Källa: Stiftelsen Sveriges Nationaldag
Du har rätt, men jag bryr mig inte om det är små flaggor vi pratar om, typ Biltemas.
Citera
2024-11-03, 21:26
Medlem
Ograsts avatar
Tatueringar med formuleringar av typen "den ända gången jag backar är när jag tar sats" är väldigt WT!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in