2024-11-02, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Då är vi överens i den delen ...

Socialen utreder ju henne för att hon förlorat sin lägenhet - och hon bor med kompisar, hon har inget eget fast boende att erbjuda barnet.
"Tio andra" kanske inte stämmer - jag vet inte - men att hon inte har ett eget boende att erbjuda barnet - och därmed fast adress - stämmer. Det är också så att hon får inte flytta barnet från Karlskoga till Motala utan Chrippas godkännande.

Jag tycker Tomas faktiskt i första hand ser till sitt barnbarn.

Julia kan väl bo hos sin mamma, hon heter Helena va?
Citera
2024-11-02, 00:43
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Den anmälan är alltså något av de lägsta du sett. Vem har visat den för dig?
Du inser väl att jag aldrig skulle berätta vem - om jag nu sett den i sin helhet.
Falsk anmälan är det - och det syns tydligt att Julia är endera gjort den själv eller varit med och låtit någon annan göra det officiellt.

Det borde vara viktigare för dig - som låtsas att du bryr dig om barnet - att reagera på hur i helvete man kan sjunka så lågt och varför man offrar barnet - än hårklyverier om vad jag vet och hur ...
Citera
2024-11-02, 00:44
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Det var inte det hon valde -- hon valde att bo hos kompis i Motala för där bor hennes sista knull.
Så hon slet upp barnet från hela sin tillvaro med förskola och mormor - och började bo i kappsäck i Motala.
Citera
2024-11-02, 00:45
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:

Helena bor i Karlskoga. Julia har haft exets lägenhet i Örebro men en egen också i Karlskoga. Julia vill dock inte vara själv. Detta pga räddsla för C om eko stormar, räddsla för Christipher och sedan har hon ju traman och mår psykiskt dåligt. Så hon har hängt mkt med Anna och Felicia Book samt även Tärnsby. Nu bor hon hos sin nya kille i Motala. Tyvärr mycket far o fläng.
Citera
2024-11-02, 00:47
Medlem
FruKrokodils avatar
Chrippa och Linneas skyddsplacering av Chloe verkar iaf ha upphört. Länge sen jag såg dottern hos stjärnparet 😮‍💨
Citera
2024-11-02, 00:48
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Helena bor i Karlskoga. Julia har haft exets lägenhet i Örebro men en egen också i Karlskoga. Julia vill dock inte vara själv..Detta pga räddsla förnC om eko stormar, räddsla för Christipher och sedan har hon ju traman och mår psykiskt dåligt. Så hon har hängt mkt med Anna och Flecia Book samt även Tärnsby. Nu bor hon hos sin nya kille i Motala. Tyvärr mycket far o fläng.
Om hon bor hos sin nya kille så har hon ljugit för socialtjänsten, Chrippa, Anjo och alla andra...

Det handlade inte om rädsla för Chrippa - det handlar om att hennes sista ragg bor i Motala - inget annat.

För övrigt har hon väl inte kvar lägenheten, hon förlorade den när hon inte betalade hyran .. det är vad som händer när man inte gör det....
Citera
2024-11-02, 00:54
Medlem
Citat:
Du inser väl att jag aldrig skulle berätta vem - om jag nu sett den i sin helhet.
Falsk anmälan är det - och det syns tydligt att Julia är endera gjort den själv eller varit med och låtit någon annan göra det officiellt.

Det borde vara viktigare för dig - som låtsas att du bryr dig om barnet - att reagera på hur i helvete man kan sjunka så lågt och varför man offrar barnet - än hårklyverier om vad jag vet och hur ...

Men du kan ha rätt Julia är helt flängd och gör en så fruktansvärd anklagelse, dessutom så dåligt gjort att det lyser igenom klart att det är Julia som gjort det.

MEN Micro sätt på dig tänkarhatten. Vem var det som sa att Chrippa gjorde onämnbara saker, sjuka saker när Christofer låg nära sin dotter om nätterna?

KAN - kan det möjligen vara så att den uppfinniga LINNEA har lämnat in något som ser som om Julia hade lämnat in det.

