Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Det låter konstigt att det skulle vara två versioner av samma samtal... -- i det jag hört är det Julia som pratar om stämpel - inte Thomas.
Tomas samtal - Vill du höra försnacket där hon babblar om stämplar så starta lite tidigare.
1.13.30
https://www.youtube.com/watch?v=ttNpndYakio&t=4120s
Tack för tidsangivelsen. Jag missade faktiskt det helt för jag var så inne i rotvältskan. Ja han pratar om en anmälan om att de har hällt i henne sprit och tar på henne på ett opassande sätt.
Då tycker du att Julia ska ha gjort den anmälan. Men om man betänker att Thomas även säger att det finns dokument med ståmpel som måste vara förfalskat av någon, han säger också att hon inte är skriven någonstans, hon försöker säga att hon inte har ett bank-id längre pga Chrippa, Thomas säger att Chloe inte har ett eget rum, Julia säger att det har hon visst det, Thomas säger att Chloé ska inte bo med tio andra och det har också soc sagt att hon inte får ...
så funderar i alla fall jag över den där anmälan kommer ifrån att de häller sprit i ungen, om nåon gjorde det skulle hon ju bli medvetslös och kanske dö .... mycket konstig sak att säga
Jag kan inte se att Julia på något sätt försöker med något trix, kan ju vara det för de men jag får inte in det rent i rimlighetens namn... men vi får se
En fråga dock, vad pratar Christofer om för påhittade låtsasadvokater? Det verkar någon stämning som Julia har lämnat in. Vet du vad det är för något?
Före det så pratar Christofer om att han ska ha egen vårdnad och varför vill han ha det?