Aldrig någonsin har en så lugn och obrydd gädda beskådats. Notera att han var obrydd och extremt lugn men han nekade samtidigt allt.
Det bjöds på en hel det humoristiska inslag,
* Direkt efter att ha fått anklagelser över sig utanför och gäddan kort och lugn svara nej, det stämmer inte, tystnad uppstår, fiskarna tycks vara lite ställda över gäddans lugn och obryddhet som sedan bryts "nä nu går vi till bageriet, ska ni me?"
Har du egna barn?
- Inte vad jag vet
Det här kommer publiceras på Dumpen.se
- Ja var roligt, vad härligt!
Gäddan ser inget problem med att barn blir sexuellt utnyttjade, så han själv gör inget fel.
Att träffa och våldta barn är inga problem.
Sedan så känner han sig som ett offer, han tror att Dumpen försöker blåsa honom på pengar.
Han verkar helt dum i huvudet.
Han började med att presentera Dumpen för de som jobbar på fiket och de från Dumpen frågade varför han stämt träff med ett barn där. Han frågade även den äldre om hon sett sig själv i spegeln som svar på varför han sökte så unga. Försöker sedan få med den unga han tycker är snygg upp till hotellrummet.
- Chaufför
- Har en jänkare
Jobbar säkert iklädd varselväst. Synd att han inte hade den på vid konfrontationen.
Och hur fick han en bakelse att räcka en timme ? Det var väl inte en hel tårta ? Han tog stora bitar på skeden hela tiden.
Är han inte ökänd redan där han bor så är han det nu.
Senast redigerad av HajPaDig 2024-11-03 kl. 14:25.
Lyssnade bara några minuter pga tidsbrist, men detta verkar vara en kanonintervju som ska avnjutas ikväll.
Gäddan verkar prata ner fiskarna rätt hårt, och precis innan jag stängde av sades detta:
Fiskaren: Är du besviken att det inte kom en 14-åring att våldta?
Gäddan: Jo, men du är inte så mycket äldre så att...
Har precis börjat kolla så jag väntar med stor spänning på att få hela bilden framför mig.
Men det där låter helt fantastiskt roligt ändå.
Kan det här vara gäddornas konung? Storgäddan alla gäddor kan samlas bakom och följa.
Ingen fruktan, ingen skam. Lugnt och beskedligt bjuder han på fika och samtal och raggar lite på fiskaren när han ändå är igång. Nu skall jag kolla det här men det låter som en klassiker.
505. Det känns så galet alltihopa så jag nästan tror att gäddan är en skådespelare! En surrealistisk upplevelse. Jag måste hämta andan, är norrlänningar så här lugna? Finns det någon Pitebo här i tråden? Vilken konfrontation, jag häpnar..
505 - Första gäddan som totalt lyckas snacka ner Dumpen? Helt iskall och visar genom hela samtalet att det är han som har kontrollen. Bjuder fiskaren till hotellrummet.
Det här kommer publiceras på Dumpen.se
- Ja var roligt, vad härligt!
Jag har viss förståelse för det. Jag drömmer om att få göra "en cameo" i Dumpen. Hade varit fett att se en pågående konfrontation, gå fram och avbryta P*trik Sj*bergs snack om skevt tändningsmönster för att be gäddan (blivande kändis) om en autograf och sedan fråga Sara om man får hälsa och sen hälsa till mamma därhemma och till HassanVonEssen.
- Fiskare, Du hade alltså med dig 3 pack butt pluggs och nån sorts gynekologinstrument.
- Gädda, Nä jag visade bara en bild på väskan så
- Fiskare, och två dildos
- Gädda, Ja, precis, men om du kommer med hem till mig så får du titta på grejerna, så att du är välkommen
505 - Första gäddan som totalt lyckas snacka ner Dumpen? Helt iskall och visar genom hela samtalet att det är han som har kontrollen. Bjuder fiskaren till hotellrummet.
Nej, #505 tror att han har ”kontrollen”. Det är en fasad som manipulatörer gärna ger sken av, främst för sin egen skull. Det är viss skillnad. Han har redan förlorat på förhand, och inget kan förändra det.
505,
Vilken kanonintervju. Jag kan tänka mig att ingen kommer att titta på den 60 minutersfilmen. Du hör inte ett ljud av vad någon säger. Varför lägger de ens upp skräpet utan att textar det?
Fiskaren har lagt 60minuter av sitt liv på en gädda, helt i onödan.
Gädda 505. Dom borde texta det inslaget, totalt värdelöst teknikjobb på den filmen. Är inte Sara och Patrik med? Orkade inte lyssna 10 minuter ens.. Hur kan dom ha så usel teknik när dom hållit på i flera år redan?
Intressant gädda i alla fall, han agerar annorlunda än de flesta andra vid konfrontation.
505.
Har nog aldrig skådat såna nerver av stål i hela mitt liv.
En gädda ja visst, men en med riktigt svenskt stål.
#505 Störd på ett obehagligt sätt. Har nog mycket fanskap på sitt samvete som han är är helt obrydd om. Gömmer sig bakom en liberal fasad där allt ska vara möjligt, han äter säkert barn till frukost.
Senast redigerad av Florman 2024-11-03 kl. 14:55.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!