2024-11-02, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Tyvärr ja. Eller haft ungen 3 veckor och behöver egentid nu. Julia behöver stöd med C.
Ja så är det tyvärr. Fosterhem känns som det bästa kan ju inte fortsätta såhär..
Citera
2024-11-02, 01:21
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Micro har dock i kväll talat om att hon sett den där anmälan om att de hälls sprit i barnet och Chrippa tar osunt på barnet och kanske något mer.

Och hon är säker på att Julia hittat på detta och gjort en anmälan.

Men jag vill nog tro att det är Linnea som hittat på det, med tanke på att hon tidigare i upprört tillstånd sagt till Christofer att han har ett osunt förhållande i sängen eftersom han ligger bredvid sin dotter på nätterna när hon vill ha sex. Chrippa har sagt att hon blir väldigt arg om han inte har sex med henne när hon vill det.

Så jag tror att Linnea har en plan att ta ifrån Julia barnet. Det är därför Chrippa själv plötsligt har börjat prata om att han ska ha barnet själv och all vårdnad allt.

Så Micro har fått se brevet och både Chrippa och Linnea har sagt att det klart är från Julia misstänker jag starkt. Micro blev lite arg ovan för denna åsikt. Skulle tro att hon med sin erfarenhet och förstånd också förstod nu att det är Linnea som skrivit brevet.

Vi får inte glömma att Linnea gjorde många soc anmälningar på Christofer i våras alltid inför möten. Soc synade detta. Alla var på mötena utan just Linnea. Linnea vill bli av med C och få Christofer för sig själv. C är störning i droger och sovmorgon.
Citera
2024-11-02, 01:24
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Ja så är det tyvärr. Fosterhem känns som det bästa kan ju inte fortsätta såhär..

Jag hoppas på fosterhem i veckorna och Julia på helger. Julia får jobba vardagar och besöka psykiatrin.
Citera
2024-11-02, 01:25
Medlem
Citat:
Vi får inte glömma att Linnea gjorde många soc anmälningar på Christofer i våras alltid inför möten. Soc synade detta. Alla var på mötena utan just Linnea. Linnea vill bli av med C och få Christofer för sig själv. C är störning i droger och sovmorgon.

Gjorde hon det, jaha jag kom ju in här i somras, i juli eller augusti.

Fast jag fattar inte, gjorde hon anmälningar på Christoffer varför då? För att han inte skulle få ha barnet eller är det något annat som jag missat?

Finns det videos på det, diskuterades det mycket i tråden?
Senast redigerad av Sturuf 2024-11-02 kl. 01:30.
Citera
2024-11-02, 01:25
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Chrippa kan vara det, men å andra sidan verkar han inte så intresserad av att låta bli att vara elak och skrika Fittjulia eller nedvärdera mamman in för barnet, han säger att han inte vill att Julia alls ska ha barnet så det blir ju också problem.
Detta är skitsnack på hög nivå -- han kallade henne fittJulia en gång -- och ni bygger inte berg utan bergskedjor av det.
Jämför med vilket skitsnack hon lagt ut om honom -- han kommenterar väldigt sällan det hon säger eller gör .. men hon är som en ekorre som gräver efter nötter när det gäller uttalanden om honom.

Han säger till och med ofta - det är mitt barns mamma så jag kommenterar inte vad hon säger - det är mellan oss. Han har har försökt respektera henne och att de har delad vårdnad.

Han har ofta uttalat att det enda som är viktigt är att Lillen har båda sina föräldrar.

Citat:
Men det största problemet är Linnea som skickar in falska anmälningar om att Chrippa häller sprit i barnet och tar opassande på henne och får det att låta som det är Julia som gjort det.
Igen undrar jag - är hon för snygg och för god som människa -- eller är du bara svartsjuk för att de älskar varandra.

Denna anmälan är från Julia -- du är fullständigt sinnessjuk om du tror Linnea anmält sig själv för att begå övergrepp på ett barn.
Citat:
Man får betänka att det är Linnea som tidigare har visat sig svarsjut när Christofer vill sova när sin dotter för hon var lite rädd i mörkret. Linnea beskyllde då Chrippa för att ha ett "osunt" förhållande i sängen med flickan och det var därför som Chrippa inte ville ligga med Linnea.
Du menar allt det där som Chrippa ljög om och har tagit tillbaka ..
Hur länge tycker du att du kan trakassera henne med det - tills hon tar sitt liv - eller när är du nöjd.
Citat:
Så såna tankar finns i Linneas huvud mer än i Julias.
Nej sådana fantasier finns i dina tankar...

Den här lilla tjejen har nu tre föräldrar .. en oduglig morsa, en pappa som ser henne som sitt bästa och är i konflikt med hennes odugliga mamma och en styvmamma som ser och möter barnet..

