Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Du inser väl att jag aldrig skulle berätta vem - om jag nu sett den i sin helhet.
Falsk anmälan är det - och det syns tydligt att Julia är endera gjort den själv eller varit med och låtit någon annan göra det officiellt.
Det borde vara viktigare för dig - som låtsas att du bryr dig om barnet - att reagera på hur i helvete man kan sjunka så lågt och varför man offrar barnet - än hårklyverier om vad jag vet och hur ...
Men du kan ha rätt Julia är helt flängd och gör en så fruktansvärd anklagelse, dessutom så dåligt gjort att det lyser igenom klart att det är Julia som gjort det.
MEN Micro sätt på dig tänkarhatten. Vem var det som sa att Chrippa gjorde onämnbara saker, sjuka saker när Christofer låg nära sin dotter om nätterna?
KAN - kan det möjligen vara så att den uppfinniga LINNEA har lämnat in något som ser som om Julia hade lämnat in det.
Det låter i mina ögon som mer troligt, genom att Linnea inte är mor till Chloé och därför kan tänka såna saker av svartsjuka mot flickebarnet.
Så jag tror att vi ska ha detta klart för sig. Och jag hoppas att någon lägger fram den teorin till de som ska undersöka de här handleingarna. Fingeravtryck på brevet till exempel? Skickar från var? Språket?
Tycker Linnea ska få den frågan faktiskt.
Vad tror ni andra?