2024-11-02, 02:04
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Tack då hänger jag med, inte hängt med finns ju liksom 4-5 olika kanaler som lägger ut videos varje dag känns det som så hänger inte riktigt med. Tittar på chrippas live ibland men där får man inte ut så mycket information om vad som händer runt om kring, handlar ju mest om pengar där.

Ja jag hinner inte heller med allt.

Flashback
Anjo
Rask
Chrippa
Motvikt
Vad är problemet
Jag svär
Skuldrådgivaren
Liam M
IG storys
Chrippa Stream
Linneas kanal

Det är omöjligt.
Citera
2024-11-02, 02:12
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Knullade hon hos Book och Tärnsby? Nu får du skäpa dig.
Med det jag vet om Julia - troligen - fast hon lämnade barnet hos dem när hon gökade .. och det var ju hänsynsfullt mot henne själv om inte annat.
Citera
2024-11-02, 02:13
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Ja det kan jag tänka mig. Det är hon som är problemet.

Så där har vi nog orsaken till att barnet nu ska tas från Julia. Linnea skrev brevet till soc. för att de ska tro att det var Linnea. Men de är ju van vid de här sidopersonernas sätt och reaktioner också så förhoppningsvis pratar de allvar med Linnea att så här kan man inte göra.

Den här påhittade låtsasadvokaten som Chrippa sa att han inte brydde sig om och inte skulle prata med, vad handlade det om?

Christoffer är sär och Julia spec men med Linnéa ner i soppan också är det koas ja.

Linnea är så svartsjuka att Christoffer ska gå till Julia så minimal kontakt.

Soc frös ute Linnéa efter anmälningarna.

Advokaten är för att Julia ska få ensam vårdnad. Han existerar i högsta grad och är väldigt duktig. Advokatsnack på YT. Låtsatsadvokat kom från Christoffer då han försöker hålla uppe nån fasad.
Citera
2024-11-02, 02:13
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Nämen så arg du blir. Linnea är rimligen den som hittat på saker och skickat till soc för att de ska tro att det är Julia som gjort det. Linnea har ju tydligen tidigare skickat in saker till soc.
Nej -- anmälan är tydligt från Julia.

Men nu vet jag var du står ...
Citera
2024-11-02, 02:15
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ännu en trådsanning ... Jag är inte överraskad .. Hur det känns det att mobba en ung kvinna i hopp om att du skall driva henne i döden?

Du är en sjuk människa.

Skillnaden mellan oss är att jag pratar sanning om Linnea medan du ljuger om Julia.
Citera
2024-11-02, 02:16
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Christoffer är sär och Julia spec men med Linnéa ner i soppan också är det koas ja.

Linnea är så svartsjuka att Christoffer ska gå till Julia så minimal kontakt.

Soc frös ute Linnéa efter anmälningarna.

Advokaten är för att Julia ska få ensam vårdnad. Han existerar i högsta grad och är väldigt duktig. Advokatsnack på YT. Låtsatsadvokat kom från Christoffer då han försöker hålla uppe nån fasad.
Jepp - har han varit på Youtube så är det verkligen en garanti för att han är en bra advokat .. Eller kanske inte - de bästa hittar du inte på YT.
Citera
2024-11-02, 02:18
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Skillnaden mellan oss är att jag pratar sanning om Linnea medan du ljuger om Julia.
Tvärtom faktiskt.

Men kör på med dina lögner och ditt skitsnack.
Hon bryr sig inte - du kan skrika hur högt du vill, du finns ändå inte i hennes liv eller medvetande..

Så du får fortsätta "jacka" i din ensamhet till bilden av henne...
Citera
2024-11-02, 02:18
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Jepp - har han varit på Youtube så är det verkligen en garanti för att han är en bra advokat .. Eller kanske inte - de bästa hittar du inte på YT.

Jag sade inte han var bra för han var på YT.
Citera
2024-11-02, 02:20
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Jag sade inte han var bra för han var på YT.
Jag säger att de bra/bästa advokaterna inte säljer sig där.
Citera
2024-11-02, 02:24
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Jag säger att de bra/bästa advokaterna inte säljer sig där.

Han är ju mil bättre än Christofer advokater staten tilldelar 😆😆😆 Förhudsundersökning.
Citera
2024-11-02, 02:44
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Han är ju mil bättre än Christofer advokater staten tilldelar 😆😆😆 Förhudsundersökning.
Staten "tilldelar" inte advokat,
Du har sett för mycket på amerikanska TV-serier.

Du kan begära vem du vill ... Om du inte vet vem du vill så kommer "staten" hjälpa dig att välja -- fokus är alltid att du skall det bästa försvar som finns att tillgå.
Citera
2024-11-02, 05:49
Avslutad
Citat:

Har du ens träffat Linnea och Julia för att kunna göra någon bedömning?
Linnea är långt bättre än Julia, och trots hon inte fått egna barn är hon en bättre "förälder" än vad Julia någonsin kan bli. När du inte kommer åt Chrippa ger du dig på hans flickvän, hur lågt kan man sjunka. Sprida en massa osanningar för att få henne att se sämre ut än vad hon är, jisses
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in