2024-10-30, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperHeroPowers
Se videon istället för att fråga MIG om vad som presenteras i videon, om du tror att de har fake-filer från vita huset och lurade alla att på det sättet genomföra en lag så är det något du får prata med ngn annan om!

Så du vet inte heller vilken "fakta" som stod i "filerna" från Vita Huset? Det skulle ju (rent principiellt) kunna stå något som styrker dina påståenden och föra tråden framåt.

Men som du vill, vi låter innehållet i "filerna" och all "fakta" vara vara dolt för all framtid.
Citera
2024-10-30, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pappa65
Skitsnack!

Du är en skitsnackande idiot utan några som helst argument. Ljuger och tjafsar utan fakta. Okunnig! är en perfekt beskrivning av dig.

Läs på och återkom.

Nu går du till förolämpningar igen. Du är skitsnackande idioten som är okunnig. En person som är en okunnig idiot säger något som är ren idioti. "De bannade inte chemtrails för det stod inte chemtrails i bannen!". <--- att du skrev den menigen säger mer om din intelligens än du har intelligens att förstå eftersom den intelligens du har gör att du inte kan tänka i högre banor än det persktiv du ser utifrån den intelligens du har.
Kalla mig inte idiot, jag är ingen idiot. Jag skriver från chicken scratch här, bryr mig inte..
skulle jag gå in i detta tunnelivision skulle jag ge perfekta svar i varenda mening pinna ner vad du skriver i minsta detalj ifrågasätta allting ta reda på exakt varje liten detalj och skriva ut det på ett sätt som var så vattentätt att det inte gick att ifrågasätta, det här är något jag länkar snabbt.. MEN...
kalla mig inte IDIOT tack, idioten.

är det så att du är rädd att detta ska existera och reagarar känslomässigt så borde du itne skriva här, vet inte varför du blir känslomässig men nu lugnar du dig, och påstå inte saker om andra..
vissa personer är genier.. de ser inte världen som du.
Citera
2024-10-30, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Så du vet inte heller vilken "fakta" som stod i "filerna" från Vita Huset? Det skulle ju (rent principiellt) kunna stå något som styrker dina påståenden och föra tråden framåt.

Men som du vill, vi låter innehållet i "filerna" och all "fakta" vara vara dolt för all framtid.

Det framgår i filen att filerna är från vita huset. Inser var och vad det är som händer i videon!??!?!?!?!?!
Tror du att de bara kan hitta på att de har filer från vita huset och använda det för att få en lag att gå igenom?!?!?!? Du tror alltså att de inte kollar upp detta?!?!
Tror du att det var en intresseklubb som hade möte?!? Var är dem?!?! Förstår du vad du såg?
Citera
2024-10-30, 22:36
Medlem
Citat:
Det framgår i filen att filerna är från vita huset. Inser var och vad det är som händer i videon!??!?!?!?!?!
Tror du att de bara kan hitta på att de har filer från vita huset och använda det för att få en lag att gå igenom?!?!?!? Du tror alltså att de inte kollar upp detta?!?!
Tror du att det var en intresseklubb som hade möte?!? Var är dem?!?! Förstår du vad du såg?

Citat:
JAG HAR REDAN TALAT OM VAD SOM BL.A STOD I FILERNA!!! DÅ JAG LÄNKADE VIDEON!!!!!!!!!!!!!!!!!

Citat:
... jag är inte den som saknar argument. ...
.

Nejdå. Men dina argument håller ingen vidare hög klass. De är snarast lite infantila.

Citat:
Det framgår i filen att filerna är från vita huset.

Okej... och vad står i dessa mystiska filer?

Känns lite meninglöst att diskutera filer som ingen har sett eller läst.
Senast redigerad av WilleGarvin 2024-10-30 kl. 22:39.
Citera
2024-10-30, 22:38
Medlem
Citat:
Nejdå. Men dina argument håller ingen vidare hög klass. De är snarast lite infantila.

Ohej... och vad står i dessa mystiska filer?

orkar inte, spelar ignen roll.. se videon, that's taht.. bye
meningslöst..

Mina argument är perefkta för det är faktabserade och leverearar vad jag påstår.
Dina argument ÄR infantila för en infatil är den endast som skulle säga "de förbjöd inte chemtrails, för de använde inte konspirationsteorins namn på spåren som är chemtrails!"
som att säga "Nej det är inte förbjudet att knarka det är förbjudet att använda droger!"
Senast redigerad av SuperHeroPowers 2024-10-30 kl. 22:41.
Citera
2024-10-30, 22:45
Medlem
Citat:
orkar inte, spelar ignen roll.. se videon, that's taht.. bye
meningslöst..

Spelar det ingen roll vad som står i filerna? Då kan det inte ha varit speciellt viktigt. Du orkar inte ens ge oss en liten hint?

Trist men då får jag väl gissa så får vi ta diskussionen därifrån. I filerna tror jag det stod att strimmorna i skyn är contrails.

Citat:
Mina argument är perefkta för det är faktabserade

Lite svårt att avgöra eftersom du är så återhållsam med att dela med dig av "faktan". Ta bara det här med de mystiska filerna från Vita Huset och all "fakta" som stod i den. Det är ju något som vi andra aldrig kommer att få läsa.
Senast redigerad av WilleGarvin 2024-10-30 kl. 22:48.
Citera
2024-10-31, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mentidero
Ja de arbetar ju heltid med att fylla ut tråden med skitinlägg och försöka förneka verkligheten för folk, såväl i denna tråd som i andra.

