2024-11-02, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Thomas var även övertygad om skyddsplacering 😆 Han dricker på jobbet så icke pålitlig.

Han lät väldigt sluddrig så jag fick lyssna flera gånger för att kunna höra vad han sa.

Ja han var övertygad om det också så den är verkligen inte pålitlig.
Men jag kan höra vart Chrippas gapighet kommer ifrån.
Citera
2024-11-02, 21:47
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Varför skall de fortsätta hänga ut människor som inte angår dem.

Precis. Rask liv angår inte Christofer. Bra vi är överens.
Citera
2024-11-02, 21:49
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Han lät väldigt sluddrig så jag fick lyssna flera gånger för att kunna höra vad han sa.

Ja han var övertygad om det också så den är verkligen inte pålitlig.
Men jag kan höra vart Chrippas gapighet kommer ifrån.
Tomas är ju inte gapig. Julia däremot försöker hela tiden överrösta honom och prata över honom.
Han är arg - och det hörs på rösten - men det har han ju all anledning att vara också.
Dels försöker hon bränna honom pengatvätt, dels har hon gjort en falskanmälan mot hans son gällande det värsta brott en man kan anklagas för.
Jag tycker han är mycket behärskad givet vad samtalet handlar om.
Citera
2024-11-02, 21:53
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Tomas är ju inte gapig. Julia däremot försöker hela tiden överrösta honom och prata över honom.
Han är arg - och det hörs på rösten - men det har han ju all anledning att vara också.
Dels försöker hon bränna honom pengatvätt, dels har hon gjort en falskanmälan mot hans son gällande det värsta brott en man kan anklagas för.

Helt sjukt vad vidriga Anjo Rask Jocke Julia Tärnsby osv är. Sedan har vi Christofer och Linnea som går i kloster, sänker 20 % av lönen till fattiga och volontärjobbar 2 dagar i veckan.

Eller?
Citera
2024-11-02, 21:53
Medlem
Citat:

Om jag skriver något om Tomas som jag tycker att han är så svarar du med Julia.

Jag förstår att du investerar hela ditt liv i att försvara Chrippa men du förstår inte att du ser ut som värsta stalkern.

Om du tycker att han är behärskad när han pratar beror det kanske på att du är skrikig själv och inte hör det.
Jag tycker att han är gapig. Jag har hört andra klipp med honom där han skriker och gapar i telefonen.
Citera
2024-11-02, 22:00
Medlem
Citat:
Varför skulle Chrippa vara tyst?
Det är ju Rask som maniskt gör videor om Chrippa. Den uppmaningen bör du rikta till Rask.
Rask borde också naturligtvis hålla käften. Han har gjort 150 videos, han är störd det är inget snack om den saken. Jag menar på att Chrippa bara ska vara tyst och inte ge något mer. Han borde helt enkelt anmäla eller sluta prata om dom.
Citera
2024-11-02, 22:01
Medlem
Citat:
Du förstår alltså inte skillnaden på att sprida ut sina kommentarer - och att vara helt fixerad vid en person och sprida lögner och påhitt om den...

Bra att du är tydlig med det - då förstår jag dina inlägg lite bättre och skall försöka ta hänsyn till din begränsning framgent.

Mitt tips till dig är att inte försöka mästra mig. Det fungerar säkert bra i ditt liv men med mig fungerar det inte eftersom jag är helt imun mot sådant och förstår att du inte klarar av att inte alltid ha rätt.

Jag påstår med rätta att du sprider lögner om otroligt mycket och du vet varför du attackerar Julia som du gör nu eller hur? Det kommer inte att hjälpa Chrippa hur mycket du än vill det.

Hur var det nu med den enda gången Chrippa har ljugit? När var det?
Citera
2024-11-02, 22:01
Avstängd
Vart har Chrippa tagit vägen? Radiotystnad.

Barnen tycker inte att han visar någon respekt.
https://ibb.co/JRBMf08
Citera
2024-11-02, 22:02
Medlem
Citat:
Fast när allt tystnar drar ju Christofer igång dramat igen. Standard.
Christoffer kanske har en master plan och anmäler rasken.
Citera
2024-11-02, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Vart har Chrippa tagit vägen? Radiotystnad.

Barnen tycker inte att han visar någon respekt.
https://ibb.co/JRBMf08

Han borde visa respekt för de som faktiskt vill se honom. Jag håller med ungdomarna.
Citera
2024-11-02, 22:09
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Helt sjukt vad vidriga Anjo Rask Jocke Julia Tärnsby osv är. Sedan har vi Christofer och Linnea som går i kloster, sänker 20 % av lönen till fattiga och volontärjobbar 2 dagar i veckan.

Eller?
Nej, ingen påstår att de är felfria - det jag påstår är att ert skitsprättande saknar verklighetsförankring och relevans.

Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Om jag skriver något om Tomas som jag tycker att han är så svarar du med Julia.

Jag förstår att du investerar hela ditt liv i att försvara Chrippa men du förstår inte att du ser ut som värsta stalkern.

Om du tycker att han är behärskad när han pratar beror det kanske på att du är skrikig själv och inte hör det.
Jag tycker att han är gapig. Jag har hört andra klipp med honom där han skriker och gapar i telefonen.
Det handlar om vad du skriver och hur du försöker skitsprätta på Tomas och lyfta Julia.

Om någon hade anklagat något av mina barn för något dylikt och så uppenbart falskt så hade jag inte varit lika behärskad som Tomas är - helt korrekt uppfattat av dig.
För Tomas del så handlar det dessutom om att en person som är viktig för honom (Lillen) används av sin mamma som ammunition i ett krig - och att det skadar barnet.

Hade jag haft en människa som dig i min närhet så hade jag inte heller varit lika behärskad som Tomas är ... för det du sysslar är så genuint sjukt.
Senast redigerad av micro113 2024-11-02 kl. 22:12.
Citera
2024-11-02, 22:10
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Rask borde också naturligtvis hålla käften. Han har gjort 150 videos, han är störd det är inget snack om den saken. Jag menar på att Chrippa bara ska vara tyst och inte ge något mer. Han borde helt enkelt anmäla eller sluta prata om dom.

Anmäla? Så Christofer förtalar själv kommer han ingenstans rättsligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in