Citat:
Ursprungligen postat av
Pappa65
Skitsnack!
Du är en skitsnackande idiot utan några som helst argument. Ljuger och tjafsar utan fakta. Okunnig! är en perfekt beskrivning av dig.
Läs på och återkom.
Nu går du till förolämpningar igen. Du är skitsnackande idioten som är okunnig. En person som är en okunnig idiot säger något som är ren idioti. "De bannade inte chemtrails för det stod inte chemtrails i bannen!". <--- att du skrev den menigen säger mer om din intelligens än du har intelligens att förstå eftersom den intelligens du har gör att du inte kan tänka i högre banor än det persktiv du ser utifrån den intelligens du har.
Kalla mig inte idiot, jag är ingen idiot. Jag skriver från chicken scratch här, bryr mig inte..
skulle jag gå in i detta tunnelivision skulle jag ge perfekta svar i varenda mening pinna ner vad du skriver i minsta detalj ifrågasätta allting ta reda på exakt varje liten detalj och skriva ut det på ett sätt som var så vattentätt att det inte gick att ifrågasätta, det här är något jag länkar snabbt.. MEN...
kalla mig inte IDIOT tack, idioten.
är det så att du är rädd att detta ska existera och reagarar känslomässigt så borde du itne skriva här, vet inte varför du blir känslomässig men nu lugnar du dig, och påstå inte saker om andra..
vissa personer är genier.. de ser inte världen som du.