2024-11-03, 11:43
Medlem
ReijoHervonens avatar
Huvudanalytiker på Rasmussen Reports Mark Mitchell hävdar att Trump vinner både valet och popular vote. Intressant video från Rasmussens officiella kanal där han presenterar datan från Rasmussens sista poll. Han visar det som alla vet, att Trump går emot ett bättre resultat än 2016 och 2020 i alla subkategorier.

https://www.youtube.com/watch?v=6wMLpLb4Ddw
2024-11-03, 12:03
Bannlyst
Jag följer en svart kille på instagram som jobbar i LA med opinonsundersökningar.
När han gör mätningar så är det ofta 60% för Kamala och 40% för Trump i många områden.
Men det som förvånade honom var att det var lika vanligt att mätningar visade 60% för Trump och 40% för Kamala i andra områden.
Och det är i LA Kalifornien där Kamala förväntas vinna stort.
2024-11-03, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReijoHervonen
Huvudanalytiker på Rasmussen Reports Mark Mitchell hävdar att Trump vinner både valet och popular vote. Intressant video från Rasmussens officiella kanal där han presenterar datan från Rasmussens sista poll. Han visar det som alla vet, att Trump går emot ett bättre resultat än 2016 och 2020 i alla subkategorier.

Ja han bekräftar det jag sagt hela tiden. Trump vinner alla vågmästarstater. Finns ingen kategori han gör sämre i och Harris är den kandidat som ligger sämst till av all demokrater sedan 20 år tillbaka.
2024-11-03, 12:09
Medlem
Häftigt om Trump skulle få popular vote också, många med TDS skulle få ett stort skov då. Men det känns ju tämligen värdelöst att gå att rösta för de som bor i en delstat där den sida de inte vill ska vinna har ett rejält övertag. Men det har väl ändå ett visst signalvärde.

Jag har själv ofta röstat på små obskyra partier nästan som en proteströst, men att inte rösta sänder ju även det signaler. Men det blandas ju lätt ihop med lättja eller ointresse.
2024-11-03, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibululan
Jag följer en svart kille på instagram som jobbar i LA med opinonsundersökningar.
När han gör mätningar så är det ofta 60% för Kamala och 40% för Trump i många områden.
Men det som förvånade honom var att det var lika vanligt att mätningar visade 60% för Trump och 40% för Kamala i andra områden.
Och det är i LA Kalifornien där Kamala förväntas vinna stort.

Vad är det för demografi i de områdena då?
2024-11-03, 12:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ReijoHervonen

Mark Mitchell hade fel 2016 och 2020 också
2024-11-03, 12:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av marcandrew
Vad är det för demografi i de områdena då?
Vet inte exakt, men kontentan från honom är att läget är 50/50 när han gör mätningar över hela LA.
2024-11-03, 12:15
Medlem
ziracorns avatar
Hoppas att den där IOWA-pollen bara var ett sista desperat från DEM-fabfriken...
2024-11-03, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibululan
Vet inte exakt, men kontentan från honom är att läget är 50/50 när han gör mätningar över hela LA.

Är det så är det ju en katastrof för Harris, när nästan alla sk "minoriteter" alltid är lojala demokratiska väljare verkar det som enligt sånt jag har sett.
2024-11-03, 12:16
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Rasmussen har väldiga problem med tillförlitlighet därav kastades dem ut av vissa som har dessa sidor som väger samman polls, Då bildade dem RMG som är Rasmussen i en ny tappning men det är samma skit siffror dem redoviosar!
2024-11-03, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Jo men du förstår ju att han har förfinat sina metoder sedan dess. Dessutom om man har fel två gånger blir det alltid rätt tredje gången.
2024-11-03, 12:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Rasmussen har väldiga problem med tillförlitlighet därav kastades dem ut av vissa som har dessa sidor som väger samman polls, Då bildade dem RMG som är Rasmussen i en ny tappning men det är samma skit siffror dem redoviosar!

Jag tycker Trump är den bästa kandidaten. Jag gillar hans yttrandefrihet. Det retar många. Men det är inte mitt problem att vissa har aggressionsgruppen.

Men Kamala Harris vinner nu på onsdag. Då blir det dags att panga commies Bang bang bang!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in