2024-11-03, 14:40
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Just det! Idioten lät ju U betala skadeståndet efter han uttryckligen sagt att han inte betalar skatt.

Idioten är (såklart) inte konsekvent. När U gör det säger han inget för han får oskattade pengar men när C gör det så är det fruktansvärt!

Hur går det förresten med firman? Om den går i stöpet, hur gör han då med jootoobpengarna? Han kan väl inte ta ut dem privat?

För Rask handlar livet om att inte betala fruns skulder, genom att hävda att fruns skulder inte är hans, fast dom egentligen är det om dom är gifta, och delar allt.

Han lär väl trixa lite för att slippa betala fruns skulder.

Hans logik säger att han är skuldfri och har en bra tillfällig inkomst pga chrippadrevet, och borde kunna flytta själv och sen smuggla in frun i huset.
Dom har väl övervägt att skilja sig innan deras mästerplan kan utföras.

Firman borde han väl ha avvecklat snabbt men han använder väl den för att fiffla så att Theres skulder inte betalas med hans youtubeinkomst, som han ska flytta för.. som Anjo, och hyra ett hus som nån ägare inte betalar hyra för att äga.
Citera
2024-11-03, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zizzoerp
https://postimg.cc/z33xQ1R3
Vilken jävla hybris han har nu alltså! Så förbannat oskön människa han är.

Ja, han verkar inte förstå att det är precis det här arroganta beteendet som får supportrar att börja förakta honom.

Sedan är hans påståenden absolut inte sanna. Prova skriv till idioten. Han är förvånansvärt snabb på att kolla och besvara meddelanden för att vara "kändis". Det är uppenbart att han sitter och fingrar på sin telefon, hela, hela tiden. Hans ageranden under en dag styrs av vilka notiser som kommer upp på telefonen.

Carl-Fredrik missbrukar inte bara sociala medier, han lever hela sitt liv där. Vem du än må vara, skriv ett kritiskt meddelande till Baronen på Insta-DM, och han kommer ta en god stund åt att formulera ett långt stycke där han värjer sig mot kritiken samtidigt som han lowkey förolämpar dig för att komma med "svar på tal".
Citera
2024-11-03, 14:57
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Eller denna:
”Till mitt försvar ska jag säga att människan som fick korven i rumpan har kanske saggat i mitt nylle när jag sovit 25 gånger.”

Nej, alltså nej! Vidriga pervobaronens damage control är precis som han själv helt värdelös!

Han är vidrig och har inte utvecklats sedan dess. Tänk vad Therese skulle kunna berätta med tanke på att han filmat grävmaskinsleken.
Det är ju lite fint av honom att dela p-rullarna med polisen också - och sen fick hon gå dit och prata om dem med polisen som sett dem ....
Det är ju rätt idiotiskt att flasha filmer som han själv lagt ut bara för att han vill ha extra uppmärksamhet -- fast T kanske gillar det, vad vet jag.
Citera
2024-11-03, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Vet inte om ens Baronen skulle kunna hitta på att han kört upp en Denniskorv i röven på någon.

Skapligt vidrig grej att spela cool med i så fall.

Jag tror snarare historian är sann då han nuförtiden ser ganska obekväm ut när det kommer på tal. Han har nog sysslat med damage control för att försöka tona ner allvaret i det hela. "Det kanske var jag som fick den i röven förresten".

För att förtydliga lite gällande de våldtäkter Rasken begått, kolla från 52:50… https://youtu.be/x7EaVnXyLrs?si=9t4JjLoFESANn8Im

”Vi körde upp trumpinnar i arslet på varandra å filmade det å visade. Vi hade skitkul och det är kära minnen”

Ett fint citat från baronen i Trosa.

Även om det är ren lögn är det riktigt märkligt hur han, som vuxen man, pratar om det som nått riktigt coolt och ballt.
Citera
2024-11-03, 17:09
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Ja, han verkar inte förstå att det är precis det här arroganta beteendet som får supportrar att börja förakta honom.

