Citat:
Ursprungligen postat av
Pinto87
Helt sjukt vad vidriga Anjo Rask Jocke Julia Tärnsby osv är. Sedan har vi Christofer och Linnea som går i kloster, sänker 20 % av lönen till fattiga och volontärjobbar 2 dagar i veckan.
Eller?
Nej, ingen påstår att de är felfria - det jag påstår är att ert skitsprättande saknar verklighetsförankring och relevans.
Citat:
Ursprungligen postat av
111-111
Om jag skriver något om Tomas som jag tycker att han är så svarar du med Julia.
Jag förstår att du investerar hela ditt liv i att försvara Chrippa men du förstår inte att du ser ut som värsta stalkern.
Om du tycker att han är behärskad när han pratar beror det kanske på att du är skrikig själv och inte hör det.
Jag tycker att han är gapig. Jag har hört andra klipp med honom där han skriker och gapar i telefonen.
Det handlar om vad du skriver och hur du försöker skitsprätta på Tomas och lyfta Julia.
Om någon hade anklagat något av mina barn för något dylikt och så uppenbart falskt så hade jag inte varit lika behärskad som Tomas är - helt korrekt uppfattat av dig.
För Tomas del så handlar det dessutom om att en person som är viktig för honom (Lillen) används av sin mamma som ammunition i ett krig - och att det skadar barnet.
Hade jag haft en människa som dig i min närhet så hade jag inte heller varit lika behärskad som Tomas är ... för det du sysslar är så genuint sjukt.