2024-08-05, 15:10
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Bra!

Jag hoppas barnen får hjälp med extra insatser inför skolstart, nån liknande krishjälp och att alla situationer som ev uppstår uppmärksammas och fångas upp direkt.

Det lär bli otroligt jobbigt att möta sina klasskompisar efter den här sommaren.
Alla blickar, taskiga kommentarer, alternativt regelrätta bråk.

Jag har däremot ingen större förhoppning om socialtjänsten, så det lär nog inte hända något.

Barnen behöver nog snarare få byta stad och efternamn.

Fy vad han har förstört för sina barn.

Han är inte orolig -- kommer det upp så tar han "det snacket" med grabbarna...Det är inte det minsta obekvämt för honom...
https://ibb.co/FDd5y7k

Vi får hoppas de är stora nog att förstå - för det är lite svårt att se hur det skall hjälpa mot vad andra säger till dem.
Citera
2024-08-05, 15:13
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Han är inte orolig -- kommer det upp så tar han "det snacket" med grabbarna...Det är inte det minsta obekvämt för honom...

Vi får hoppas de är stora nog att förstå - för det är lite svårt att se hur det skall hjälpa mot vad andra säger till dem.
"Förens", eller "förrän" som vi som gått klart mellanstadiet hade skrivit
Citera
2024-08-05, 15:15
Medlem
Contragulationss avatar
Viewsen på youtube är skyhöga. Therese skulder blir nollade. 25k i donationer på 2 timmars stream. Analysslakt efter analysslakt på Chrippi. Vinst i kukbattlet, han har ju faktiskt en stor snopp karln. Hela arvet går till nöjen .

Jag tror han myser.
Citera
2024-08-05, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Han är känd för sitt vokabulär
Citera
2024-08-05, 15:19
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Han är känd för sitt vokabulär
Ja, absolut - det är ett hett ämne ibland mellan gapskratten.
Citera
2024-08-05, 15:26
Medlem
Citat:

Ja jag såg precis hur han ’så kunde ta ett snack med hela klassen’ om det så krävdes.
Han om någon vet hur man skämmer ut sina barn, det kan nog ingen ta ifrån honom.
Socialtjänsten la såklart ned, de verkar inte alls kunna se helheten i vad den där Rask utsätter sina barn för genom sin kanal och sociala medier.

Rask menade också på att det inte lär bli särskilt kul för de föräldrar vars barn kollar på porr.
Så med det sagt så är det isf en större skam hos dessa barns föräldrar.

Han kan inte se sitt eget ansvar öht.
Citera
2024-08-05, 15:27
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Precis, och en video som jag (och sannolikt många andra) hade innan den dök upp i Chrippas video.
Det är någon annan som spridit den aktivt - och jag tror som sagt var att det här är en plott av herrn och hans polare själva. De hoppades att Chrippa skulle gå bananas och sprida den okontrollerat, så blev det inte - men Rask hade offerkoftan beredd så den åkte på ändå. Det gäller att smida medan järnet är varmt.

Ja, när han är så övertygad om att bara Chrippa (och endast Chrippa) har fått det här materialet skickat till sig så börjar man fundera om det inte var Rask själv som skickade det anonyma mejlet från första början. Hur vet han annars att inte fler har fått samma mejl med länkar?

Det känns nästan lite riggat.
Citera
2024-08-05, 15:33
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ja jag såg precis hur han ’så kunde ta ett snack med hela klassen’ om det så krävdes.
Han om någon vet hur man skämmer ut sina barn, det kan nog ingen ta ifrån honom.
Socialtjänsten la såklart ned, de verkar inte alls kunna se helheten i vad den där Rask utsätter sina barn för genom sin kanal och sociala medier.

Rask menade också på att det inte lär bli särskilt kul för de föräldrar vars barn kollar på porr.

En mästare i hyckleri.

Och - jag skulle föra ett jäkla liv om det aset fick komma in klassrummet och prata om porr med mina barn ..
Han är helt rudis i huvudet, hur kommer man ens på tanken att ta upp sådana ämnen med andras barn i låg och mellanstadieåldern.

Sjukt.
Citera
2024-08-05, 15:42
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Ja, när han är så övertygad om att bara Chrippa (och endast Chrippa) har fått det här materialet skickat till sig så börjar man fundera om det inte var Rask själv som skickade det anonyma mejlet från första början. Hur vet han annars att inte fler har fått samma mejl med länkar?

Det känns nästan lite riggat.
Ja, jag kan bara instämma.
Citera
2024-08-05, 15:53
Medlem
Citat:

Hahaha han är verkligen helt otrolig. Snacket är såklart obekvämt för barnen, vem fan bryr sig om honom.
Citera
2024-08-05, 15:53
Medlem
Citat:
En mästare i hyckleri.

Och - jag skulle föra ett jäkla liv om det aset fick komma in klassrummet och prata om porr med mina barn ..
Han är helt rudis i huvudet, hur kommer man ens på tanken att ta upp sådana ämnen med andras barn i låg och mellanstadieåldern.

Sjukt.
Det finns ingen botten.

Varje gång man tror att det inte kan bli värre - så blir det värre.

Och han kommer undan hela tiden.
Citera
2024-08-05, 16:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA

Eftersom Carl-Fredrik inte gick ut nian med fullständiga betyg, hoppade av gymnasiet efter 2 veckor, och sedan suttit hemma och lekt framför datorn, där läsningen utgjorts av Instagram-poster och notiser från Aftonbladet, så har han lärt sig att stava via autocorrect. När han skriver något och får ett rött streck under ordet när han skriver fel så inser han sina misstag. Eftersom "förens" inte ger ett rött streck, då även det är ett ord, så tror han att han stavar rätt. Bara det att "förens" används för att beskriva någon egenskap på framsidan av en båt. T.ex förens sittplats, eller förens färg.

Carl-Fredrik ska bara synas och höras jämt, trots att han är en idiot som inte ens har basala kunskaper i svenska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in