2024-11-02, 20:46
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Christoffer pikade Rask oprovocerat i 2 år. Inget snack.
Nej, det gjorde han inte.
Citera
2024-11-02, 20:49
Medlem
Citat:
Jag kan hålla med dig en del. Christofer har dock vart vidrig framförallt mot Rask i många år och är knappast oskyldig.
Ja han är förmodligen en vidrig person. Men om vi bara tar Rask som exempel. 150 videos? Jag hade förstått om han har begått en våldtäkt eller något riktigt vidrigt. Men nu verkar det vara lite skitsnack om att Rask var arbetslös och en dålig pappa?

Jag köper att han är vidrig men det har gått över 1 år, 500 videos säkert och det fortsätter. Jag får det till 5 st youtubers som mer eller mindre veckovis släpper videos om Chrippa och har gjort så i 1 års tid? Det är stört.
Citera
2024-11-02, 20:51
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Ja han är förmodligen en vidrig person. Men om vi bara tar Rask som exempel. 150 videos? Jag hade förstått om han har begått en våldtäkt eller något riktigt vidrigt. Men nu verkar det vara lite skitsnack om att Rask var arbetslös och en dålig pappa?

Jag köper att han är vidrig men det har gått över 1 år, 500 videos säkert och det fortsätter. Jag får det till 5 st youtubers som mer eller mindre veckovis släpper videos om Chrippa och har gjort så i 1 års tid? Det är stört.

Håller med. Glöm inte AI låtar.

Men Christofer skulle kunna be om ursäkt och hålla käften. Han fattar inte det.
Citera
2024-11-02, 21:11
Medlem
Citat:
Håller med. Glöm inte AI låtar.

Men Christofer skulle kunna be om ursäkt och hålla käften. Han fattar inte det.
Ja han skulle såklart bara hålla käften. Men jag tror personligen inte det hade hjälpt. Hur ska Rask få views då?
Citera
2024-11-02, 21:15
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ja han skulle såklart bara hålla käften. Men jag tror personligen inte det hade hjälpt. Hur ska Rask få views då?

Sen sexfilmen läckte är det försent nu att be om ursäkt.

Christoffers liv hade vart så mycket bättre om han höll käften mer. Ingen skulle bry sig om skulderna om han inte pissat på folks skulder, ingen skulle bry sig om vinden om han inte pratade om Rask boende osv.
Citera
2024-11-02, 21:25
Medlem
Citat:
Sen sexfilmen läckte är det försent nu att be om ursäkt.

Christoffers liv hade vart så mycket bättre om han höll käften mer. Ingen skulle bry sig om skulderna om han inte pissat på folks skulder, ingen skulle bry sig om vinden om han inte pratade om Rask boende osv.
Ja jag håller med han borde ha varit tyst. Sen är det helt befogad kritik mot Rask angående skulderna, boendet och att han vägrar jobba, men Christoffer är fel person att ge den kritiken.
Citera
2024-11-02, 21:27
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Han har ju "hållit käft" många gånger - det hjälper inte ett dugg för Rask kör på ändå -- Chrippa är en kassako för Rask, i synnerhet när Rask försöker hävda sig och växa ur sina tillkortakommanden ... Det är många som vill se honom göra bort sig.
Citera
2024-11-02, 21:28
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ja jag håller med han borde ha varit tyst. Sen är det helt befogad kritik mot Rask angående skulderna, boendet och att han vägrar jobba, men Christoffer är fel person att ge den kritiken.
Varför skulle Chrippa vara tyst?
Det är ju Rask som maniskt gör videor om Chrippa. Den uppmaningen bör du rikta till Rask.
Citera
2024-11-02, 21:31
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Han har ju "hållit käft" många gånger - det hjälper inte ett dugg för Rask kör på ändå -- Chrippa är en kassako för Rask, i synnerhet när Rask försöker hävda sig och växa ur sina tillkortakommanden ... Det är många som vill se honom göra bort sig.

Fast när allt tystnar drar ju Christofer igång dramat igen. Standard.
Citera
2024-11-02, 21:32
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Varför skulle Chrippa vara tyst?
Det är ju Rask som maniskt gör videor om Chrippa. Den uppmaningen bör du rikta till Rask.

Varför ska Jocke Anjo och Rask vara tysta?
Citera
2024-11-02, 21:34
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Varför ska Jocke Anjo och Rask vara tysta?
Varför skall de fortsätta hänga ut människor som inte angår dem.
Citera
2024-11-02, 21:40
Avstängd
Citat:
Varför skall de fortsätta hänga ut människor som inte angår dem.
Varför inte?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in