2024-11-03, 14:11
Medlem
505 - Första gäddan som totalt lyckas snacka ner Dumpen? Helt iskall och visar genom hela samtalet att det är han som har kontrollen. Bjuder fiskaren till hotellrummet.
Citera
2024-11-03, 14:12
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KetaminKajsa
Det här kommer publiceras på Dumpen.se
- Ja var roligt, vad härligt!
Jag har viss förståelse för det. Jag drömmer om att få göra "en cameo" i Dumpen. Hade varit fett att se en pågående konfrontation, gå fram och avbryta P*trik Sj*bergs snack om skevt tändningsmönster för att be gäddan (blivande kändis) om en autograf och sedan fråga Sara om man får hälsa och sen hälsa till mamma därhemma och till HassanVonEssen.
Citera
2024-11-03, 14:14
Medlem

Cirka 27:00

- Fiskare, Du hade alltså med dig 3 pack butt pluggs och nån sorts gynekologinstrument.
- Gädda, Nä jag visade bara en bild på väskan så
- Fiskare, och två dildos
- Gädda, Ja, precis, men om du kommer med hem till mig så får du titta på grejerna, så att du är välkommen

Citera
2024-11-03, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STATENS-RESURSER
505 - Första gäddan som totalt lyckas snacka ner Dumpen? Helt iskall och visar genom hela samtalet att det är han som har kontrollen. Bjuder fiskaren till hotellrummet.

Nej, #505 tror att han har ”kontrollen”. Det är en fasad som manipulatörer gärna ger sken av, främst för sin egen skull. Det är viss skillnad. Han har redan förlorat på förhand, och inget kan förändra det.
Citera
2024-11-03, 14:20
Medlem
StigEngstroms avatar
505.
Har nog aldrig skådat såna nerver av stål i hela mitt liv.
En gädda ja visst, men en med riktigt svenskt stål.
Citera
2024-11-03, 14:32
Medlem
Utan tvekan en topp 10 gädda tillsammans med Hank, Daddygäddan, journalistpedofilen osv.

Snart är det dags att börja snickra på en topp 10.
Citera
2024-11-03, 14:32
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
505,
Vilken kanonintervju. Jag kan tänka mig att ingen kommer att titta på den 60 minutersfilmen. Du hör inte ett ljud av vad någon säger. Varför lägger de ens upp skräpet utan att textar det?

Fiskaren har lagt 60minuter av sitt liv på en gädda, helt i onödan.
Gädda 505. Dom borde texta det inslaget, totalt värdelöst teknikjobb på den filmen. Är inte Sara och Patrik med? Orkade inte lyssna 10 minuter ens.. Hur kan dom ha så usel teknik när dom hållit på i flera år redan?
Intressant gädda i alla fall, han agerar annorlunda än de flesta andra vid konfrontation.
Citera
2024-11-03, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
505.

#505 Störd på ett obehagligt sätt. Har nog mycket fanskap på sitt samvete som han är är helt obrydd om. Gömmer sig bakom en liberal fasad där allt ska vara möjligt, han äter säkert barn till frukost.
Senast redigerad av Florman 2024-11-03 kl. 14:55.
Citera
2024-11-03, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
505.
Det stavas psykopat
Citera
2024-11-03, 14:51
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av usr1
Det stavas psykopat

Ja, halvvägs in nu och han är iskall.
Psykopatdiagnoser slängs ofta omkring lite för löst, men att vara så här kall och obrydd och sammanhållen är i varje fall inte normalt. Det här är ett allvarligt läge, han känner till dumpen och alla normala reaktioner borde vara av "slåss eller fly" karaktär. Adrenalinpåslag och hjärtklappning är det normala. Men inte den här tomten...han tar en fika och raggar på fiskaren istället.
En del av det här är nog spelad kyla, han förstår naturligtvis hur han framstår när han har mage att säga han vill visa fiskaren sina dildos på hotellrummet. Det är en härskarteknik, men hursom är det inte första gången han varit i trubbel den här mannen. Då är man inte så kylig.

Om han är psykopat eller ej är inte jag kompetent nog att säga, men hans kyla är definitivt inte normativt beteende här.
Otäck gädda, men samtidigt en av de mer fascinerande. Man önskar dumplingarna var lite mer kompetenta och intelligenta. Den här hade varit intressant att gå mer på djupet med än dumplingarnas hysteriska och meningslösa åldersfrågor. Här hade man velat ha en intervjuare med lite psykiatristudier i bagaget.
Senast redigerad av KaninHitler 2024-11-03 kl. 14:54.
Citera
2024-11-03, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#405 Störd på ett obehagligt sätt. Har nog mycket fanskap på sitt samvete som han är är helt obrydd om. Gömmer sig bakom en liberal fasad där allt ska vara möjligt, han äter säkert barn till frukost.

Andra gången du skriver #405 och sen pratar om en helt annan gädda. Varför?

(FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!
Citera
2024-11-03, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inthemove
Visst är det längre än man önskar en konfrontation, och visst är ljudet lågt. Men om du inte hör, har du sannolikt rikligt med vax. Hur som - en nedklippta version av den grandiosa tomtens självgoda framställan, full av avledningar, hade varit önskvärd.

Jag lirar lastbilschaufför till oddset 2,20 och sätter en slant på gruvarbetare till 5,70.

Jag gissar på förtidspensionär
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in