Det låter i mina ögon som mer troligt, genom att Linnea inte är mor till Chloé och därför kan tänka såna saker av svartsjuka mot flickebarnet.

Så jag tror att vi ska ha detta klart för sig. Och jag hoppas att någon lägger fram den teorin till de som ska undersöka de här handleingarna. Fingeravtryck på brevet till exempel? Skickar från var? Språket?

Tycker Linnea ska få den frågan faktiskt.

Vad tror ni andra?
Citera
2024-11-02, 00:54
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Jag antar att hon "kan" det - men det var inte det hon valde att göra.
Chrippa är nog mycket tryggare om Liten bor hos Helena än när Julia släpar runt henne som ett marsvin bland kompisar.
Att Lillen skulle bo hos Chrippa tills Julia fick en fast adress och eget boende för sig Lillen stämmer.
Chrippa hade också kommunikation med socialtjänsten om detta - och han fick precis som Julia när han utreddes, rådet att det är upp till honom att skydda barnet.

Den föräldern som skiter helt i barnet är Julia - inte Chrippa.
Citera
2024-11-02, 00:56
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Men du kan ha rätt Julia är helt flängd och gör en så fruktansvärd anklagelse, dessutom så dåligt gjort att det lyser igenom klart att det är Julia som gjort det.

MEN Micro sätt på dig tänkarhatten. Vem var det som sa att Chrippa gjorde onämnbara saker, sjuka saker när Christofer låg nära sin dotter om nätterna?

KAN - kan det möjligen vara så att den uppfinniga LINNEA har lämnat in något som ser som om Julia hade lämnat in det.

Det låter i mina ögon som mer troligt, genom att Linnea inte är mor till Chloé och därför kan tänka såna saker av svartsjuka mot flickebarnet.

Så jag tror att vi ska ha detta klart för sig. Och jag hoppas att någon lägger fram den teorin till de som ska undersöka de här handleingarna. Fingeravtryck på brevet till exempel? Skickar från var? Språket?

Tycker Linnea ska få den frågan faktiskt.

Vad tror ni andra?
Lägg ner.
Det är inte Linnea som står bakom eller orkestrerat den falska anmälan.
Linnea är anmäld som förövare i den.

Detta är Julia.
Citera
2024-11-02, 00:57
Medlem
frasons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Killen är sociopat med enorm empatistörning, narcissist, ADHD och lågt IQ.
Perfekt kombination, det ser vi resultatet av.
Citera
2024-11-02, 01:00
Medlem
Citat:
Jag antar att hon "kan" det - men det var inte det hon valde att göra.
Chrippa är nog mycket tryggare om Liten bor hos Helena än när Julia släpar runt henne som ett marsvin bland kompisar.
Att Lillen skulle bo hos Chrippa tills Julia fick en fast adress och eget boende för sig Lillen stämmer.
Chrippa hade också kommunikation med socialtjänsten om detta - och han fick precis som Julia när han utreddes, rådet att det är upp till honom att skydda barnet.

Den föräldern som skiter helt i barnet är Julia - inte Chrippa.

Chrippa kan vara det, men å andra sidan verkar han inte så intresserad av att låta bli att vara elak och skrika Fittjulia eller nedvärdera mamman in för barnet, han säger att han inte vill att Julia alls ska ha barnet så det blir ju också problem.

Men det största problemet är Linnea som skickar in falska anmälningar om att Chrippa häller sprit i barnet och tar opassande på henne och får det att låta som det är Julia som gjort det.

Man får betänka att det är Linnea som tidigare har visat sig svarsjut när Christofer vill sova när sin dotter för hon var lite rädd i mörkret. Linnea beskyllde då Chrippa för att ha ett "osunt" förhållande i sängen med flickan och det var därför som Chrippa inte ville ligga med Linnea.

Så såna tankar finns i Linneas huvud mer än i Julias.
Citera
2024-11-02, 01:00
Medlem
frasons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
Nu har de fest med annat bottenskrap på ett hotell (Paow,Leonidas mfl)...långt från Dubai och redigt folk.Droger får verkligen ut det sämsta ur mänskligheten.
Jajävlar. Lägre kan man nog knappast sjunka. Snöar fint där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in