2024-11-03, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Ja, halvvägs in nu och han är iskall.
Psykopatdiagnoser slängs ofta omkring lite för löst, men att vara så här kall och obrydd och sammanhållen är i varje fall inte normalt. Det här är ett allvarligt läge, han känner till dumpen och alla normala reaktioner borde vara av "slåss eller fly" karaktär. Adrenalinpåslag och hjärtklappning är det normala. Men inte den här tomten...han tar en fika och raggar på fiskaren istället.
En del av det här är nog spelad kyla, han förstår naturligtvis hur han framstår när han har mage att säga han vill visa fiskaren sina dildos på hotellrummet. Det är en härskarteknik, men hursom är det inte första gången han varit i trubbel den här mannen. Då är man inte så kylig.

Om han är psykopat eller ej är inte jag kompetent nog att säga, men hans kyla är definitivt inte normativt beteende här.
Otäck gädda, men samtidigt en av de mer fascinerande. Man önskar dumplingarna var lite mer kompetenta och intelligenta. Den här hade varit intressant att gå mer på djupet med än dumplingarnas hysteriska och meningslösa åldersfrågor. Här hade man velat ha en intervjuare med lite psykiatristudier i bagaget.

Jag har länge önskar en så här lång konfrontation, för det liknar det amerikanerna pysslar med och de brukar få fram en hel del intressant info ur groomaren, men det är givetvis en jättesvår uppgift, särskilt när gäddan respektlöst psykar genom att vilja ha sex med en.

Citera
2024-11-03, 15:20
Medlem
KaninHitlers avatar
Haha!
Slutet är det bästa ändå.

Gädda:
Happ ska vi byta telefonnr nudå?
Tjejfiskare:
Nä! Ska vi inte göra
Gädda:
Synd du är snygg
Fiskare:
Sök hjälp

Gädda till manlig fiskare:
Jag menar det hon är snygg, är det din fru eller? Kompis?
Amen fixa henne till mig, jag tror hon är lite intresserad hon är bara på lite dåligt humör nu

HAHA! Härskarteknik deluxe. Han vet precis vad han gör, det är en förnedrande härskarteknik och karljäveln är ju uppenbart ett svin men jag kan inte låta bli att skratta.

Den här snubben är nog inte omtyckt på jobbet. Detta svin gillar att göra så här. Han har gjort det många gånger förr. En sån här snubbe är en MARDRÖM att ha på jobbet. Både för männen och kvinnorna. Det har svurits en del åt denna snubbe genom åren det är helt klart
Citera
2024-11-03, 15:20
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av usr1
Det stavas psykopat
Jag är inte psykopatövertygad.
Det framgår mer som extrem försvarsställning.
Han förstår ju själv att dumpentösen inte kommer följa med honom.
Men likt förbannat ska han ragga och be om nummer.
Citera
2024-11-03, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Ja, halvvägs in nu och han är iskall.
Psykopatdiagnoser slängs ofta omkring lite för löst, men att vara så här kall och obrydd och sammanhållen är i varje fall inte normalt. Det här är ett allvarligt läge, han känner till dumpen och alla normala reaktioner borde vara av "slåss eller fly" karaktär. Adrenalinpåslag och hjärtklappning är det normala. Men inte den här tomten...han tar en fika och raggar på fiskaren istället.
En del av det här är nog spelad kyla, han förstår naturligtvis hur han framstår när han har mage att säga han vill visa fiskaren sina dildos på hotellrummet. Det är en härskarteknik, men hursom är det inte första gången han varit i trubbel den här mannen. Då är man inte så kylig.

Om han är psykopat eller ej är inte jag kompetent nog att säga, men hans kyla är definitivt inte normativt beteende här.
Otäck gädda, men samtidigt en av de mer fascinerande. Man önskar dumplingarna var lite mer kompetenta och intelligenta. Den här hade varit intressant att gå mer på djupet med än dumplingarnas hysteriska och meningslösa åldersfrågor. Här hade man velat ha en intervjuare med lite psykiatristudier i bagaget.

