Citat:
Ursprungligen postat av
krambakter
Ok men om hon nu är så lat och ändå kommer få massa pengar, varför gör hon nåt av detta? Varför engagera sig överhuvudtaget för en idrottsförening eller välgörenhetsgrejer?
Hon är engagerad i sina barns idrottsförening. Precis som varenda fotbollsfarsa eller fotbollsmorsa, hockeymorsa etc. Du menar att alla de ska få betalt? Varannan jäkla förälder gör det gratis och jobbar dessutom fyrtio timmar i veckan. Hon gör det hon ska göra -punkt. Bra för henne men jag tror tex inte min fotbollsfarsasambo ens har tänkt tanken att hans två träningar i veckan plus matcher går under ”välgörenhet” och hur duktig han är. Och han jobbar femtio timmar också. Minst.
Hon har hur mycket tid som helst och det enda du kan få till och där folk har sett henne är det som hon ”måste” dvs det hänger ihop med barnen. Det är väl bara då hon faktiskt gör något. Skiter inte lika mycket på henne som mamma som vissa, hon är väl ok, men det är ju för fan basic. Hon gör inget med barnen som ingen som inte jobbar heltid gör. Snarare mindre, då hon vägrar jobba och resor och sånt därmed faller bort. Jag hade jobbat för deras skull om inte annat.
Hur du än vrider och vänder på det är det så att hon har fyrtio timmar extra i veckan (varannan helt utan barn då de verkar ha varannan vecka) och hon visar upp - vad? ,
Hon postar massa på Instagram och ibland threads. Lyckades vara så hatiskt så hon stängdes ner och förlorade massa följare vilket är korkat om man vill synas eller vara aktivist.