Sedan är hans påståenden absolut inte sanna. Prova skriv till idioten. Han är förvånansvärt snabb på att kolla och besvara meddelanden för att vara "kändis". Det är uppenbart att han sitter och fingrar på sin telefon, hela, hela tiden. Hans ageranden under en dag styrs av vilka notiser som kommer upp på telefonen.

Carl-Fredrik missbrukar inte bara sociala medier, han lever hela sitt liv där. Vem du än må vara, skriv ett kritiskt meddelande till Baronen på Insta-DM, och han kommer ta en god stund åt att formulera ett långt stycke där han värjer sig mot kritiken samtidigt som han lowkey förolämpar dig för att komma med "svar på tal".
Lägg därtill att han måste hålla koll på frugans inkorg också, man förstår att dygnets timmar inte räcker till att "gå upp och sånt" med barnen.
Citera
2024-11-03, 18:06
Medlem
Borka88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
För att förtydliga lite gällande de våldtäkter Rasken begått, kolla från 52:50… https://youtu.be/x7EaVnXyLrs?si=9t4JjLoFESANn8Im

”Vi körde upp trumpinnar i arslet på varandra å filmade det å visade. Vi hade skitkul och det är kära minnen”

Även om det är ren lögn är det riktigt märkligt hur han, som vuxen man, pratar om det som nått riktigt coolt och ballt.

Hahaha, bra fynd, detta nekade han om jag inte minns fel till i senaste "Sekt" mötet de hade med Anjo.

Till sist: Gång på gång, avslöjas hans rätta svinspäls-annnnnsikte..
Citera
2024-11-03, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shunosoklat
Haha på vilket sätt? Varje gång jag skickat frågor till Rask så svarar han kort efteråt. Han vill få det att framstå som att han är jättepopulär.

På vilket sätt? Ja… Nu vet jag inte hur många som ställer frågor. Men då du säkerligen spammar med frågor så sker det väl att han lätt kan missa någon annans fråga. Eller så är det du som blev butthurt över att han inte svarade på din fråga? 😂 Helt sjukt att ens följa idioten på Insta.
Citera
2024-11-03, 19:29
Medlem
Hur ofta är rask ute på den lokala puben i trosa o dricker med sina polare och äter mat? Menar för att få de sociala livet mer än familje-livet som kan bli ganska enformigt i längden
Citera
2024-11-03, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan112
Hur ofta är rask ute på den lokala puben i trosa o dricker med sina polare och äter mat? Menar för att få de sociala livet mer än familje-livet som kan bli ganska enformigt i längden
Svaret är ganska enkelt, aldrig. Han har inga vänner och han vågar inte visa sig på någon pub. Han är ju ett stort skämt även i Trosa.
Citera
2024-11-03, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan112

Man kan ju ha socialt liv utan att gå på pub.
Har själv aldrig varit på pub eller klubb, inte testat alkohol eller nikotin, men har till skillnad från Rask ett socialt liv
Citera
2024-11-03, 19:45
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead

Som det drägg han är så tror jag faktiskt han har ägnat sig åt sådant. Han får liksom lära sig från andra att man inte pratar om sånt och kör damage control i efterhand.
Citera
2024-11-03, 20:16
Medlem
Julgrisens senaste video kan nås via den här länken:

https://old.bitchute.com/video/hnW7IyL0mdGD/

EDIT

Avundsjukan över att Chrippa varit och festat med häftiga, kända influencers och sexiga porrstjärnor lyser igenom i dagens video. Han kan säga vad han vill, han hade hellre varit och dragit ladd och doppat porrbrudar på helgerna än att sitta hemma i Trosa med sin fru som lider av fetma. Kolla på hans min när han pratar om det, han ser rentav kränkt ut.
Senast redigerad av StorTuffBiker 2024-11-03 kl. 20:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in