2024-11-02, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Detta var typ i mars.

På Christofer han skulle förlora vårnaden så hon slapp ungen.

Diskuterades både på YT och här.

Aha, ja det stämmer ju med hur hon ville då. Nu har hon förstått att de både vill dela vårdnad och att soc stöttar det och det innebär ju att föräldrarna ska kunna prata med varandra.

Och hur tar Linnea det?

Jag är inte säker men jag tror att hon nu är beredd att sänka Julia för att ta henens barn. Hon är en ond jävel. Hon och sadistmannen gjorde en jävulsk kupp för snart ett år genom anklaga varandra för att få bli kända. Det är stört om något.
Citera
2024-11-02, 01:41
Medlem
Citat:
Detta var typ i mars.

På Christofer han skulle förlora vårnaden så hon slapp ungen.

Diskuterades både på YT och här.
Ah okej det har jag missat, my bad.
Citera
2024-11-02, 01:41
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Så otroligt lyckliga. Sen föll fasaden, igen.
https://ibb.co/PgNSGZT

Vem är 50 åringen som Linnea sitter i knät på?
Citera
2024-11-02, 01:43
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Aha, ja det stämmer ju med hur hon ville då. Nu har hon förstått att de både vill dela vårdnad och att soc stöttar det och det innebär ju att föräldrarna ska kunna prata med varandra.

Och hur tar Linnea det?

Jag är inte säker men jag tror att hon nu är beredd att sänka Julia för att ta henens barn. Hon är en ond jävel. Hon och sadistmannen gjorde en jävulsk kupp för snart ett år genom anklaga varandra för att få bli kända. Det är stört om något.

Linnea har insett att det blir inget Christofer utan C. Så nu fokus ta C från Julia.
Citera
2024-11-02, 01:48
Medlem
Citat:
Linnea har insett att det blir inget Christofer utan C. Så nu fokus ta C från Julia.

Exakt det jag tror med. Och blir det Chloé halvtid blir det en jääääääääävla massa kontakt mellan barnets föräldrar. så ...

tror nog soc inser Linneas roll i svårigheterna att få föräldrarna att prata ... Chrippa har Linneas röst i örat hela tiden, han har till och med nu pratat om att ha barnet själv jämt, självklart kommer det från Linnea ..
Citera
2024-11-02, 01:50
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Jo jag vet att dom är bra vänner samma med book familjen men där bodde hon väll eller var det samma sak där?

Hos Book bodde hon ju absolut. Anna har varit guld mot Julia och C. Tärnsby mer osäkert. Kanske några dagar här och där i alla fall?
Senast redigerad av Pinto87 2024-11-02 kl. 01:59.
Citera
2024-11-02, 01:53
Medlem
Citat:
Hos Book både hon ju absolut. Anna har varit guld mot Julia och C. Tärnsby mer osäkert. Kanske några dagar här och där i alla fall?
Ja anna känns väldigt snäll jag tror dock inte hennes barn är dom bästa bara titta deras polisregister. Men verkar ju iallafall inte ha kontakt med sonen längre vad jag vet.
Citera
2024-11-02, 01:54
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Jo jag vet att dom är bra vänner samma med book familjen men där bodde hon väll eller var det samma sak där?

Jag kollade tillbaka och jag skrev hängt mycket med Tärnsby. Om nån påstått hon bott där är det Micro isf.

Jag har lite dålig koll på Tärnsby. Men Julia och C har vart mycket hos Book.
Citera
2024-11-02, 01:58
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Exakt det jag tror med. Och blir det Chloé halvtid blir det en jääääääääävla massa kontakt mellan barnets föräldrar. så ...

tror nog soc inser Linneas roll i svårigheterna att få föräldrarna att prata ... Chrippa har Linneas röst i örat hela tiden, han har till och med nu pratat om att ha barnet själv jämt, självklart kommer det från Linnea ..

Vid varje överlämning har Linnea suttit med öppen bildörr, lyssnat på samtalet och hurcklat till att det är dags gå nu när Christofer och Julia pratat mer än 30 sek ca.
Citera
2024-11-02, 02:00
Medlem
Citat:
Jag kollade tillbaka och jag skrev hängt mycket med Tärnsby. Om nån påstått hon bott där är det Micro isf.

Jag har lite dålig koll på Tärnsby. Men Julia och C har vart mycket hos Book.
Tack då hänger jag med, inte hängt med finns ju liksom 4-5 olika kanaler som lägger ut videos varje dag känns det som så hänger inte riktigt med. Tittar på chrippas live ibland men där får man inte ut så mycket information om vad som händer runt om kring, handlar ju mest om pengar där.
Citera
2024-11-02, 02:00
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ja anna känns väldigt snäll jag tror dock inte hennes barn är dom bästa bara titta deras polisregister. Men verkar ju iallafall inte ha kontakt med sonen längre vad jag vet.

Felicia och Julia har vart osams mycket och jag förstår Felicia.
Citera
2024-11-02, 02:03
Medlem
Citat:
Vid varje överlämning har Linnea suttit med öppen bildörr, lyssnat på samtalet och hurcklat till att det är dags gå nu när Christofer och Julia pratat mer än 30 sek ca.

Ja det kan jag tänka mig. Det är hon som är problemet.

Så där har vi nog orsaken till att barnet nu ska tas från Julia. Linnea skrev brevet till soc. för att de ska tro att det var Linnea. Men de är ju van vid de här sidopersonernas sätt och reaktioner också så förhoppningsvis pratar de allvar med Linnea att så här kan man inte göra.

Den här påhittade låtsasadvokaten som Chrippa sa att han inte brydde sig om och inte skulle prata med, vad handlade det om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in