Hennes bästa förälder just nu är Linnea.
Citera
2024-11-02, 01:28
Medlem
Citat:
Jag hoppas på fosterhem i veckorna och Julia på helger. Julia får jobba vardagar och besöka psykiatrin.
Ja låter rimligt.
Citera
2024-11-02, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Detta är skitsnack på hög nivå -- han kallade henne fittJulia en gång -- och ni bygger inte berg utan bergskedjor av det.
Jämför med vilket skitsnack hon lagt ut om honom -- han kommenterar väldigt sällan det hon säger eller gör .. men hon är som en ekorre som gräver efter nötter när det gäller uttalanden om honom.

Han säger till och med ofta - det är mitt barns mamma så jag kommenterar inte vad hon säger - det är mellan oss. Han har har försökt respektera henne och att de har delad vårdnad.

Han har ofta uttalat att det enda som är viktigt är att Lillen har båda sina föräldrar.

Igen undrar jag - är hon för snygg och för god som människa -- eller är du bara svartsjuk för att de älskar varandra.

Denna anmälan är från Julia -- du är fullständigt sinnessjuk om du tror Linnea anmält sig själv för att begå övergrepp på ett barn.

Du menar allt det där som Chrippa ljög om och har tagit tillbaka ..
Hur länge tycker du att du kan trakassera henne med det - tills hon tar sitt liv - eller när är du nöjd.

Nej sådana fantasier finns i dina tankar...

Den här lilla tjejen har nu tre föräldrar .. en oduglig morsa, en pappa som ser henne som sitt bästa och är i konflikt med hennes odugliga mamma och en styvmamma som ser och möter barnet..

Hennes bästa förälder just nu är Linnea.

Det är klart det är Linnea. Du är för investerad för att verkligen tänka och göra riktiga antaganden. Linnea har fått för sig nu att hon måste sänka Julia för att Christofer och Julia försökte bilda en enhet som föräldrar och ta hand om barnet på bästa sätt som de kan. Linnea kan inte tåla det.

Så du har tappat skärpan bruden.
Citera
2024-11-02, 01:30
Medlem
Citat:
Det är klart det är Linnea. Du är för investerad för att verkligen tänka och göra riktiga antaganden. Linnea har fått för sig nu att hon måste sänka Julia för att Christofer och Julia försökte bilda en enhet som föräldrar och ta hand om barnet på bästa sätt som de kan. Linnea kan inte tåla det.

Så du har tappat skärpan bruden.
När försökte dom det menar du, nu när chrippa hade hand om C? För anmälan det pratats om är färsk vad jag vet.
Senast redigerad av Karlhakansson 2024-11-02 kl. 01:35.
Citera
2024-11-02, 01:31
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Du behöver inte svara på varje inlägg man skriver här.

Du vet inte vad hon sagt bakom kameran till Rask och Anjo. Än mindre Soc.
Trevligt att du räknar upp dem i samma nästan samma ordning som Julia har .. fast du skall byta plats på Anjo och Rask för att det skall bli rätt ..

Hade hon brytt sig om sitt barn så hade hon pratat med socialtjänsten men INTE med Anjo eller Rask.
Är fame viktigare än barnet - då går man till Youtubers ...

Citat:
Rädsla för Chrippa var att hon vart hos andra så mkt. Motala kom in i bilden senare.
Så hon hade knullat runt massor och var rädd för att Chrippa skulle veta det???
Eller vad menar du?

Efter att ha lyssnat på inspelningar från flera år bakåt fram till nutid så vet jag att hon är inte rädd för Chrippa ett skit -- hon är ibland rädd för att förlora hans pengar, men hon är inte rädd för honom .. och det vet hon.

Eller hur Julia - sluta spela spel.

Citat:
Om hon blivit vräkt finns domstolsbeslut på det. Ge mig!
Man kan flytta själv innan vräkning kommer -- hon flyttade för att hon inte hade betalat hyra och inte kunde betala hyra.... enligt min info
Senast redigerad av micro113 2024-11-02 kl. 01:33.
Citera
2024-11-02, 01:35
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Gjorde hon det, jaha jag kom ju in här i somras, i juli eller augusti.

Fast jag fattar inte, gjorde hon anmälningar på Christoffer varför då? För att han inte skulle få ha barnet eller är det något annat som jag missat?

Finns det videos på det, diskuterades det mycket i tråden?

Detta var typ i mars.

På Christofer han skulle förlora vårnaden så hon slapp ungen.

Diskuterades både på YT och här.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
När försökte dom det menar du, nu när chrippa hade hand om C?

De har ju försökt hela tiden, det har inte gått så bra men soc stöttar och försöker hjälpa dem. Så Chrippa och Julia har ju pratat och försökt. Och nu när soc verkligen är på så vill de att föräldrarna pratar mer och de stöttar det. Vilket ju Linnea blir kränkt av.

Det här brevet som det talas om som micro vill att till att Julia skrivit det när det är Linnea som har viss utbildning i psykologi skriver ett brev för att alla ska tro att det är Julia som har skrivit det.
Citera
Medlem
frasons avatar
Så otroligt lyckliga. Sen föll fasaden, igen.
https://ibb.co/PgNSGZT
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in