Detta ser knappast ut att vara någon slags normala kondensationsstreck utan ser absolut ut som avsiktlig sprejning.
https://youtu.be/2m3KFpOK4qI?list=LL&t=20

Man kan ju inte låta bli och häpna över hur handlingsförlamade ni chemtroende är. Snubben i klippet står passivt om mumlar "can't be a fucking airliner" i stället för att kolla upp flygplanet i någon gratisapp.

Sedan för han fram samma gamla smörja som alltid: "It can't be a contrail because contrails always disappear in a minute".

Fascinerade hur alla dessa chemtroende är totalt okunniga inom ämnen som molnbildning, luftfuktighet och vattnets aggregationstillstånd.

Citat:
Ursprungligen postat av Mentidero
... Detta ser knappast ut att vara någon slags normala kondensationsstreck...

Varför då? Hur kom du fram till den slutsatsen?

Har du också gått på myten om att iskristaller alltid förångas på sekunder och detta oavsett hur kallt det är? Har även du gått på myten om att luften kan ha en högre relativ luftfuktighet än 100%?

Ett tips: I filmen ser du cirrusmoln bredvid strecken. Att dessa ligger kvar borde få dig att börja fundera på om det verkligen är sant att iskristaller på 10000 meters höjd alltid snabbt försvinner.
Citera
2024-10-31, 14:12
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Kalla inte andra idiot, idiot. Att du tror det inte existerar är irrelevant.
Tenesse förbjöd det alltså och skapade en lag för att stoppa det för det inte existerar?

Du brode lära dig att följa sammahnaget rätt, jag är inte den som saknar argument.
Jag har bevisat allting han bad om, han citerar svaret från mig med bevis och frågar om bevis..
utan att titta på beviset...

så kasnke ska du inte säga att jag saknar argument då jag blev irriterad just för att beviset han bad om som han inte tittade på var i meddelandet han citerade och skrev "har du bevis?" efter..

du begår stora misstag i samma mening som du projicerar din iidiot på andra
jag är den som hade argument.. han är den som inte hade argument
du är den som har felaktiga argument grundat på att inte förstå sammanahnget av vad som skrivits.

Du är ju just en av alla konspiratörer som saknar egna argument, du radar upp något som någon annan sagt utan att förstå vad du ens pratar om. Beviset för det är att när man ber dig att med egna ord förklara ditt påstående så klarar du inte av det.

Glöm inte svara på de frågor jag ställt till dig.
Citera
2024-10-31, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElIzzard
Verkar mer som att du är en skitsnackande idiot utan några argument alls.

Så vad är ditt bästa argument? Ja då förutom det uppenbara att du ser streck i skyn och tycker det är disigt.

Citat:
Ursprungligen postat av ElIzzard
Ser detta varje kväll med den långväga utsikt jag har där jag bor. Ett ständigt kletigt blågrått dis som ligger hela dygnet. Nä inte fan är det bilavgaser inte!

Nej det är inte bilavgaser. Det handlar troligtvis om högt liggande moln som t.ex Cirrostratus

Liknar ditt kletiga dis detta?
https://www.smhi.se/kunskapsbanken/meteorologi/moln/cirrostratus-slojmoln-1.31792
Citera
2024-10-31, 22:46
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConspiracyHunter
Då vet vi att du inget vet, vet man inte att vatten är 2 väteatomer ov en syreatom så kan man knappast lista ut hur man torkar sig i ett öva utan assistent.

Så ditt skitsnack som dessutom är långt utanför topic kan du lägga ner.

Annars kan du ju faktiskt visa lite validerad fakta varför all vetenskap om molnbildning är fel.
Visst har du lite sådan fakta?

Kondenszonen ligger mellan 1800-3600 meter upp.
Där bildas moln, och contrails nära flygplatser.. där flygplan åker igenom kondenszonen.

Moln högre upp är sällsynt, men händer nån gång per år nationellt.

Kvarliggande contrails? Ja, det är så pass sällsynt att de flesta människor har aldrig sett dom ens i kondenszonen.

Nu vet ju både du och jag att du inte sysslar med fakta och observerbara bevis.
För dig handlar det om att hävda att det mest sällsynta har blivit en daglig syn.. Kvarliggande contrails på marschhöjd.
Att ingen har sett dom innan er hallis hävdade att dom alltid har synts, det berör inte dig i din trygga bubbla av fantasi och orimliga förhoppningar.
Citera
2024-10-31, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Kondenszonen ligger mellan 1800-3600 meter upp.

I morse såg jag rimfrost på bilarna. Och förra veckan såg jag fjädermoln.

Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Moln högre upp är sällsynt, men händer nån gång per år nationellt.

Å fan. Jag såg väl i syne.
Citera
2024-10-31, 22:53
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
I morse såg jag var rimfrost på bilarna. Och förra veckan såg jag fjädermoln.

Å fan. Jag såg väl i syne.

Spännande. Hoppas du tog bilder som bevis för kondens tre gånger högre upp än kondenszonen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in