Citat:
Ja, om Dopy gjort bort sig så har jag missat det.
Citat:
Den är så uppenbart falsk att soc inte agerade på den. Den måste utredas p g a de allvarliga anklagelserna - men några åtgärder när den kom togs inte, mer än att informera om att den kommit in - eftersom den skriker falsk anmälan.
Citat:
Att Julia varit delaktig i den hör du på hur den är formulerad - samt hör du att hon ljuger för Tomas.Tack för tidsangivelsen. Jag missade faktiskt det helt för jag var så inne i rotvältskan. Ja han pratar om en anmälan om att de har hällt i henne sprit och tar på henne på ett opassande sätt.
Då tycker du att Julia ska ha gjort den anmälan. Men om man betänker att Thomas även säger att det finns dokument med ståmpel som måste vara förfalskat av någon, han säger också att hon inte är skriven någonstans, hon försöker säga att hon inte har ett bank-id längre pga Chrippa, Thomas säger att Chloe inte har ett eget rum, Julia säger att det har hon visst det, Thomas säger att Chloé ska inte bo med tio andra och det har också soc sagt att hon inte får ...
så funderar i alla fall jag över den där allmälan kommer ifrån att de häller sprit i ungen, om nåon gjorde det skulle hon ju bli medvetslös och kanske dö .... mycket konstig sak att säga
Jag kan inte se att Julia på något sätt försöker med något trix, kan ju vara det för de men jag får inte in det rent i rimlighetens namn... men vi får se
En fråga dock, vad pratar Christofer om för påhittade låtsasadvokater? Det verkar någon stämning som Julia har lämnat in. Vet du vad det är för något?
Före det så pratar Christofer om att han ska ha egen vårdnad och varför vill han ha det?
Då tycker du att Julia ska ha gjort den anmälan. Men om man betänker att Thomas även säger att det finns dokument med ståmpel som måste vara förfalskat av någon, han säger också att hon inte är skriven någonstans, hon försöker säga att hon inte har ett bank-id längre pga Chrippa, Thomas säger att Chloe inte har ett eget rum, Julia säger att det har hon visst det, Thomas säger att Chloé ska inte bo med tio andra och det har också soc sagt att hon inte får ...
så funderar i alla fall jag över den där allmälan kommer ifrån att de häller sprit i ungen, om nåon gjorde det skulle hon ju bli medvetslös och kanske dö .... mycket konstig sak att säga
Jag kan inte se att Julia på något sätt försöker med något trix, kan ju vara det för de men jag får inte in det rent i rimlighetens namn... men vi får se
En fråga dock, vad pratar Christofer om för påhittade låtsasadvokater? Det verkar någon stämning som Julia har lämnat in. Vet du vad det är för något?
Före det så pratar Christofer om att han ska ha egen vårdnad och varför vill han ha det?
Den enda som tjänar på en sådan anmälan är Julia.
Frågan kvarstår - är det metoder som du tycker är okej?
Tomas säger inget om stämplar eller att ha sett beslut -- har du en sådan inspelning så får du länka - precis som jag länkade till det jag har hört.
Edit
Låtsas advokater - jag vet inte, men Jocke har ju fixat och/eller betalat någon advokat - såvitt jag förstått är det hon som begär ensam vårdnad i stämningen. Dvs det är hon som lagt det på bordet.
Senast redigerad av micro113 2024-11-01 kl. 22:53.
Senast redigerad av micro113 2024-11-01 kl. 22:53.