Citat:
Det är ganska tydligt att du inte riktigt hänger med i utvecklingen 
Varför skulle kvinnor dejta datanördar?
Kvinnor knullar runt i jakten på rika män som vill försörja de utan krav på någon som helst motprestation. En avsugning om dagen sen är det klappat och klart, men då naturligtvis förutsatt att mannen har pengar så kvinnan kan bli försörjd som den lyxfru hon tror hon är 
Männen får i sin tur nog och importerar fruar från Asien eller någonting
Det enda kvinnan tänker på är vilken handväska hon skall köpa kommande veckan, för runt 20.000 kr. Och då är det till att mannen kan pröjsa, för om inte, så fortsätter hon att rida kuk-karusellen.
Nu var det inte mig du citerade och svarade till, men jag anser att du kan få ett svar av mig ändå.

Varför skulle kvinnor dejta datanördar?
Kvinnor knullar runt i jakten på rika män som vill försörja de utan krav på någon som helst motprestation. En avsugning om dagen sen är det klappat och klart, men då naturligtvis förutsatt att mannen har pengar så kvinnan kan bli försörjd som den lyxfru hon tror hon är 
Männen får i sin tur nog och importerar fruar från Asien eller någonting

Det enda kvinnan tänker på är vilken handväska hon skall köpa kommande veckan, för runt 20.000 kr. Och då är det till att mannen kan pröjsa, för om inte, så fortsätter hon att rida kuk-karusellen.
Nu var det inte mig du citerade och svarade till, men jag anser att du kan få ett svar av mig ändå.
Är du också en som får din verklighetsuppfattning från obskyra incel-sidor och sociala medier?
Ut i verkligheten. Unga kvinnor vill, precis som kvinnor i alla tider har velat: träffa en fin och bra man att bli ömsesidigt kära i och bilda familj med honom. Men om den de är intresserade av bara vill knulla, så blir det bara det... Hon såras. Och sedan slickar hon sina sår och blir intresserad av en ny. Som bara vill knulla. Osv. "kukkarusellen" är snarare en "fittkarusell", där unga män tar för sig, nu när de inte behöver oroa sig över att göra de unga kvinnorna gravida och tvingas gifta sig med de unga kvinnorna.
Det bästa vore att vi lär de unga männen att satsa seriöst på en ung söt kvinna som vill dejta honom och vill ligga med honom. Inte se henne som en slags "slit och släng"-produkt. Utan satsa seriöst på henne. Vill en ung kvinna ligga med en ung man, så är han i regel redan godkänd av henne för seriösare relation. Vi behöver lära de unga männen detta. Satsar de seriöst, så kommer det bli par. Och barn. Och har de väl fått ett barn, vill de gärna ha ett till iaf.