Det är som sagt en fasad, för sin egen skull främst. Han har panik och vet mycket väl inombords.
Citera
2024-11-03, 15:34
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Det är som sagt en fasad, för sin egen skull främst. Han har panik och vet mycket väl inombords.

Absolut.
Men att hålla fasaden uppe medan man har panik är det inte alla människor som kan. Han besitter definitivt ett visst mått av självkontroll utöver det vanliga.
Citera
2024-11-03, 15:36
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grodsxaa
Andra gången du skriver #405 och sen pratar om en helt annan gädda. Varför?

(FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!
Klassisk härskarteknik. Att kalla någon vid fel namn eller låtsas att man inte kommer ihåg någons namn är ett typiskt sätt att signalera att någon är så lite värd att det inte ens är värt att lägga personens namn på minnet. Samma här på F.B. där vissa med flit skriver fel användarnamn eller gäddnummer.

Är det online nu?
Citera
2024-11-03, 15:42
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Rebus Princessbakelsen #505

Förnamn: Samma förnamn som Juholt
Efternamn: Bokstaven innan Ä + det som mäts i Ampere

Födelseår: Året då Walt Disney dog
Citera
2024-11-03, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin

Han är bara som de är där uppe.

Han antar en utmaning och tar det som han tycker som en man. Inte springer de från platsen som nå villebråd.
Citera
2024-11-03, 15:46
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av servicedeskgirl
När norrlänningar tar över Dumpen går fan allt långsamt.
Håller med helt och hållet. Jag tycker inte ens att vi skall räkna denna som en riktig gädda. Personligen ser jag honom som en så att säga apokryfisk gädda. Helt okej om ni med lite slappare hållning till dumpen räknar honom som gädda, men jag (och vissa andra rättrogna dumplings) väntar nu spänt på den riktiga #505.

Citat:
Hellre en tjackpundare med svår ADHD som hänger ut gubbarna.
Japp! Antingen hon eller V*ljo N*usiainens gamla pojkvän skall vara med för att jag skall kolla.
Citera
2024-11-03, 15:53
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
men snaaaarrrk vad trååååkigt.

När norrlänningar tar över Dumpen går fan allt långsamt.

Hellre en tjackpundare med svår ADHD som hänger ut gubbarna.
Det ligger i deras natur, allt går långsamt i Norrland.
Önskar man fart och dramatik är det gäddor i Götelaborg man söker!
Citera
2024-11-03, 15:59
Medlem
#505 Den yngre i Dumpengänget hade varit utsatt för övergrepp sa hon och jag undrar om inte alla, utom möjligen gäddan, varit det? Känns som att ingen av dem satte en tydlig gräns mot hans psykningar.

Ta bara exemplet där gäddan säger att han vill träffa barn med hänvisning till att de är snyggare än dumpentanten. I det läget hade man väl fräst till att detta handlar inte om mig, när såg du dig själv i spegeln sist och vad får dig stt tro att snygga ungdomar vill ha dig?

Edit: Dock första gäddan som ärligt besvarat frågan om varför han vill träffa barn: för att tanter i hans egen ålder är för fula!
Senast redigerad av Florman 2024-11-03 kl. 16:06.
Citera
2024-11-03, 16:00
Medlem
Anonymflashbackares avatar
# 505 vilken iskall jävla kung!

Total härskateknik med guldcitat.

Kvinnan i klippet försöker skamma honom men det rinner av honom som vatten på en gås!

Sara och Patrik hade gjort ett bättre jobb än det här, de hade inte tagit en fika och låtit sig förnedras på det här sättet. Jag är inte säker på att det här kommer sänka honom socialt. Han snackar ju ner dom.

Fan första gången som man känner viss respekt på något sätt för en äckel-gädda. Respekt för att hans bollar är så stora att han måste släpa dom i ryggsäck var han än går!
Senast redigerad av Anonymflashbackare 2024-11-03 kl. 16:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in